nieuwe test clear blue

Eisseee,



Ik heb vanmorgen (3 dagen voor nod dus) getest, ook met kruidvat (2 voor 4,99) en die was negatief. Dacht dat deze testen juist gevoelig waren maar zie dat bij jouw de test ook maar een licht streepje gaf? Ondanks dat het op nod was. Dacht deze maand wel zwanger te zijn maar als ik dit zo lees heb ik misschien nog hoop :pray: .

Ik vond die Kruidvat test 2 voor 4.99 echt helemaal niks!

Bij mij gaf deze nauwelijks tot geen streep terwijl ik wel zwanger was!

Vind de kruidvat tests juist prima :think: het ligt eraan hoeveel HCG je hebt hoe dik het streepje word… maar heb er toch wat duidelijke tests aan overgehouden ( en ze zijn goedkoop ) Heb bij andere test ook gehad dat er een onduidelijke streep stond en die trok gewoon weg :think:

En anders moet je voor een test gaan die een + geeft… maar dan kan het verticale streepje ook onduidelijk zijn hoor… wat dat betreft geeft denk ik alleen een digitale test helemaal een kant en klaar antwoord.

Ik heb afgelopen weekend, de nieuwe clear blue test gedaan.

Deze gaf aan dat de bevruchting 1 tot 2 weken geleden heeft plaatsgevonden, en dat nu dus ongeveer 4 weken zwanger (moet) zijn.



Ik heb vervolgens nog een test gedaanom een beetje zekerheid te hebben, maar daar was in eerste instantie niks te zien. Ik dacht, laat ik de test is uit elkaar halen, en tot mijn verbazing zag ik een heel maar ook heel licht een tweede streep staan.



Dit gaf mij geen goed gevoel, dus ik heb er een derde aan gewaagd, en ook bij deze test was het door het schermpje niet goed zichtbaar maar nadat ik hem heb opengemaakt, zag ik weer een licht streepje.



Wat denken jullie, ik heb er nu een beetje een vreemd gevoel aan overgehouden. Ik ben al wel ruim twee weken ontzettend misselijk.



Ik hoor graag jullie reactie

Weet je zelf wanneer je eisprong is geweest?

Misschien is het nog net te vroeg, dan pakt hij het wel, maar heb je echt nog heel weinig hcg. Over 2 dagen nog maar eens testen.