NDS topic

nee jij krijgt hem niet :snooty: :wink: :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Ik hoor net van mijn dochter dat er een spel van mega mindy is voor op de DS, iemand een site voor mij waar ik hem kan downloaden (tenminste als het lukt deze keer, het ging eerst wel maar opeens kreeg ik ze niet meer goed unzipped en op het kaartje :cry: :cry: )

ik ben dus officieel van m’n geloof afgestapt en een kaartje besteld (vroeger wilde ik alleen maar orgineel etc en was ik tegen illigaale kopiën) maar kan iemand mij nu dus helpen aan een site waar ik de spellen kan downloaden :wink: :angel: :pray:

alvast bedankt

je hebt pb dynasty

Ik ben ook op zoek naar sites voor games voor de DS. Heeft iemand een tip>?

Nieuwste verslaving:

Het spel Hidden objects

De titel zegt het al, je ziet een plaatje of naam van een object en dit moet je zoeken.

Justin heeft nu een nintendo dsi,het kaartje van de ds kan de dsi niet lezen :?

Welk kaartje moet ik nu kopen,weet iemand dat?

Ik ben nu Professor Layton en de doos van Pandora aan het spelen.

Is net uit. Of nog net niet :think:

Mènn wat is dat verslavend zeg :oops:

Maar ach, ik mag toch niks doen, dus dan mag het hè :stuck_out_tongue:

@prinsjeJason wrote:

Wat ik begrepen heb is dat er geen kaartje is voor de DSi. Maar goed wat niet is kan nog komen maar voor nu schijnt er nog niets te zijn

edit lees dus nu dat er wel al een oplossing is

@prinsjeJason wrote:

Daar moet je weer een ander kaartje voor kopen volgens mij

@nachtvliinder wrote:

@prinsjeJason wrote:

Daar moet je weer een ander kaartje voor kopen volgens mij

Zoek even naar Acekard 2i. :wink:

@Billie wrote:

Nieuwste verslaving:

Het spel Hidden objects

De titel zegt het al, je ziet een plaatje of naam van een object en dit moet je zoeken.

die heb ik al uitgespeeld :mrgreen:

Heeft iemand toevallig ook een goede site om ze te downloaden?

Ik speel nu professor layton, geinig spelletje en Mario party is ook erg leuk! Kende het al van de Wii maar het blijft leuk!

@Lautje wrote:

Ik speel nu professor layton, geinig spelletje en Mario party is ook erg leuk! Kende het al van de Wii maar het blijft leuk!

je hebt PB

@colle wrote:

@Billie wrote:
Nieuwste verslaving:

Het spel Hidden objects

die heb ik al uitgespeeld :mrgreen:

Ik ook :mrgreen:

ben weer begonnen met een nieuwe verslaving… jewel master cradle of egypt

vervolg van de “cradle of rome” naja vervolg… het spel is precies het zelfde alleen in een andere omgeving, maar minstens zo leuk :slight_smile:

@Mandala wrote:

@Lautje wrote:

je hebt PB

Bedankt!

@dragon wrote:

vervolg van de “cradle of rome” naja vervolg… het spel is precies het zelfde alleen in een andere omgeving, maar minstens zo leuk :slight_smile:

:drool: owww die wil ik ook!!!

Maar de site waar ik altijd downloadde werkt niet meer :? moet nu, als ik op ‘download’ geklikt heb op een niet gesloten cirkeltje drukken, maar kan klikken wat ik wil, ik blijf steeds (op weer andere cirkeltjes) klikken :wall: :wall: :wall: soms kom ik uiteindelijk weer op de startpagina uit :think:

:angel: ach zal m’n straf zijn voor alle spellen die ik al op m’n kaartje heb staan :wink:

mocht er iemand zijn die nog een site weet die wél werkt hou ik me aanbevolen :mrgreen:

weet iemand waar ik winter olymipcs vandaan kan halen? Ik kom er even niet wijs uit :?

Of als iemand nog een goede pb met leuke gegevens heeft :wink: is altijd welkom.

Ik krijg morgen eters en die heeft een knul van 6 en die wilt dat zo graag spelen vandaar.

Alvast bedankt dames :-*

@Jiska wrote:

@dragon wrote:

:drool: owww die wil ik ook!!!

Maar de site waar ik altijd downloadde werkt niet meer :? moet nu, als ik op ‘download’ geklikt heb op een niet gesloten cirkeltje drukken, maar kan klikken wat ik wil, ik blijf steeds (op weer andere cirkeltjes) klikken :wall: :wall: :wall: soms kom ik uiteindelijk weer op de startpagina uit :think:

:angel: ach zal m’n straf zijn voor alle spellen die ik al op m’n kaartje heb staan :wink:

mocht er iemand zijn die nog een site weet die wél werkt hou ik me aanbevolen :mrgreen:

oww ik weet welke site je bedoelt.

Als je goed kijk zie je dan onder het vakje met de cirkels staan “download”

en dan moet het lukken :wink: Moet wel zeggen niet alles doet het nu ook bij mij.

Succes :thumbup:

:cry: mijn ds glipte uit mijn handjes…gelukkig kon ik hem nog net vangen :dance: …maar hij stond op de lijst met spelletjes…en met het vangen heb ik per ongeluk mijn favo spelletje gewist :cry:

baal baal baal… ik had hem bijna uitgespeeld :frowning: … nu moet ik hem weer opnieuw donwloaden … :mrgreen: maar ik mag hem dan ook weer opnieuw spelen :mrgreen: