@Mariiyelle wrote:
Tis haast niet te zien wat voor wagen ze bij zich hadden.
Wel dat het blauw is.
zie mijn onderstaande berichtje… :shock:
@Mariiyelle wrote:
Tis haast niet te zien wat voor wagen ze bij zich hadden.
Wel dat het blauw is.
Pitje ik zit ook al te kijken in de hoop dat zij het niet zijn, heb een foto van hun auto in 1 van de showforum topics gezien, maar hij lijkt er wel op
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4180891&highlight=#4180891
:kaars:
t blijft me bezig houden
Mij ook Wen! gisteravond al toen ik het hoorde maar nu helemaal, zo afschuwelijk 1 gezin ineens weg
Oh wat verschrikkelijk dit!
Had ook al even op haar hyves gezocht en ze heeft idd een blauwe wagen.
Oh hopelijk is alles in orde
Ik heb dr ook altijd op hyves gehad…
Maar sinds ik een nieuwe heb ben ik iedereen beetje bij beetje weer aan het zoeken. Kan dus niet op haar hyves komen
het enige is, is dat hoe moeilijk het ook is… wel het hele gezin… niet, en niet 1 overblijft…
maar dan nog…
ben gewoon helemaal van slag…
vooral met alle foto;s…
ook ik blijf maar hopen op goed nieuws, deze dingen maken eht opeens wel heel dichtbij…
weet niet of dit lukt… maar hier een foto van hun zoon in de kinderwagen…
@Pitje27 wrote:
@Mariiyelle wrote:Tis haast niet te zien wat voor wagen ze bij zich hadden.
Wel dat het blauw is.
zie mijn onderstaande berichtje… :shock:
Een Franse site met veel foto’s
http://www.macon-infos.com/article.php?sid=16687&thold=0
Het frame van de kinderwagen lijkt er wel heel erg op
pitje
zelfde onderstel ( een mutsy, ik heb hem zelf ook dus herkende het meteen) alleen op de krantenfoto zie ik geen blauw maar rood…ik denk dat dat de bekleding van de kinderwagen is…het gaat hier om een rode auto trouwens ik weet niet of iemand welke kleur auto ze hebben
pfff dit is wel eng hoor …
Gatver; had gehoopt dat jullie hadden gezegd dat ze een bug had ofzo.
Hoop dat jullie snel iets van haar horen :hug:
Ik ziet trouwens ook echt iets blauws aan de kinderwagen vast zitten.
frame lijkt heel veel (maar moet er wel bijzeggen is een gewilde kinderwagen) maar lijkt of het een rode zitting is…
en dat blauwe een stoelverkleiner…
heftig die foto’s zeg
de frame van de kinderwagen lijkt er heel veel op, maar ook de auto lijkt op die van hun …
Afschuwelijk ongeluk moet het geweest zijn als je de foto’s bekijkt alles is gewoon kapot
kris een rode auto… :think:
zie een zwarte/blauwe en zoals chantal opgezocht had… lijkt hij er helaas heel erg veel op…
Het ziet er afschuwelijk uit… Ik kan niet zien welke auto dit is en welke bij hen staat. Zou “mooi” zijn als ze snel in kwam loggen en zag hoe druk iedereen zich om haar maakte he…
pfff ik dacht nog even o een rode auto en zag op die foto van hun huis een blauwe…maar nu zie ik dus dat dat de vrachtwagen was
@chantal!! wrote:
Afschuwelijk ongeluk moet het geweest zijn als je de foto’s bekijkt alles is gewoon kapot
En niemand weet in welke auto/kleur Willy heeft?