LYON – Een man en een vrouw uit Nederland en hun twee kinderen van 3 en 1 jaar oud zijn donderdag omgekomen door een verkeersongeluk op de Franse snelweg A6.
Hun auto kwam iets ten zuiden van Mâcon in botsing met twee vrachtwagens. Dat meldt de Franse omroep TF1. Hoe het ongeluk kon gebeuren, is niet bekend.
Een van de vrachtwagenchauffeurs raakte zwaargewond bij het ongeval.
:kaars: Sterkte voor de familie en vrienden in Nederland :kaars:
:vlinder: :vlinder: :vlinder: :vlinder:
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Vreselijk
Het zal hopelijk niks zijn, maar…
Iemand van ons groepje, Willy, is op 11 september naar Zuid-Frankrijk gegaan.
Naar Bezier, dat ligt 100 km boven Perpignan.
Ik ben afgelopen voorjaar naar Spanje gegaan via Perpignan en toen reden we via A6 naar huis, de snelweg/tolweg tussen Lyon en Dijon.
Ze heeft een zoon van 1 jaar (en 7 maanden) en een zoon van 3 jaar (en 3 maanden)
Vreselijk
:vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder:
Sassie…
dan kom je idd over Macon… Bah. Heb je enig idee hoe lang ze weg zou blijven…?
@sassie1980 wrote:
Het zal hopelijk niks zijn, maar…
Iemand van ons groepje, Willy, is op 11 september naar Zuid-Frankrijk gegaan.
Naar Bezier, dat ligt 100 km boven Perpignan.
Ik ben afgelopen voorjaar naar Spanje gegaan via Perpignan en toen reden we via A6 naar huis, de snelweg/tolweg tussen Lyon en Dijon.
Ze heeft een zoon van 1 jaar (en 7 maanden) en een zoon van 3 jaar (en 3 maanden)
Hier krijg ik wel de kriebels over… Ze komen echt overheen als bij de nieuwsbericht!
@lydia wrote:
Sassie…
dan kom je idd over Macon… Bah. Heb je enig idee hoe lang ze weg zou blijven…?
Ik heb even teruggelezen en bij ons schrijft ze dat ze heerlijk 2 weken naar Frankrijk gaat.
En dus 11 september vertrokken.
Ik las het gisteren op nu.nl echt vreselijk zoiets brr.
Het is mijn grootste nachtmerrie als we met de auto op vakantie gaan naar Frankrijk.
Het enige wat ik altijd denk, goddank zijn ze met zijn allen bij elkaar gebleven
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte met dit enorm grote en oneerlijke verlies.
:kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars:
Ps laten we hopen dat het geen bekende van kok is veel overeenkomsten Op de franse website staat dat de ouders resp 32 en 33 jr oud waren
wat een vreselijk bericht een heel mooi gezinnetje in 1 klap weg
wat erg voor de familie! :kaars:
en inderdaad hopen dat het niemand van hier is, hoewel het niet minder erg is als dat niet zo is natuurlijk…maar dan komtt wel ineens heel dicht bij he
@Smurf78 wrote:
Ps laten we hopen dat het geen bekende van kok is veel overeenkomsten Op de franse website staat dat de ouders resp 32 en 33 jr oud waren
Willy is van bouwjaar 1976 en is eind oktober pas jarig en is nu dan nog 33 jaar.
Ik hoorde het gisteravond op het nieuws kon er niet van slapen
Afschuwelijk, maar nu ik de spoilers lees bbrr ik hoop dat het niet Willy is en dr gezin
Vreselijk voor de nabestaande :kaars:
dit was ook het eerste waar ik aan dacht…
hoop dat er snel iets bekend is…
maar blijft even triest…
:kaars: :kaars:
Zag het vanochtend bij het nieuws.
Niet lekker wakker worden.
Beelden van die auto met daaruit de kinderwagen en een pak pampers
:kaars: voor het gezin.
Ik hoop trouwens voor jullie dat het niet jullie maandvriendinnejte is.
( niemand die weet wat voor kinderwagen zij heeft? dan kun je het mischien aan de hand van de foto’s gelijk uitsluiten en ben je een stuk geruster)
Hier heb ik al naar gekeken, maar meen dat hun meestal een buggy gebruiken…
En als ze nou wel de grotere kinderwagen heeft meegenomen, welke heeft ze dan?
Sorry ik wil niet doorzeuren, maar kan me jullie bezorgdheid goed voorstellen en hoop dat jullie snel horen dat zij het niet is.
:hug:
meen een quinny… maar ga een terug kijken…
Tis haast niet te zien wat voor wagen ze bij zich hadden.
Wel dat het blauw is.
:shock: mutsy…
lijkt op die van de foto… alleen zie ik iets van rood en hun hebben zover ik kon zien een blauwe…
Verschrikkelijk dit! Veel sterkte voor de verdere familie!