NDS topic

ja, hij is idd wel anders. Paar verborgen levels haha

Ik ben woest hier!!! :wall:

De vorige keer na het downloaden heb ik die stick hier in de la gelegd en nu issie weg. Pasgeleden heeft hub de la opgeruimd en hij blijft ontkennen dat hij de stick gehad heeft.

Nou alsof die zomaar verdwijnt!!! :wall: :wall:

Mega ruzie net, want ik blijf volhouden dat ik die stick in de la heb gelegd (zoals altijd)

Tja hoe kan ik nu downloaden zonder stickje. niet dus :wall: :wall:

en hij is wee terecht, boven op zolder bij die computer.

Maar hoe die daar terecht is gekomen?

Vanavond maar even vragen haha want ik weet het echt niet.

gisteren onwijs ongesteld geworden, dus ik was al saggerijnig en dan ontplof ik zomaar uit het niets :oops:

iedereen druk in de zon aan het gamen??? :mrgreen:

Uhhhhhhh welke zon??? :think: Hier niets anders dan regen helaas :wall:

Dat is trouwens wel een mega min punt vindt ik van de DS, dat hem niet lekker in het zonnetje zittend kunt spelen, omdat je dan niets meer op je scherm ziet

hier ook geen zon meer

Maar hoe kan ik sowieso niet nintedoen :wall: Ik heb een nieuwe batterij gekocht, maar na 15 min geeft hij aan dat de ds is opgeladen, maar na een half uurtje issie weer leeg. Nieuwe oplader gekocht maar ook dat is het probleem niet :wall:

Iemand ervaring mee?

Ik ga denk ik maar eens de nintendofabriek oid mailen.

(heb wel een nieuw spel ontdekt: jewel master;Cradle of Rome :dance:

Nee geen idee wat het zou kunnen zijn :think: Ik mijn DS al veel meer dan 70 keer opgeladen en doet het nog steeds perfect.

Is het niet zo met een nieuwe accu dat je deze altijd meerdere malen na elkaar moet opladen voordat deze het goed doet??

Althans werd mij altijd verteld bij mijn nieuwe gsm, weet niet of het het zelfde werkt.

En jewel master Cradle of Rome kende ik al, heb ik inmiddels al weer uit :wink:

Als je dit soort spellen leuk vindt (ik vindt ze zeer verslavend!) dan zijn dit ook 2 leuke, komen op het zelfde neer:

• 7 Wonders of the Ancient World
  • Jewel Quest: Expeditions

En voor de gene onder ons die Mystery Case Files: MillionHeir al uit hebben of de spel opzet leuk vinden.

Dan is dit ook een aanrader, komt op het zelfde neer

• Amazing Adventures: The Forgotten Ruins

Voor de MahJong verslaafde is dit wel een leuke:

• MahJong Quest: Expeditions

Ik ben nu bezig met het spel Broken Sword Shadow of the Templars.

Wat ik ook een erg leuk en zeer verassend spel vondt was “Lost in Blue”

Erg leuke setting en een hele andere gameplay als de we eigenlijk gewent zijn.

Zo wie zich nu nog gaat vervelen :wink:

hmzz, misschien is dat het ook wel! (maar ondertussen is de ds al weer 6 of 7 keer opgeladen, maar na 30 min geeft de ds aan dat de batterij weer vol zit. Kan gewoon niet, want normaal is dit meerdere uren)

Ik zit nu bij spel 92 haha. ik ga ook zeker even kijken naar de andere spellen die je hier neergezet hebt. :mrgreen:

Ik heb net nintendo gemaild, ben benieuwd of ik antwoord terug krijg.

Wil iemand mij een pb sturen met een site waar ik spelletjes vandaan kan halen. Ik had er eentje maar die werkt niet meer.

Je hebt pb

Bedankt voor de reacties. Ik heb net rhythm paradise gedownload, maar heeft iemand enig idee hoe ik alleen al het spelletje open???

meestal moet je ze unzippen…

:mrgreen:

Omdat mijn man mij een hele lieve moeder voor Juul vindt :mrgreen: ben ik sinds zondag in het bezit van een nintendo ds i.

Ik heb gelijk maar zo’n kaart ed aangeschaft, want ik wil natuurlijk wel lekker spelletjes kunnen doen. :slight_smile:

Ik zag al aardig wat tips voor leuke spellen hier in dit topic staan, maar waar kun je die downloaden?Kan ik een pbtje krijgen? Pllllease??? :mrgreen:

Ik heb Mario kart al en lig helemaal in een deuk omdat ik steeds de zijkant in rij, hahaha! (je kunt wel merken dat ik zo’n ding helemaal niet gewend ben, vind het hilarisch… ;))

Kan ik een pb krijgen waar je zo’n kaartje koopt.

Cynthia en Juudje, jullie hebben een PB!

Hebben jullie een adres voor me van een goede downloadsite? Graag via pb!

Dank! :-* :-* :-*

Ik zal je er even een paar sturen. :slight_smile:

Mag ik ook een linkje? Waar ik ze vandaan haalde is uit de lucht :wall:

Tuuuuuuurlijk. :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

hier ook geen zon meer

Maar hoe kan ik sowieso niet nintedoen :wall: Ik heb een nieuwe batterij gekocht, maar na 15 min geeft hij aan dat de ds is opgeladen, maar na een half uurtje issie weer leeg. Nieuwe oplader gekocht maar ook dat is het probleem niet :wall:

Iemand ervaring mee?

Ik ga denk ik maar eens de nintendofabriek oid mailen.

(heb wel een nieuw spel ontdekt: jewel master;Cradle of Rome :dance:

Ik vroeg me af hoe dit nu is afgelopen want ik merk hier nu ook dat de batterij sneller leegloopt dus wil ook een nieuwe batterij gaan kopen.

hier is na een avondje ds-en de bat. ook al leeg :thumbdown:

zit vooral ‘jewel master;Cradle of Rome’ te spelen :thumbup: heb hem al bijna uit gespeeld :dance: