nieuwe test clear blue

Ik zag vandaag in het foldertje van de Trekpleister een nieuwe test staan van clear blue.

Eentje die ook aangeeft hoelang je al zwanger bent.



Iemand hier al ervaring mee??

geen ervaring, maar ik gok dat ze dan ook de concentratie hormoon meten. De zwangerschapsduur die ze dan kunnen geven is wel erg afhankelijk van hoeveel hormoon je aanmaakt… (je zit gauw een paar dagen mis, als het niet meer is)



Is die test duurder dan de standaard (zomaar nieuwsgierig)?

heyy ludje,



de test kost 12,95 euro.



moet me nu toch een beetje orienteren op testjes he…misschien mag ik eind van de week wel testen :shock: .



Groetjes Nathalie

Wel leuk zo’n test! Issie ook ergens online te bekijken/bestellen?

nou je kunt de online folder van de trekpleister bekijken en daar staat ie in.

Ja gevonden, wel handig! Maar 1 -2 weken kan toch niet? Je test toch pas bij 4 weken zwangerschap in principe?

Zal wel voorbeeldje zijn.

whahah dat dacht ik ook gelijk…zal inderdaad wel een voorbeeldje zijn.

ik was ookal aan het kijken op de site van clearblue alleen kan ik daar nu niet op omdat ze de site aan het veranderen zijn.



ga later vandaag nog maar eens kijken daar.

Haha ik ook! Ik dacht, ga gelijk kijken, maar helaas.

Ik had die test idd ook eens gezien. Zou je eigenlijk eens aan iemand moeten vragen die net 5 weken zwanger is om eens te testen. Wel lachen. Denk dat als ik 2 jan. eindelijk eens positief mag testen ook zo’n test ga halen (gewoon voor de grap).

ik zag hem ook al staan en ben ook erg nieuwsgierig wat hij aangeeft.

Enne 1-2 weken zwanger betekent bij hen vanaf de bevruchting.

Dus als dat het enige is dat hij aangeeft heb je er niets aan. Want op je NOD ben je altijd 1-2 weken :think:

Ben benieuwd of hij ook andere uitslagen weergeeft dan 1-2 of niet zwanger.

Iemand al geprobeerd?? :mrgreen:

Als ik mag testen ga ik hem denk ook eens uitproberen. Maar by the way wat een geld voor 1 test :shock:

haha zal ik eens gaan testen :mrgreen:



vraag met inderdaad af hoe dat ding werkt, waarschijnlijk zou hij het bij mij niet goed hebben gehad denk ik.

Ik maakte zoveel HCG aan in het begin dat zelfs de arts het niet zeker wist hoe lang ik nou zwanger was, omdat de HCG waarde in mijn bloed vele male hoger was dan normaal bij de duur van de zwangerschap.

Alleen een echo kon daar antwoord opgeven.

Vraag met dan dus echt af hoe betrouwbaar zo’n test kan zijn dan, in het aangeven van de duur van de evt zwangerschap :think:

Ik had mijn vriendin geteld over deze test. Omdat ze kon testen.

Nu heeft ze gisterenavond getest. Ze was 2 dagen overtijd. En de test gaf

zwanger aan en 4/5 weken. Binnen een minuut zag je het al



liefs anita

Dan werkt ie dus wel goed :slight_smile: Maar inderdaad, wat een geld voor 1 test zeg…! en 4/5 weken had je zelf ook wel kunnen bedenken denk ik…? is misschien handig voor als je onregelmatig ongesteld bent, maar aan de andere kant ligt het er ook maar aan hoeveel HCG je aanmaakt… i



k had na mijn miskraam nog HCg in mijn lichaam, dus had de test gezegd dat ik toch zwanger was een x aantal weken terwijl het vruchtje toch echt al weg was… Dus leuk bedacht en werkt wel… maar kan ook veel onzekerheden weer bieden… :?

geinig zeg, hij werkt dus wel op zich…

Als ik over anderhalve wk mag testen ga ik hem ook eens uitproberen. Ben toch wel nieuwsgierig geworden!

ohhh cool…het werkt dus gewoon.

als ik zeker weet dat ik zwanger ben ga ik ook zo’n testje doen, haha.

nou meissie kom nu maar op dan met die try out! :mrgreen:



Ben trouwen nog op de website wezen neuzen en dacht ik kies de engelse en daar stond wel het een en ander. Ook dat je hem al 4 dagen voor je NOD zou kunnen doen.

In de engelse versie kent hij 1-2, 2-3 en 3+ weken (gerekend vanaf bevruchting). Dus in zwangerschapsweke moet je er steeds 2 bij op tellen.



Maar volgens mij is de NL versie weer net even anders.

haha ik zal vandaag even kijken bij de trekpleister…en dan zal ik em doen en hier showen, ok!!

ik hou je eraan hahaha! :lol:

ik dacht laat ik er een in huis halen voor als ik hem kan gebruiken. Kan ik alvast de beschrijving lezen, hoe bedoel je nieuwsgierig :oops:

maar goed, ik naar kruitvat, etos en DA, helaas nergens te verkrijgen nog! Zelfs alle cassieres wisten nog niet eens van het bestaan :roll:

Volgende week nog maar een proberen bij DA. Ze gingen hem bestellen zei ze en zou ze dan di binnen krijgen.

Ik heb deze test gehaald bij de kruidvat



groet Anita