Nederlands gezin omgekomen in Frankrijk

heb je al contact gehad?

@Pitje27 wrote:

heb je al contact gehad?

Ze zijn al een tijdje terug. Ze zijn dit jaar vroeger gegaan.

@Judith75 wrote:

@Pitje27 wrote:
heb je al contact gehad?

Ze zijn al een tijdje terug. Ze zijn dit jaar vroeger gegaan.

okay… verkeerd begrepen…

Ik zit net op intranet te mijn werk te kijken.

Mijn god…ik schrik me kapot.

Het is een collega van me. Geen directe. Maar heb een aantal keer met hem staan te praten als hij op mijn afdeling was om te helpen (hij is ic verpleegkundige bij mij in het zkh)

Heel veel sterkte voor de naaste familie, vrienden, collega’s en andere bekenden :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

:kaars:

@Aapie: ohjee, dan komt het alsnog heel dichtbij!! Sterkte!

Ik hoorde het vanochtend op de radio, kippenvel all over…

Een opluchting dat het geen kokker is (durfde bijna niet meer verder te lezen).

Maar het blijft natuurlijk vreselijk…

Ik hoef de foto’s niet te zien, maar zag er eentje tijdens het scrollen.

Die wandelwagen, dat pak pampers… Wat ontzettend vreselijk om te zien…

Wat ontzettend, diep en diep triest is dit… :kaars:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

verschrikkleijk dit:

heb ook nog even in spanning gezeten, mijn collega is ook in frankrijk geweest en zou ook vandaag terug komen, zij heeft ook 2 kids van 1 en 3 .

maar heb haar gelijk ge- sms en kreeg na 15 min. gelukkig een sms terug, ze waren veilig in nederland

voor de nabestaanden :kaars:

De tranen lopen over mijn wangen bij zo’n bericht :cry:

Wat een drama…

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Sterkte voor alle familie, vrienden en bekenden.

verschrikkelijk!!!

Ik ben helemaal misselijk door de foto’s, wat een drama…vreselijk al die kinderspullen die je er tussen ziet liggen :cry:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: voor het gezin en de nabestaanden

aapie dat is alsnog schrikken dan voor jou eng he hoe zo iets erg dichtbij komt

ik vondt het ook vreselijk om naar te kijken idd die kinderwagen pak pampers wat zou er door die koppies heen gegaan zijn klinkt hard maar ik hoop voor ze dat het in 1 klap over was.

gr marina

:cry:

:kaars: :vlinder: :vlinder: :kaars:

@marientje wrote:

Ja dat is idd schrikken. Ook al ken ik ze niet persoonlijk. Hij was wel een collega van me. Een ontzettend sociale en vrolijke ic verpleegkundige (daar zijn er maar weinig van, dus het is niet moeilijk te weten wie hij was)

@aapie wrote:

@marientje wrote:

Ja dat is idd schrikken. Ook al ken ik ze niet persoonlijk. Hij was wel een collega van me. Een ontzettend sociale en vrolijke ic verpleegkundige (daar zijn er maar weinig van, dus het is niet moeilijk te weten wie hij was)

Jeetje zeg..,kippenvel :hug:

er is echt niks van die auto over :shock:

Zijn ouders ken ik van gezicht en ‘gedag’ zeggen, komt heel dichtbij :frowning:

Meiden, we zijn weer veilig in Nederland.

Superlief om te lezen dat jullie allemaal zo bezorgd om ‘ons’ zijn geweest.

Gelukkig had ik mijn mobiel bij me, meestal laat ik die thuis in de vakantie. Pas daarna heeft hub even op zijn mobiel op internet gesurfd en hebben we het gehoord/gelezen.

Nu thuis heb ik diverse mailtjes ontvangen van mensen die ons ook kende en ook aan ons hadden gedacht nadat ze het gehoord hadden.

Heb er verder nog weinig van meegekregen, behalve de foto die in dit topic staat.

Bah, de koude rillingen lopen over m’n hele lijf :kaars: :kaars: :kaars: .

Wij zijn overigens niet over de A6 naar huis gereden, maar over de A75, A71, A10 (Clermont Ferrand - Parijs - Lille - Antwerpen).

Dus via de andere route.

Onze auto is een VW golf Variant en is zwart. Ik heb inderdaad een Mutsy kinderwagen (maar die was niet mee), kleur blauw.

nogmaals super lief dat jullie aan ons gedacht hebben (voel me nu wel een beetje een belangrijk persoon op kok :oops: :angel: )

willy… toch goed om te weten dat iedereen zich zorgen maakt… :wink:

en zie je wat kleine details al kunenn doen… foto van auto… kinderwagen naspeuren…

had wel een vermoeden dat je de buggy mee zou nemen… maar ja je weet maar nooit…

Uit de telegraaf van vandaag:

De Franse vrachtwagenchauffeur die vorige week het jonge gezin Van den Berg uit Ridderkerk doodreed, blijkt zonder rijbewijs achter het stuur te hebben gezeten.

Dit was ingenomen nadat hij diverse overtredingen had gemaakt. Ook zou de truck van de man niet door de APK-keuring zijn gekomen, zo bevestigt het Franse openbaar ministerie.

Martin (35), Sonja (32) en hun kindjes Jelle (3) en de tien maanden oude baby Siebren kwamen donderdag om het leven op de snelweg bij het Franse Mâcon op de A6 richting Parijs.

Een vrachtwagen kreeg een klapband en belandde via de middenberm op de andere weghelft waarbij hij een andere vrachtwagen aantikte. De truck botste vervolgens op de auto van het Nederlandse gezin. De Ridderkerkers waren op slag dood. Van de auto bleef weinig over. De vrachtwagenchauffeur raakte lichtgewond.

Zowel de directeur van het nabij Lyon gelegen vervoersbedrijf als de gewonde vrachtwagenchauffeur worden vervolgd voor het ongeval. In Frankrijk wordt het systeem van een puntenrijbewijs gehanteerd. De vrachtwagenchauffeur zou, na eerdere overtredingen, al zijn punten hebben verspeeld en daarom geen geldig rijbewijs meer hebben gehad.

Het verantwoordelijk vervoersbedrijf heeft vier vrachtwagens in bezit. Het openbaar ministerie vermoedt dat geen van de wagens APK-gekeurd is. Onderzoek volgt.

triest, zeer triest…, :cry:

Heb er echt geen woorden voor…!