pfff door zo n knurft een prachtig jong gezinnetje in 1 klap weggevaagd…ik weet niet eens wat ik daar op moet zeggen…ik heb de tranen in mn ogen
dit had ieder van ons kunnen gebeuren met ons gezin…totaal buiten eigen schuld…wrong place wrong time, en een grote aso op de weg die je pad kruist
vreselijk :evil:
schandalig dat zoiets kan gebeuren… de weg op en geen rijbewijs…
geen woorden verder… overrompeld van het bericht…
Afschuwelijk :wall: echt niet te geloven dat zo 1 op de weg gaat zonder rijbewijs maar goed dat de directeur ook opgepakt is, t’is toch niet normaal zeg.
Helaas voor dit jonge gezin te laat
Woorden schieten gewoon te kort :kaars: :kaars:
Jezusmina
een klapband omdat de banden gewoonweg slecht waren. Zegt idd genoeg dat de vrachtwagen niet APK gekeurd is.
In en in triest! :kaars: :kaars: :kaars:
Triest Triet Triest. Geen woorden voor :kaars:
[quote=“Mariiyelle” een klapband omdat de banden gewoonweg slecht waren. Zegt idd genoeg dat de vrachtwagen niet APK gekeurd is. [/quote]
Er wordt nergens gezegd dat de auto afgekeurd werd omdat de banden slecht waren.
Het blijft echter in en intriest. Het leek een geval van vette pech, wat iedereen had kunnen overkomen. Wat lijkt het me vervelend voor de nabestaanden dat ze nu weten dat als de chauffeur en zijn baas zich netjes aan de regels hadden gehouden, ze nog hadden geleefd.
@sopje wrote:
@Mariiyelle wrote:een klapband omdat de banden gewoonweg slecht waren. Zegt idd genoeg dat de vrachtwagen niet APK gekeurd is.
Er wordt nergens gezegd dat de auto afgekeurd werd omdat de banden slecht waren.
Het blijft echter in en intriest. Het leek een geval van vette pech, wat iedereen had kunnen overkomen. Wat lijkt het me vervelend voor de nabestaanden dat ze nu weten dat als de chauffeur en zijn baas zich netjes aan de regels hadden gehouden, ze nog hadden geleefd.
Tja het blijft zowiezo krom…
Mogen ze rusten in vrede alledrie, heel triest… :kaars: :**: :kaars:
Ook al heeft die man zich niet aan de regels gehouden…
Hij had gewoon niet moeten rijden omdat hij geen rijbewijs meer had.
Een klapband kan iedereen overkomen…helaas.
“Gelukkig” waren ze alle vier op slag dood, het lijkt me echt verschrikkelijk om dood te gaan terwijl je kinderen hoort creperen van de pijn/ook dood ziet gaan of als ouder het te overleven of als kind.
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
@sopje wrote:
Ik wist wel dat iemand me ging quoten en daarom heb ik een nieuwsbericht in me favorieten bewaard.
Nederlands gezin slachtoffer van nalatigheid Franse trucker
De Franse vrachtwagenchauffeur die op 23 september betrokken was bij de dood van een Nederlands gezin op de snelweg A6 tussen Lyon en Mâcon, had geen rijbewijs meer. Hij had het afgelopen jaar zijn punten verspeeld, waarna de Franse autoriteiten in augustus zijn rijbewijs innamen.
Zowel de 24-jarige chauffeur als zijn 52-jarige werkgever zijn aangeklaagd voor dood door schuld. Dat meldden verschillende Franse media.
Door het ongeval verloren een man (35), zijn vrouw (32) en hun twee kinderen van 3 jaar en tien maanden het leven. De auto van het gezin uit Ridderkerk werd verpletterd door een vrachtwagen die een klapband kreeg. Uit onderzoek van de Franse politie is gebleken dat het voertuig niet was gekeurd en dat vooral de banden niet in orde waren.
De vrachtwagenchauffeur ligt nog zwaargewond in een ziekenhuis.
Bron
Dus als de banden niet goed waren geweest veroorzaakt het geen klapband? :think:
Dus...
@Rooike wrote:
Een klapband kan iedereen overkomen…helaas.
Klopt… Maar vaak heeft het wel een reden.
een van de kinderen leefde nog wel maar is heel snel na het ongeluk overleden begreep ik.
vader van de verongelukte man was zelf ook ver weg op vakantie, halsoverkop terug omdat je zoon met zn hele gezin is verongelukt.
Familie moest naar frankrijk om te identificeren, vreselijk gewoon! Zoiets wÃl je niet.
niet te veel over na denken of er nog iemand in leven was na het ongeval enzo…ik denk aan die familie, maar ook aan de hulpverleners ter plaatse, dat zijn ook mensen (met thuis misschien wel kindertjes )die bij zo n ongeval het vreselijke plaatje voor ogen krijgen, evenals de andere weggebruikers die waarschijnlijk als eerste ter plaatse waren
zoiets vergeet je NOOIT meer :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Willy, welcome back!!
Pfffff… wat fijn dat alles goed met jullie gaat :thumbup: !!