Oh wat vreselijk zeg :kaars:
Kom net een foto tegen :? Lijkt wel erg op een station, maar is hun auto niet blauw? Deze lijkt me groen en die foto van hun huis lijkt de auto veel donkerder…
Hier de link waar je er idd wele en station uit kan halen.
http://nieuws.wegenerweb.nl/multimedia/archive/01589/autogezin_1589322b.jpg
Ik hoop dat Pitje wat van dr hoort
vind de kleur op de foto van Willy moeilijk in te schatten door de afstand en het licht dat niet optimaal is… mijn ouders hadden ooit een auto die afhankelijk van het licht als blauw of groen door het leven kon gaan.
Als ik kijk naar de foto van het ongeluk lijkt het me wel een relatief oud model auto (hoekige buitenspiegel en de zijkant lijkt ook vrij ‘vierkant’). De nieuwere modellen zijn meestal ronder.
Hoop dat er heel snel duidelijkheid is of Willy en haar gezin veilig en wel onderweg zijn naar huis
Waar komt ze vandaan?
en gaat ze naar de kerk?
de auto van het ongeluk lijkt me een BMW station… :think:
Ik zie wel degelijk een blauwe mutsy…
wat verschrikkelijk
willy is een medemeimamma, Fai belde me vanochtend op…ik hoop met heel mijn hart dat het niet zij en man en de jongens zijn…
Waar woont Willy?
Tinte (als ik het goed schrijf)
Is er een woonplaats bekend?
Ik had op deze tweet gereageerd: Gisterenavond vreselijk nieuws gehoord. Nederlands gezin dat is omgekomen, zijn bekenden uit de kerk
Volgens degene die de tweet plaatste komen ze uit Ridderkerk:
@leedsnl dat is zeker vreselijk! Ze woonden ook in Ridderkerk
:think: daar wonen ze niet volgens hun profiel, maar het ligt ook niet aan de andere kant van het land. Heb naar een naam gevraagd maar nog geen reactie.
Tinte staat bij haar profiel…
Lees namelijk op twitter dat het gezin uit Ridderkerk komt.
UPDATE
net een sms van willy… alles was goed… hadden niks gehoord over het ongeluk… morgen komen ze naar huis…
olie…tinte…
WOWwwwwwwwwwwww geweldig!!!
dat is geweldig nieuws!!! Gelukkig, we kunnen weer normaal ademhalen…
oo gelukkig…
waarmee ik niet wil zeggen dat t nu ineens niet nog steeds vreselijk erg is…maar gelukkig zijn zij okee
Pfieuw Pitje, wat fijn dat je bericht hebt gehad van dr.
@Pitje27 wrote:
UPDATE
net een sms van willy… alles was goed… hadden niks gehoord over het ongeluk… morgen komen ze naar huis…
olie…tinte…
wat fijn dat Willy en haar gezin veilig zijn en morgen naar huis komen!
Maar vreselijk blijft het… zo’n compleet gezin… een familie die nu in NL op de hoogte is gebracht dat hun zoon/dochter/broer/zus/kleinkinderen nooit meer thuis zullen komen