nieuwe test clear blue

ik heb em vast in huis, bij de trekpleister.

Ga em snel verstoppen haha tot over anderhalve week.

ik heb em ook gehaald bij de trekpleister!

En is hij bevallen??? :mrgreen:

haha ja!!



hij gaf precies aan wat ik al dacht.

ik zal em showen zodra wessel op bed ligt…hij is nogal hangerig vandaag en laat mij echt geen seconde alleen hahaha.



liefs :-*

Lang dagje voor zo een klein mannetje!

Slaapt ie nou nog niet! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

@Sweet-Love wrote:

Lang dagje voor zo een klein mannetje!

Slaapt ie nou nog niet! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ben ook benieuwd hoor!!!

ik ben nu ook wel heel benieuwd :mrgreen:

hihi hier is ie dan!!



gisteren toen wessel is gaan slapen ben ik zelf ook maar even gaan slapen ben zo moe :zzz: :zzz:

gefeliciteerd…



en wat een leuke test :mrgreen: … beetje te laat wel ( ongeveer 9 mnd)…vind ik :think: :mrgreen:

:thumbup:

:clap: :clap: :thumbup:

Ik zie net op tv van het bestaan van die test. Ik zei vorige week nog tegen mijn man, waarom hebben ze geen test die kan aangeven hoe lang je zwanger bent. Mijn cylcus is nogal onregelmatig, dus het is gokken nu. Maar ik ga zo wel even zo een ding halen :wink: Zet het hier wel neer.

Ik heb hem net gisteravond gedaan, was moeilijk aan te komen zeg.

Hij gaf 3 + aan, ben ik toch verder dan ik dacht, want je moet er nog 2 weken bij optellen.

Spannend zeg, maandag verloskundige bellen.

nouuu wat een mooie test!!

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!

Mooie test hoor!!!



Geniet er van!

En vriendin van mij heeft laatst met deze test positief getest daarbij gaf hij 3+ aan wat achteraf niet klopte, zij bleek minder ver te zijn dan de test aangaf.

Nu waren we zo nieuwschierig wat ie bij mij zou aangeven dat ik er ook eentje heb gedaan :lol:

Gelukkig zwanger maar wel heeeel pril 1-2 hahaha

Je moet deze test dus niet doen als een heel stuk verder bent in je zwangerschap :wink:

Dragon, na 16 weken is je HCG ook heel laag, niet zo raar dus dat ie deze uitslag gaf…

dat weet ik zelf ook heel goed :wink: maar we waren gewoon nieuwschierig wat hij zou aangeven :slight_smile:



Een kennis van ons kwam er achter dat ze zwanger was toen ze al 6 mnd was.

Als zij die test had gedaan had ze er dus niet veel aan gehad :slight_smile:

weten jullie ook hoeveel HCG deze test nodig heeft om positief aan te slaan???

Hier ligt er ook zo’n test op me te wachten … ben zoooo benieuwd!



Ik ga hem zondag ochtend gebruiken. dan ben ik eigenlijk 2 dagen te vroeg met testen, maar ik moet mn vriend er echt bij hebben hoor :lol: En als het goed is zou je tot 4 dagen van te voren met deze moeten kunnen testen.



Ik heb me heel duidelijk anders gevoeld en zelf al heel misselijk met vlagen (vooral op 1 dag heel erg). De laatste dagen weinig meer en vandaag een soort van ongesteld-krampen. Dus ik heb de hoop voor de 1e poging al bijna opgegeven … als ik niet stiekum toch zou hopen op een positieve uitslag :lol:



Nou we zien het wel en zo niet … dan volgt poging 2 snel weer :dance: