mijn ds glipte uit mijn handjes…gelukkig kon ik hem nog net vangen :dance: …maar hij stond op de lijst met spelletjes…en met het vangen heb ik per ongeluk mijn favo spelletje gewist
baal baal baal… ik had hem bijna uitgespeeld … nu moet ik hem weer opnieuw donwloaden … :mrgreen: maar ik mag hem dan ook weer opnieuw spelen :mrgreen:
waarschijnlijk heb je niet je save file gewist zijn 2 aparte bestandjes
mijn ds glipte uit mijn handjes…gelukkig kon ik hem nog net vangen :dance: …maar hij stond op de lijst met spelletjes…en met het vangen heb ik per ongeluk mijn favo spelletje gewist
baal baal baal… ik had hem bijna uitgespeeld … nu moet ik hem weer opnieuw donwloaden … :mrgreen: maar ik mag hem dan ook weer opnieuw spelen :mrgreen:
:think: :eh: (potje verf in haar :mrgreen: )
kan je daarop verder spelen dan???dat zou een boel schelen…
:think: :eh: (potje verf in haar :mrgreen: )
kan je daarop verder spelen dan???dat zou een boel schelen…
Dan moet je wel het spel opnieuw downloaden, maar dan ben je nog gewoon waar je gebleven bent.
Ik wist niet eens dat je dat je spelletjes kon wissen op je DS :shock: dacht dat het alleen kon als je het spel verwijderde van het kaartje via de PC.
Wisten jullie trouwens dat als je een spel aan het spelen bent je gewoon weer terug kunt gaan naar de spellen overzicht zonder je DS eerst uit te moeten zetten??
Ik ben daar onlangs achter gekomen, of loop ik weer eens verselijk achter :mrgreen:
Wisten jullie trouwens dat als je een spel aan het spelen bent je gewoon weer terug kunt gaan naar de spellen overzicht zonder je DS eerst uit te moeten zetten??
Ik ben daar onlangs achter gekomen, of loop ik weer eens verselijk achter :mrgreen:
:think: hoe dan?
ik loop waarschijnlijk ook hopeloos achter, maar ben wel erg benieuwd :mrgreen:
weet iemand waar ik winter olymipcs vandaan kan halen? Ik kom er even niet wijs uit :?
Of als iemand nog een goede pb met leuke gegevens heeft is altijd welkom.
Ik krijg morgen eters en die heeft een knul van 6 en die wilt dat zo graag spelen vandaar.
Alvast bedankt dames :-*
nachtvlinder, als je je e-mail adres stuurt kan ik hem misschien opsturen, ik heb hem namenlijk al 8)
ow en dragon vertel ajb hoe ik doe m’n ds gewoon elke keer uitklikken XD
(kennelijk loop ik dus ook achter had ik niet gedacht :shifty: )
en je kan je spel wissen door in het kaart menu zeg maar op het spel te gaan staan en dan X of Y drukken dacht ik en dan vraagt i van are you sure… bla bla bla
vriendlief is nu ook verslaafd aan die cradle of rome of winter olympics dus die heeft m’n ds vaak zelf speel ik (als ik de kans krijg) grey’s anatomy en trauma centre alleen bij alle 2 kom ik nit meer verder… bloed irritant :wall: :wall: :wall: :wall:
Als je in je spellen overzicht zit dan zie je op je onderste scherm rechts boven in een rondje staan deze is rood of groen…
Dit rondje moet op groen gezet worden en zo blijven staan.
(hoef je trouwens niet elke keer op nieuw te doen)
start nu je spel op en als je nu je 4 knoppen te gelijk in drukt (kan met je duim ;-)) dus de A,B,X,Y dan ga je weer terug naar je spellen overzicht :mrgreen:
hier voor moet je wel weer terug naar het hoofdmenu van het spel wat je momenteel speelt.
Als je in je spellen overzicht zit dan zie je op je onderste scherm rechts boven in een rondje staan deze is rood of groen…
Dit rondje moet op groen gezet worden en zo blijven staan.
(hoef je trouwens niet elke keer op nieuw te doen)
start nu je spel op en als je nu je 4 knoppen te gelijk in drukt (kan met je duim ;-)) dus de A,B,X,Y dan ga je weer terug naar je spellen overzicht :mrgreen:
hier voor moet je wel weer terug naar het hoofdmenu van het spel wat je momenteel speelt.
Ik ben momenteel met prof. Layton bezig, de doos van Pandora. Ook errug leuk, maar soms zijn de puzzeltjes best lastig…
Vind ik ook…als je googled op layton en walkthrough…vind je een site die je verder helpt als je er echt niet meer uitkomt…staat echt scherm voor scherm afgedrukt en wat je waar en wanneer moet doen…als je het niet wilt weten niet gaan zoeken natuurlijk