NDS topic

zo ik kon jullie niet meer vinden in het grote topic van games ed…

maaruh…

wie heeft er een leuk spelletje gevonden?

iets in de trant van prof. layton

nog niet haha.

Ik speel nu harry potter.

En had ratatouille op mijn kaartje gezet maar daar vind ik de besturing zo onhandig. Je moet met je stylus pennetje lopen en tegelijker tijd met a en b springen enz. Naja ik ben rechts dus dat lukt me niet :think: :eh:

Kent iemand dit spelletje? Want verder issie wel erg leuk.

nee rat… ken ik niet…

is harry potter leuk???

mij lijkt “Mystery Case Files Millionheir” wel wat…maar heb hem nog niet kunnen vinden op de downloadsite… in het nederlands dan…

@colle wrote:

mij lijkt “Mystery Case Files Millionheir” wel wat…maar heb hem nog niet kunnen vinden op de downloadsite… in het nederlands dan…

Heb deze ook nog niet gevonden voor de DS maar wel voor de pc en hij is errug leuk en verslavend :oops:

niets verklappen nog hoor :mrgreen:

Zou niet durven :smiley: ,is wel een anders soort spel als Professor Layton hoor.

welke dan???

:think: Ehm je had het toch over Mystery Case Files Millionheir?

HAHAHAHA ik had je zin verkeerd gelezen :oops:

ik dacht dat je schreef… er is nog een ander spel dan…

ja prof Layton is een puzzel en dit is een avontuur

( Bartsmit heeft hem liggen :mrgreen: maar ik vind de spelletjes echt veels te duur…helemaal als je ze kan downloaden…)

harry potter is eigenlijk best saai. Soms zijn dingen wel lastig , maar in 1 weekend heb ik um uitgespeeld. Zelfde als toen met professor layton :lol:

Die Layton heb ik nu, wil er vanavond even aan beginnen. Hopelijk is het wat…

succes :mrgreen: lydia… was best puzzelen af en toe

maar with a little hand from some KOKfriends :mrgreen: hebben we hem uitgespeeld

Hier ook een dr Layton fan.

Ik vind Picross ook erg leuk om te doen.

ik vind.vond layton ook een erg leuk spel.

Goed denkwerk en af en toe zooooo frustrerend!! :mrgreen:

@colle wrote:

nee rat… ken ik niet…

is harry potter leuk???

Nederlandse versie kun je heeeeel lang wachten want die komt er jammer genoeg niet :frowning:

Hij is net in de winkels uitgebracht voor de Nederlandse markt en helaas ook in Engels…

Mutsie: Ratatouille heb ik ook en is een heel leuk spel, even naar instellingen en dan kun je de bestuuring aanpassen :wink:

Dan heb je je stylus niet nodig en kun je hem gewoon besturen dat speelt een stuk makkelijker :wink:

@dragon wrote:

@colle wrote:
nee rat… ken ik niet…

is harry potter leuk???

Nederlandse versie kun je heeeeel lang wachten want die komt er jammer genoeg niet :frowning:

Hij is net in de winkels uitgebracht voor de Nederlandse markt en helaas ook in Engels…

Echt... das flauw :hand:

nou dan moeten we maar gewoon de engels versie downloaden...

Billie wat voor spel is Picross????

dragon: ik heb alles al geprobeerd met ratatouille. Heb ik dan een andere versie ofzo?

Want als ik tijdens het spel naar besturing ga zie ik alleen we;lke knoppen wat kan zeg maar. Maar niet hoe ik het kan veranderen.

En aan het begin van het spel kan ik alleen kiezen tussen het spel of kooklessen :think:

Colle, ik vind het lastig te omschrijven wat voor spel het is dus heb even een stukje van internet afgeplukt:

Picross is de internationale term voor de Japanse Puzzel. Bij deze puzzel is het de bedoeling dat je de vakjes van een rooster inkleurt of voorziet van kruisjes, waardoor er uiteindelijk een tekening ontstaat. Samengevat is Picross dus een soort kruiswoordpuzzel met tekeningen (een picture cross word in het Engels). Elke kolom en rij begint met een getal dat aangeeft hoeveel vakjes er ingekleurd dienen te worden. Je zult echter goed na moeten denken om de oplossing te vinden - en bliksemsnel moeten zijn om de concurrentie voor te blijven.

Het belangrijkste onderdeel van het spel is de Picross Mode, waarin maar liefst driehonderd puzzels beschikbaar zijn. Deze variëren van basisroosters van vijf bij vijf vakjes tot de immens gecompliceerde roosters van twintig bij twintig vakjes. Zelfs diehard Japansepuzzelfans zullen aan die laatste nog een stevige dobber hebben.

klinkt interessant…

waar heb je die vandaan geplukt??? :wink: :mrgreen:

die klinkt idd erg interessant, ik hou wel van zulke puzzels.

Ik vind mahjongg en sudoku ook zo leuk.