hahahaha echt wel…
maar mijn verlof is over dus ik ben er niet meer zoveel overdag :mrgreen:
wel even wennen weer colle? Na een paar maanden thuis geweest zijn.
Kent iemand dit:
Normaal gesproken kon ik ongeveer 6 uur met een volle batterij spelen.
Nu word het lampje na 1,5-2 uur al rood! Ik heb nog niet geprobeerd om door te spelen tot hij uitvalt, maar normaal gesproken werd dus het lampje pas na 6 uur spelen oranje en daarna rood. De batterij zal toch niet stuk gaan? Straks kan ik een nieuwe gaan kopen omdat de batterijen net zo duur zijn :think: ik ga eens even googelen.
Momenteel weer helemaal verslaafd aan mario party.
ratatouille heb ik opgegeven, ik kom gewoon niet verder dan 62%.
och, een nieuwe batterij heb je al voor 8,45 euro zonder verzendkosten. Valt reuze mee haha :mrgreen:
mutsie na 6 mnd was ik er wel weer aan toe hoor :mrgreen: en in werk op kdv dus de kids gaan twee vd drie dagen mee…dat scheelt ook
heb trouwens (nog) geen problemen met de batterij… :think:
leuk hoor een kdv
Ik ben daar invalleidster en werk zelf op een bso :inlove: Super werk. Dus je kunt je kiddies gewoon af en toe tussendoor nog zien :thumbup:
zou bij ons niet kunnen omdat we in een gebouwtje zitten met 1 kdv groep en 1 bso groep.
Stond ook in het boekje: een batterij kan 70 keer opgeladen worden. nou in die 2 jaar zit ik er al lang wel boven haha. Dus ik kon het ook een keer verwachten. :wall:
echt kan hij maar 70x opgeladen worden? :shock: hmmm hoe lang heeft ie van mij dan nog te gaan??? :think:
jij ook in de opvang :mrgreen: lekker he met dit weer :mrgreen:
heerlijk he, de kinderopvang en zonnetje haha.
Al heb ik een hekel om te werken als het zo warm is. Constant kids insmeren, veel laten drinken, zelf heb je het warm en ben je plakkerig. Einde van de dag doodmoeie kids. Maar ach, ze hebben het dan wel leuk gehad :mrgreen:
Hebben we nog gegamed meiden?
Ik speel nog steeds mario party. Al heb ik er niet elke dag tijd/zin voor/in.
meiden, ik heb een vraag.
Onze zoon van 6 krijgt een ds voor als de baby geboren word. Hij weet van niks, dus krijgt er een pokemonspel bij (hij is verzot van pokemon).
Maar moet ik er nog meer bij kopen? Is zo’n harde hoes raadzaam? Wat adviseren jullie nog meer?
Voor ons hebben we er braintrainig bij gedaan, wij zijn niet zo spellerig aangelegd.
ik zou er wel een hoes bijkopen, vooral als er kids aankomen
Als je de ds dan een keer mee neemt in de auto ofzo, kan de ds veilig worden opgeborgen.
Zelf heb ik toendertijd een soort tasje bij de action gekocht. Vooraan zit een vakje voor de oplader en reservepennetje. En in het tasje zelf de ds en eventueel de spelletjes.
ik heb toen bij de bartsmit een hoesje met nog wat andere dingen erbij gehaald…( was een pakket)
wel een aanrader hoor… houdt hem schoon als hij ligt te niksen :mrgreen:
ik ben nu bezig met picross en Mystery Case Files Millionheir
Dank jullie… Mijn man had het inderdaad over een pakket bij de bartsmit, voor iets van 15 euro (klopt dat?)
geen idee… is alweer een tijdje terug… :think: maar het zal wel in die richting zitten
mijn man heeft een pakketje gekocht met stickertjes op de screens, hoesje, doosjes voor spelletjes, pennetjes en nog wat meer dingetjes.
Ook de ds is vandaag bezorgd. We hebben een pokemon spel gekocht, sonic en de olympische spelen (zogenaamd voor mijn man) en braintraining (zogenaamd voor mij hihi) Dan is het apparaat voor ons allemaal, want ik vind het een te duur kado om enkel aan mijn zoon te geven, en nu kan hij er toch lekker mee spelen.
bedankt dames
WWB kijk even op deze site
daar kun je een R4DS kopen… dan kun je spelletjes downloaden stukken goedkoper
edit beheer; link verwijderd
Zo, de nieuwe batterij is binnen.
Voor een paar euro op de kop kunnen tikken op ebay :dance: :dance:
Dus we kunnen weer spelen! :mrgreen:
Hier de ds van schoonmoeder gekregen. Ze had het voor zichzelf gekocht, maar haar ogen worden er te snel geirriteerd door. Nu heb ik hem hier liggen en af en toe komt ze hem lenen.
Dus ben ik op zoek naar leuke spelletjes. Ik heb picross bijna uitgespeeld. Mysterie Case Files is ook uitgespeeld (of zijn er meerdere versies van?. Dr layton heb ik helaas alleen in het engels kunnen downloaden en krijg hem niet opgeslagen als ik hem aan het spelen ben. Soms lukt het maar soms moet ik ook 10 keer hetzelfde stuk doen dus tips zijn welkom/
Graag ook pbtje van site waar ik hem in het nl kan vinden. sommige puzzels vind ik erg moeilijk omdat ik de uitleg gewoon domweg niet snap.
Ook heb ik grey’s anatomie en broken sword, maar nog niet gespeeld.
Hoi Juudje.
Layton is helaas alleen in het Engels… :?
Ik vind zelf ´Coraline´ een leuk spelletje.
Ik ben de laatste weken helemaal verslaafd aan Super Mario 64 DS Ik heb nu 99 sterren, nog 51 te gaan…
Die kan ik ook wel weer eens gaan doen haha, maar ik heb die ook op de nintendo 64 en dan haal je heel makkelijk sterren.
Ik speel nog steeds mario party 2 maar daar loopt het spel soms vast mee, erg jammer!!
@Mutsie86 wrote:
Die kan ik ook wel weer eens gaan doen haha, maar ik heb die ook op de nintendo 64 en dan haal je heel makkelijk sterren.
En toch is deze heel anders dan op de N64 kwam ik dus laatst achter! Deze versie is veeeeeeeel leuker!