Nederlands gezin omgekomen in Frankrijk

Gelukkig… Had eerst de dance smiley maar dat voelt erg raar, het blijft zo rot :cry:

Veilig thuis komen hoor!

Inderdaad, blijft vreselijk, zo jong… :cry: :kaars:

Pfff gelukkig zeg!

Blijft natuurlijk vreselijk voor het gezin, een kaarsje voor ieder gezinslid :frowning:

:: :kaars: :: :kaars: :: :kaars: :: :kaars: :**:

GELUKKIG!!! Dat het willy en gezin niet zijn.

Wel vreselijk voor die mensen en nabestaanden :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :cry:

O gelukkig dat het niet om Willy gaat! Maar het maakt het natuurlijk niet minder erg. Vreselijk dit :frowning: :kaars: :kaars:

Gelukkig voor Willy dat zij het dan niet zijn.

Vreselijk blijft het wel, dat dit gezin is verongelukt!! :kaars: :kaars:

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en bekenden van dit gezin!! :kaars: :kaars:

In ieder geval is het geen bekende van kokkers maar het blijft hoe dan ook triest en vreselijk!

RIP voor de familie, vrienden en nabestaande! :vlinder: :kaars:

Ow wat eeen opluchting zeg!!

Maar toch… blijft het me een vreselijk naar gevoel geven. :kaars:

Vreselijk om alles in 1 klap kwijt te zijn… :cry:

:: :: :: ::

:vlinder: :vlinder: :vlinder: :vlinder:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Godzijdank Willy en dr gezin niet.

Maar het blijft vreselijk :cry:

Gedachten gaan uit naar de nabestaande :kaars:

willy zoveel aan je gedacht ben zo blij dat je gesmsd heb!!!

:-* :-*

En natuurlijk voor het andere gezin :kaars: :cry: :kaars:

Gelukkig zijn Willy en haar gezin in orde :smiley:

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van het omgekomen gezin :pray: :kaars:

Fijn om te horen dat Willy en haar gezin in orde zijn (hebben we geen ‘opgelucht’ smiley?)

Alsnog blijft het een vreselijk bericht. We hebben daar ook al een paar keer gereden met ons gezin. Het lijkt me vreselijk voor familie en vrienden, gewoon een heel gezin ontnomen.

:kaars:

gelukkig is het niet willy en gezin

Maakt het drama niet minder groot in elk geval!

dat is zo… er is een opluchting dat willy het niet is, maar ondertussen is het wel een ander gezin… :cry:

jeetje er valt een last van m´n schouder ik zat met willy op het mei mama´s forum ik vreesde ook het ergste

wat een opluchting zeg

gr marina

Er waren veel dingen die overeenkomen (locatie, tijd, auto, frame kinderwagen, leeftijd kinderen en Willy) dat ik me echt zorgen aan het maken was.

Ik wens Willy een goede terugreis en dat ze hier snel komt laten weten hoe hun vakantie was.

ja wel bizar hoor dat t zo overeen kwam…

het is erg fijn dat ze het niet zijn, maar meteen voel ik me heel raar als ik het woord FIJN gebruik, want ondertussen is er wel een gezinnetje weg en die nabestaanden weten nu waarschijnlijk echt niet meer waar ze het zoeken moeten van verdriet…

vanochtend zat ik in de auto op de grote weg mn zoon wegbrengen naar zn stage adres, en reed tussen de vrachtwagens en toen vloog het me toch wel aan…zo n klapband en in 1 klap vier mooie mensen uit het leven weg…

zonder schuld, gewoon verkeerde plaats verkeerde tijd,…een paar sekonden eerder of later en ze waren het niet geweest…

het laat me niet los…wat een verschrikkelijk drama

ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte! :kaars:

Het kan inderdaad maar zo over zijn, vreselijk.

Mijn zusje en zwager gaan ook ieder jaar met de auto naar Frankrijk. Ze zijn ook 33 jaar en hebben ook twee kinderen van 1 en 3.

Je moet er gewoon niet aan denken dat zoiets jou of je familie kan overkomen. Vreselijk gewoon :frowning: