NDS topic

Ik heb hem nog op mijn pc staan als .zip bestand.

Als je je mailadres even pb’t dan wil ik het wel naar jullie mailen.

hij is leuk linda :thumbup:

thanx :-*

Veel plezier ermee!

@Mutsie86 wrote:

dragon: ik heb alles al geprobeerd met ratatouille. Heb ik dan een andere versie ofzo?

Want als ik tijdens het spel naar besturing ga zie ik alleen we;lke knoppen wat kan zeg maar. Maar niet hoe ik het kan veranderen.

En aan het begin van het spel kan ik alleen kiezen tussen het spel of kooklessen :think:

Als ik het spel opstart kan ik kiezen tussen aan de linker kant “speltype verhaal” en aan de rechterkant “kookspel”

Als je kiest voor het spel zelf dus “speltype verhaal” dan zie je als het spel geladen is en begint op je onderste scherm onderin rechts in de hoek staan een halve circel met de tekst select

Druk op de knop select onder start.

Nu zie je op je scherm een circel wit worden wat in houd dat je de besturing speelt met je stylus.

Druk nog een keer op select en de circel wordt/is nu bordeaurood.

Nu heb de besturing zo staan dat je het “kruisje” moet gebruiken om te lopen etc…

Je ziet nu ook in de onderste rechterhoek van je onderste scherm welke besturingsversie jij geselecteert hebt, deze licht wit op namelijk.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, anders hoor ik het graag van je :wink:

whoehoe het is helemaal gelukt!

Bedankt dragon, je hebt het helemaal goed uitgelegd.

Poeee dat scheelt toch een hoop spierpijn :mrgreen:

gelukkig wist niet of ik het helemaal duidelijk had neergezet :slight_smile:

Maar blij dat het gelukt is want dat spelen met je stylus is zooooo irritant.

Zo speelt het spel vele male makkelijker en leuker :mrgreen:

:lol:

heb je een ‘muis’ arm van het nds-en hahaha hoe zou je dat dan uitleggen :lol:

haha ja idd. Hoe verklaar je dat dan weer :mrgreen:

Maar het is echt veel leuker zo. Alleen ik kom niet verder dan 62%. Jij dan dragon?

Je moet dan ingredienten vinden, maar ik kan echt helemaal niets vinden.

Sorry colle haha ben even verslaafd aan dit spel :mrgreen: Hoef je niet zoveel bij na te denken :wink:

stuur je die ook door dan kan ik mee doen :mrgreen:

Mutsie: Ik zit nu op 82%. Je weet dat het voedsel wat je moet zoeken kunt “ruiken”? Dan gaat ie met zijn neus de juiste kant op staan :slight_smile:

Moet zeggen dat ik hem nu al een paar weken niet heb gespeelt omdat ik een beetje verslingerd ben geraakt aan Mystery Case Files Millionheir :mrgreen:

Hoi meiden,

volgende week gaan we voor Sharon een ds kopen, gedeeltelijk betaald ze mee met haar verjaardagscentjes en de rest leggen wij bij.

Nu wil ik ook zo’n kaartje erbij kopen om spellenjes downloaden.

Maar zag op mp dat je er meerdere hebt, welke moet ik nu nemen?

Gisteren gevraagd bij ons wat die kost en ik kom hier uit op 139,95.

Weet iemand waar je hem nog goedkoper kan krijgen?

ik heb mijn ds gekocht voor 149 euro incl het spelletje mario kart erbij. Bij een speelgoedwinkel.

Ik heb een R4 kaartje. Ik heb met niet zoveel mb want bij mij passen er lang geen 30 of meer spellen op haha. Maar dat geeft niets, je kunt toch maar met 1 tegelijk spelen. Ik heb er nu 8 op staan en hij is nog niet vol.

Je hebt sinds kort ook een rode ds :smiley: :inlove:

dragon: hmzzz ik moet dus wel verder kunnen. Ik dwaal al een tijdje in dat level maar vind geen verdere uitgang niets en geen voedsel. hmzzz toch maar weer eens proberen.

Ik ga de volgende keer ook eens dat spelletjes wat jij nu aan het doen bent erop zetten. Eens in de zoveel tijd wissel ik eens haha.

Dus jullie doen de spelletjes ook op een kaartje zetten en downloaden?

Ik heb nu 6 spelletjes gedownload en heb een kaartje en dergelijke besteld want ik wil ook DS spelen hahahaha!

Ik kocht de spelletjes maar ze zijn zo duur…

En nu heb ik een link waar je 9 pagina’s spelletjes (dus over de honderd spellen) vandaan kan trekken.

Dus ik ga eens puzzelen straks als ik dat kaartje binnen heb hoe ik dat erop krijg.

@Rooike wrote:

Dus jullie doen de spelletjes ook op een kaartje zetten en downloaden?

Ik heb nu 6 spelletjes gedownload en heb een kaartje en dergelijke besteld want ik wil ook DS spelen hahahaha!

Ik kocht de spelletjes maar ze zijn zo duur…

En nu heb ik een link waar je 9 pagina’s spelletjes (dus over de honderd spellen) vandaan kan trekken.

Dus ik ga eens puzzelen straks als ik dat kaartje binnen heb hoe ik dat erop krijg.

Linkje? :angel: :wink: :-*

@Mutsie86 wrote:

ik heb mijn ds gekocht voor 149 euro incl het spelletje mario kart erbij. Bij een speelgoedwinkel.

Ik heb een R4 kaartje. Ik heb met niet zoveel mb want bij mij passen er lang geen 30 of meer spellen op haha. Maar dat geeft niets, je kunt toch maar met 1 tegelijk spelen. Ik heb er nu 8 op staan en hij is nog niet vol.

Je hebt sinds kort ook een rode ds :smiley: :inlove:

Ze wil een roze, maar ik vindt die nieuwe kleurtjes ook erg leuk.

********* kijk hier eens voor aanbiedingen

ik heb hem van de kerstman :inlove: gekregen met een spelletje erbij…

dragon heb je een linkie van Mystery Case Files Millionheir ?of heb je hem niet gedownload??

edit beheer; link verwijderd

Inmiddels Mystery Case Files Millionheir uitgespeelt dus ik stort met weer op de het Ratat huppel de pup (rot woord ;-)) gebeuren :mrgreen:

Colle : uh spellen kopen :think: sinds ik hier enkele maanden geleden vernomen had dat je ook heeeeeeel erg makkelijk spellen kon downloaden voor de DS heb ik op mijn R4 kaart na nooit meer een spel gekocht :mrgreen: link komt er aan via PB :slight_smile:

@ Dragon :-* hij doet het :thumbup: :dance: :thumbup: :-*

gelukkig… :thumbup: , dus nu zien we je voorlopig even niet meer op KOK?? :mrgreen: :stuck_out_tongue: