NDS topic

@Juf_Essie wrote:

Ik zag op de downloadsite dat er weer een nieuwe Professor Layton is.

Weet niet hoe die is, want ben hem nog aan het downloaden :mrgreen:

Hoop dattie net zo leuk is als de vorige.

Balen dat die van jou stuk is Colle!

Ik heb er een beschermer omheen.

Werkt prima, want ik laat hem ook nogal eens vallen :?

Welke downloadsite gebruik je???

Pattycoat, je hebt PB :smiley:

Ok, ik wil dus ook een ds aanschaffen, kan iemand mij uitleggen welke ik moet nemen (lite etc)? Ik snap de verschillen niet helemaal.

Juf essie, zou je mij het linkje ook kunnen pben? Ben erg benieuwd naar de 2e layton.

en mij ook :pray:

Hier ook heel erg graag de site :oops: :oops:

Gr Lydia

als je dan toch bezig bent… :pray:

ik heb alles alweer uitgespeeld…

Ja de mijne doet het weer… lieve heeft hem kunnen maken :thumbup:

Als het goed is hebben jullie allemaal een PB gekregen nu.

Thnx, ben er erg blij mee :mrgreen:

Ja en gelijk maar gebruik van gemaakt :thumbup: :mrgreen:

@Juf_Essie wrote:

Als het goed is hebben jullie allemaal een PB gekregen nu.

Mag ik er ook 1?! :oops: :mrgreen:

Vandaag hier ook met de dagactie bij Intertoys een Nintendo DS lite aangeschaft.

Ik las hier iets over spelletjes dowloaden via een bepaalde site?

Zou ik hiervan ook een pb=tje mogen hebben en is dit wel toegestaan om te downloaden??

@Mir71 wrote:

Vandaag hier ook met de dagactie bij Intertoys een Nintendo DS lite aangeschaft.

Zou ik hiervan ook een pb=tje mogen hebben en is dit wel toegestaan om te downloaden??

sinds wanneer is het wel toegestaan om te downloaden :think: :stuck_out_tongue:

nee, het is niet toegestaan… je moet ook een speciaal kaartje voor kopen (die erg illigaal is maar beter voor je portomonee)

mag ikke ook pb? :oops: :oops: :oops:

En ikke ook? :oops:

@Dynasty wrote:

@Mir71 wrote:

nee, het is niet toegestaan… je moet ook een speciaal kaartje voor kopen (die erg illigaal is maar beter voor je portomonee)

:oops: Ik ben niet zo op de hoogte van dit soort dingen.

En waar zou ik dit kaartje dan kunnen aanschaffen??

@Mir71 wrote:

@Dynasty wrote:
@Mir71 wrote:

bedoelde het niet gemeen hoor sorry als het zo overkwam :oops:

iemand moet je daarover pm’en (en het liefst mij ook) want ik heb wel een site maar daar kom ik zelf niet uit :stuck_out_tongue:

@Dynasty wrote:

@Mir71 wrote:
@Dynasty wrote:
@Mir71 wrote:

bedoelde het niet gemeen hoor sorry als het zo overkwam :oops:

iemand moet je daarover pm’en (en het liefst mij ook) want ik heb wel een site maar daar kom ik zelf niet uit :stuck_out_tongue:

Nee hoor, kwam helemaal niet gemeen over. :slight_smile:

Ik wist eigenlijk (achteraf) wel dat het niet mocht, maar omdat er hier zo openlijk werd geschreven, was ik een beetje verbaasd en begon ik te twijfelen…

Spelletjes downloaden is inderdaad illegaal maar inderdaad ook veel beter voor je portomonee :oops:

In het begin kocht ik die spellen ook allemaal maar steeds €40,- neerleggen voor een mega klein kaartje :shock:

En bovendien soms viel een spel zwaar tegen, maja ruilen kan/mag niet meer en je bent toch weer €40,- kwijt.

Tot ik hier een topic las over zo’n kaartje ben ik toch maar overstag gegaan en nooit spijt van gehad :wink:

Ik heb jullie een PB gestuurd van een goed en betrouwbare site waar je zo’n kaartje kunt kopen (volgens mij heeft bijna iedereen hier daar hun aartje van daan ;-))

@dragon wrote:

Ik heb jullie een PB gestuurd van een goed en betrouwbare site waar je zo’n kaartje kunt kopen (volgens mij heeft bijna iedereen hier daar hun aartje van daan ;-))

Mag ik ook een PB van je? Thanks!