Nee joh, jij en Zonnetje hebben straks vast een positieve test in handen.
Ik help jullie in ieder geval uit alle macht hopen !
Anke, toi toi toi, hopelijk kom je straks met zn drietjes terug…Je zou niet de eerste zijn he? :mrgreen:
Dat is lief van je maar ik denk toch echt dat het geen testen hier zal worden.
Ik voel eigenlijk nog helemaal niks hoor, alleen boobs gevoelig maar dat zijn ze wel vaker als ik ongi moet worden.
Het is gewoon een voorgevoel.
Marieke, moet je effe een aantal posts van mij teruglezen
Was er ook van overtuigd dat het niets zou worden… :mrgreen:
Ik blijf toch lekker voor je duimen hoor! :snooty:
ja je weet maar nooit Marieke…
Hahaha 111 dan zal ik NU Nathalie op bed doen en jouw berichtjes eens teruglezen
Lief van jullie :-*
Zal 't makkelijker voor je maken: ik had totaal geen last, nergens van en wist heel zeker dat het in de ronde van 9 november niet was gelukt. De ronden ervoor had ik wel iets van misselijkheid of pijnlijke tepels, maar deze keer niet.
En juist nu bleek ik toch echt zwanger, dus…je ziet: je hoeft lang niet altijd klachtjes te hebben!
Hoi meiden, ik ben weer terug van een paar dagen ouddorp.
Anke; SPANNEND!!! Wel gemeen dat je ons nu ook nog een weekje in spanning laat :snooty:
Hoop zo voor je dat je met goed nieuws terug komt.
Marieke; nog 2 dagen…spannend hoor. Hoop toch dat je kan gaan testen met een positief resultaat.
Bij mijn zijn de :evil: :twisted: afgelopen zaterdag gekomen, helaas. Een week te vroeg dus ik begrijp er helemaal niks meer van :think: . Zodra mijn ongi voorbij is ga ik gelijk beginnen met ovu testen. Probeer het nog 1 maand (5 jaar geleden ook in januari zwanger geraakt dus wie weet) en ga dan een afspraak maken bij de gyn. Raak nu toch aardig onzeker en gefrustreerd.
Sorry als ik nu even iemand ben vergeten
:-*
Zonnetje meid, wat balen zeg! :hug: :hug:
Dan wordt jij ook in jan zwanger, geloof mij. Net als ik, alleen dan in dec.
Het moet gewoon zo zijn, ik ga duimen. Enne, een afspraak maken bij de gyn werkte bij mij ook
Ah Zonnetje wat ontzettend balen meis :hug:
Een week eerder???
Heb je verder wel een paar leuke dagen gehad?
Enne… januari gaat jouw maand worden!!!
111 geen klachten had ik dus vorige maand toen ik zomaar ineens zonder waarschuwing ongesteld werd. Dat is echt k*t trouwens zeg, maar goed dat ik gewoon thuis was en maandverband en tampons in huis had.
We zien het wel joh, vooralsnog ga ik er echt vanuit dat ik ongi ga worden.
Nou smurf en marieke ik hoop dat jullie ook gelijk hebben over de maand januari.
Marieke; wanneer ben je dan van plan om te testen? 2 januari gewoon?
O ja, heb verder nog wel gezellige dagen gehad hoor, gelukkig.
Wel een dagje eerder terug gekomen omdat de moeder van een vriend is overleden en die kon de steun van mijn vriend wel gebruiken. 2 januari gelijk al een begrafenis,
Oh bah dat is geen leuk begin van het nieuwe jaar.
Gecondoleerd.
Als ik niet ongesteld word op 1-1 dan ga ik waarschijnlijk pas rond 3 of 4 januari testen. Test ligt al een tijd in de kast, tot nu toe nog niet nodig gehad.
Ik hoop morgenvroeg ook te weten of ik nog zwanger ben in 2008… na een licht positieve test en twee negatieve hoop ik alsnog paar dagen later, morgen een positieve test te hebben…
:?
Oh Shirley wat spannend, wel gelijk melden he
Jeetje wat balen zonnetje!
Zullen we afspreken dat januari onze maand wordt?
Wel vervelend dat het ineens een week eerder kwam. Ik heb besloten deze maand ook weer ovu testen te gaan doen.
Afgesproken Alicia!!!
Marieke ik blijf voor je duimen hoor!!!
Voor jou is het ook aardig spannend shirley
Lieve meiden ik wil jullie alvast een hele gezellige oudjaarsavond wensen en een heel mooi 2009 :-*
Moeten we deze topic nu anders gaan noemen, of een nieuwe topic beginnen over zwanger in 2009?
Spannend voor iedereen die bijna kan gaan testen, ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie!
Hier zijn we weer volop aan het klussen
Het is toch veel te koud om naar buiten te gaan…
Gelukkig nieuwjaar meiden!!! :-*
Ik zat me ook al af te vragen hoe en wat met deze topictitel :think:
De naam kan beter wel veranderd worden denk ik. Of we moeten een nieuw topic openen en dan een link via het laatste berichtje ofzoiets.
Weet allemaal niet hoe dat moet hoor, maar vind het wel leuk om met jullie te blijven schrijven (ook al doen we dat natuurlijk ook in het test topic)