Nog zwanger in 2008???

CVS ook hier een knuf voor jou :hug:

Dames ik heb vooralsnog goed nieuws, ik ben zwanger :inlove:

Ik had volgens fertility friend mijn eisprong op dag 20 en hoewel ik vandaag op dag 28 van mijn cyclus zit heeft een bizarre droom vannacht en wat vage kwaaltjes mij laten testen vanmorgen terwijl ik het helemaal nog niet van plan was. Maar werkelijk binnen 2 minuten stond er al een streep :inlove:

Een super kerstcadeau! Morgen ga ik met ochtendurine die nieuwe test doen van CB om te zien hoever ik ben.

Tis wel mega spannend of alles goed blijft gaan, zeker na 3 vroege mk maar ik blijf positief en geniet er maar gewoon van zolang als het duurt!

Oooo wow!!! Gefeliciteerd!!!

Hee smurf gefeliciteerd!

Echt een geweldig kerstcadeau. En het blijft deze keer vast goed gaan.

Geniet van alles en van deze kerst! :smiley:

CVS; balen weer zeg :hug:

Wow Smurf; dat is een verrassing zeg!! GEFELICITEERD!!! Hoop dat het deze keer goed blijft gaan.

CVS wat balen meid :hug:

Ook voor Alicia balen :hug:

Smurf ook hier gefeliciteerd :dance:

En ik wil jullie allemaal toch nog even hele fijne, warme en gezellige kerstdagen wensen :-*

helaas, nieuwe ronde, nieuwe kansen :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

CVS en Alicia, balen meiden :hug: :hug: , had ook zo voor jullie gehoopt, maar duim nu ook voor een vruchtbaar (begin van) 2009!!!

Smurf, wat een supernieuws, gefeliciteerd meid, geniet er van en een beter einde van het jaar kun je je niet wensen he!

Ik ga op 31 dec. een test doen met die van het kruidvat. Hoop dat hij positief aangeeft en anders 3 januari weer één.

zonnetje succes! Ik duim voor een positieve test meid!

Dank je wel Alicia!!

Ik had gisteravond en vanmorgen een beetje bruin bij het afvegen, maar nu nergens last meer van, vreemd.

We gaan nu weg voor een paar dagen. De 30e of 31e zijn we weer terug.

Doeiiiiiii

Goeiemorgen dames,

Ook hier wordt vurig gehoopt :pray: :pray: :pray: :pray: .

Nu zit ik meteen met een “dillema”. Op 26 december (mijn verjaardag) heb ik heel heel vaag positief getest met een Matcare Ultra (supergevoelige) test. Vanmorgen testte ik met de digitale CB negatief. Mijn NOD is eigenlijk pas dinsdag (30 december). Wat denken jullie? Ik twijfel zo. Wil heel graag denken dat het nog kan, maar durf niet zo goed :shifty: .

Anke

PS Baukz, mocht je dit lezen, mondje dicht :silenced:

Hoi Anke,

wat spannend zeg, heb wel vaker gelezen dat de CB vaak pas positief test vanaf of na je NOD dus waarschijnlijk meet deze nog te weinig HCG… heb je niet nog zo’n test van Matcare? anders zul je misschien toch tot dinsdag moeten wachten of evt. kruidvat proberen, gaf bij mij ook 2 dgn voor NOD positief aan…

Succes, zal voor je :pray: :pray: en waarschijnlijk toch alvast een beetje gefeliciteerd!!!

oh spannend Anke!

maar volgens mij is er nog hoop hoor. Zeker als as di pas je nod is.

Het verbaast mij niet dat de CB digi nog negatief aangaf :wink: Die reageert pas vanaf 50 geloof ik en die van matcare al bij 10 toch??

Stel dat het per dag verdubbeld zat je pas op hooguit 40.

Ik zou nog een gewone matcare eerst proberen, die reageren vanaf 25 dacht ik. En die van kruitvat zijn ook super gevoelig idd.

Oh ik duim hard voor je meid, het zou een fantastisch wondertje zijn wat jullie zo gegund is :-* :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Goeiemorgen,

Heb helaas geen Matcare-testen meer. Verder gaan we morgenochtend vroeg voor een weekje op vakantie, dus alsnog een Kruidvattest kopen wordt ook lastig.

Neem de laatste CB test wel mee om dinsdag alsnog te kunnen testen.

Ik verga echt van de spanning (manlief ook) :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anke

Anke spannende dagen dus.

Ik persoonlijk ben dus niet voor het testen voor je nod. Een paar dagen wachten maakt ook geen verschil vind ik op 9 maanden :wink:

Hele fijne vakantie en probeer niet te zenuwachtig te zijn!!

spannend hier voor jullie!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Anke, ook ik duim voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oh Anke, ik hoop het zo voor je!

Jij wacht ook al zo lang…

Smurf, ook hier nog van harte joh!

Lekker vooruitzicht voor 2009 he? :mrgreen:

Moeten we nu echt een week wachten op nieuws van Anke? :?

Ik denk zelf dat ik gewoon ongi ga worden :roll: