nieuwe test clear blue

Nou? En?

Ben ook wel benieuwd :pray:

Kon niet wachten natuurlijk, dus ik dacht ik doe het gewoon op valentijnsdag (wilde het vriendje ook heeeel graag eerder weten hihi). Daar kwam een niet-zwanger uit. En volgende ochtend werd ik ongesteld (mijn straf :wink: :? ), eerder dan verwacht ook nog.



Wel balen natuurlijk, maar misschien voor nu wel even beter zo. Heb momenteel door hommeles (rot-sfeertje) op de zaak een hoop buikpijn van dat al, dus stressy zijn in combi met zwanger zijn, is misschien ook niet het allerbeste.



MAAR … we gaan er gewoon weer voor hoor! Want we willen het nu NOG liever :lol:

wel jammer dat de tekst nu al (vorige week vrijdag gedaan) weg is. Is de batterij dan gewoon op???

Ik heb er iig wel een foto van gemaakt.

Alleen die van moeders voor moeders blijf je altijd zien volgens mij.

maar mvm is niet digitaal he :wink:



heb hier ook nog een positieve test uit 2007 liggen, nog hartstikke duidelijke strepen :slight_smile:

Dat klopt die is niet digitaal.



De tekst op mijn digitale was vanmorgen alweer weg, :frowning:

Blijft maar een uur staan toch??

had ik niet gelezen in gebruiksaanwijzing. Gelukkig hebben we de foto’s nog :wink: :mrgreen:

De tekst op de CB blijft maximaal 24 uur staan (dan is het batterijtje leeg) dus tijd genoeg om er een foto van te maken :smiley:

Nou ik heb vandaag ook de test gehaald, nu twijfel ik nog of ik vrijdag zou gaan testen 1 dag na me nod of zondag pas. Lees net via Essie die 2 dagen voor haar nod heeft getest een grote straf is geworden helaas :(. Dus dat risico ga ik niet nemen, nu nog hopen dat ik dan maar niet ongi word. Ik heb dit weekend wel veel afleiding ga vrijdag ochtend naar een vriendin toe, ga ik daar me haar laten doen extions en 's avonds naar Boris toe en de volgende dag weer naar huis toe. Mja beste is met ochtend urine testen dus of vrijdag of zondag.

op de gebruiksaanwijzing staat dat je vanaf 4 dagen voor je NOD kunt testen met de CB maar dan adviseren ze ochtendurine. Vanaf je NOD kan je op elk moment van de dag testen maar dan zou de wekenindicator minder nauwkeurig zijn… Succes! :thumbup:

@ Mim74 dank je wel , ik ga dan vrijdag ochtend testen dan ben ik pcies 1 dag overtijd mocht ik niet ongi zijn geworden.

ik testte 1 dag voor mijn NOD ergens in de avond positief.

Soms denk ik wel dat ik verder ben…maar eigenlijk kan dat ook weer niet. En de test ga aan 1-2…dus…

de echo zal het uitwijzen!

Ok dus dan zou ik inprencipe morgen al kunnen testen ik moet donderdag ongi worden. Al hoewel ik nu wel onzettende kramp over de hele onderkant van me buik heb. Echt van die ongi krampen, en heb veel honger eet me helemaal klem maar dat had ik bij Jayden dus ook dat vele eten. En nog steeds gevoelige (.)(.), mja die ongi krampen staan me niet echt aan :(.

Oh trouwens nog gefeliciteerd :slight_smile:

Ik testte 2 dagen voor NOD positief met ochtendurine.

3 dagen voor NOD positief met de kruidvat test.

Ik heb een maand later weer getest. Dit keer met een Kruidvat test op de ochtend dat ik ongesteld had moeten worden en … RAAK!! Het verticale streepje was weliswaar heeeeel licht, maar dat moet niets uitmaken.



Die middag heb ik (ik had nog zo’n test liggen) nog zo’n test gedaan. En weer raak :mrgreen: hahaha (mooi meegenomen).



Ik werd de week erna een beetje ongerust, want ik had al 2 dagen geen zwangerschapskwaaltjes meer. Weer getest en nu kreeg ik direct een donkere plus te zien. Dus niets aan de hand.



Vanmorgen kwam de MvM mevrouw langs. Die moet ook test voordat ze dr kannen voor je pies achterlaat. En die gaf direct 2 donkere strepen aan. Hardstikke zwanger dus. :inlove:

essiee gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Essieee gefeliciteerd!!!