Nederlands gezin omgekomen in Frankrijk

nou…blauw dus op de foto die eerder hier werd doorgelinkt :frowning:

jezus… ik zie net die foto’s van de auto (of wat er van over is) wat moet dan een ongelooflijke klap zijn geweest… een heel gezin in 1x helemaal weg gevaagd :cry:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Wat vreselijk dit :cry:

het lijkt idd wel heel veel op hun auto :cry: :cry:

Ik las dit bericht vanochtend en nu dit… :cry:

Die foto’s, wat een nachtmerrie.

Ik heb eigenlijk geen goede woorden ervoor. Maar zag een foto op telegraaf.nl waar ik een rode mutsy meen te herkennen en wilde dit toch met jullie delen.

@kristalkindje wrote:

nou…blauw dus op de foto die eerder hier werd doorgelinkt :frowning:

Zag het! :cry:

Brrr… En wat ik ook las dat de 4de gezinslid later ook overleed :cry:

ee klapband zou de oozaak zijn? :frowning:

@kristalkindje wrote:

ee klapband zou de oozaak zijn? :frowning:

Ja van een van de vrachtwagens.

Zo’n atuo en 2 vrachtwagens, je hebt geen schijn van kans.

ik heb het hele stuk op die franse site even gelezen, wat ik lees is dat het gezin inderdaad op terugweg naar nederland was, dat ze op slag gedood zijn bij het ongeval

een vrachtwagenchauffeur was zwaargewond…

Bah, en ze zouden idd 2 weken gaan (dat is morgen)…

er staat een filmpje waarop je wat meer ziet van de auto ik zet t in een spoiler voor wie het wil zien ik zie er wel blauw op mogelijk van een wandelwagen al hoop ik van niet…heeft niemand van jullie maandmama s en telefoonnummer van haar?

http://www.dailymotion.com/video/xexk57_4-morts-dans-un-accident-sur-l-a6-e_news

Wat erg zeg!! Er is echt bijna niks meer van die auto over :cry:

:kaars: :: :: :: :: :kaars:

Sterkte voor de familie

Nu maar hopen dat het Willy niet is en dat ze zich snel meld hier :pray:

Pitje heeft haar al een sms gestuurd…

Volgens mij is haar partner 32 :shifty: :cry: (wat is zo heb kunnen vinden…)

dan hoop ik dat ze heel snel antwoord geeft!

O wat vreselijk!!! :frowning: :kaars: :kaars:

Ik hoop dat Pitje snel een sms terug krijgt van Willy :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Wat een vreselijk nieuws. :frowning:

Het is hoe dan ook vreselijk, maar als het een mede maand mama is, dan komt het wel heel dichtbij voor jullie.

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Ik las het gisteravond en werd er helemaal stil van. Heel veel sterkte voor de familie en vrienden.

Voor de vrienden en medemaandmoeders van Willie en hunzelf natuurlijk, hoop ik dat ze lekker van hun laatste dag genieten of rustig naar huis aan het rijden zijn. Als ze niet reageert op het smsje, hoeft dat niets te betekenen, wsl heeft ze hem dan gewoon uit staan of niet mee.

:shock: :cry:

Hopelijk is het niet Willy dan…

Had haar een pakje gestuurdmet wat dingen die ze heeft overgenomen en volgens mij zei ze dat ze vandaag zou terugkomen maar kan het pbtje niet meer vinden …

ik zou haar bellen misschien hoort ze haar telefoon niet ofzo…

hopelijk is alles ok :pray:

:shock: Jeetje ik heb haar ook pas wat gestuurd, een dekbedovertrek van bob de bouwer.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat hun oudste daar binnenkort heerlijk onder kan slapen in zijn eigen bedje. :pray:

Ik las in een ander berichtje dat ze een station hadden, maar die auto zit zo in de prak dat ik dat er echt niet aan kan zien. Pff wat eng zeg dat al die leeftijden ook kloppen en de periode van vertrek.

Veel sterkte voor de maandmama’s, hopelijk komen we er snel achter dat het Willy en haar gezin niet is. :hug: :pray:

Vreselijk is het hoe dan ook, een heel gezin in 1 klap weg :frowning: