NDS topic

@Rammetje wrote:

@Mutsie86 wrote:
hier ook geen zon meer

Maar hoe kan ik sowieso niet nintedoen :wall: Ik heb een nieuwe batterij gekocht, maar na 15 min geeft hij aan dat de ds is opgeladen, maar na een half uurtje issie weer leeg. Nieuwe oplader gekocht maar ook dat is het probleem niet :wall:

Iemand ervaring mee?

Ik ga denk ik maar eens de nintendofabriek oid mailen.

(heb wel een nieuw spel ontdekt: jewel master;Cradle of Rome :dance:

Ik vroeg me af hoe dit nu is afgelopen want ik merk hier nu ook dat de batterij sneller leegloopt dus wil ook een nieuwe batterij gaan kopen.

Een nieuwe batterij en een nieuwe oplader werkte dus niet. Heb toen nintendo gemaild en na 2 weken antwoord gekregen. Kon um opsturen en dan gaan ze erna kijken. Nog steeds niet opgestuurd omdat ik er niet aan toe kom haha :mrgreen:

Oke dus uiteindelijk nog geen oplossing dus…

Zijn er hier meer mensen die de batterij vervangen hebben en bij wie het dus wel goed gegaan is :angel:

hihi ik speel tegenwoordig pokemon platinum :oops: :oops:

Verder heb ik ook mario and sonic at the olympics maar na een paar x spelen wordt die errrug saai

Maar indd gaat het na een dag/avond :oops: :oops: ds’en weer de oplader op maar misschien komt het gewoon omdat ik i nu zo lang aan staat :stuck_out_tongue:

waar halen jullie trouwens die casettes waarmee je illigale spelletjes erop kan zetten vind die prijzen absurd duur worden en met een kleine opkomst spaar ik dat geld liever uit :wink:

Nog meer ds-fans op KOK dus. Hahaha.

Ik speel ook prof layton. Ben er alleen wel langer mee bezig als een weekend, want speel maar paar puzzels per keer. Beetje langer van genieten. Picross is ook erg leuk. En een soort pac man ook. Pac-pix dacht ik. Dan moet je de pac mannetjes zelf tekenen en de spoken vangen.

Dynasty: zal je wel even pb sturen.

Hallo!

Hier zeer binnenkort in het bezit van een dsi, maar welke kaart voor de spellen op te zetten hoort daarbij?

Alvast bedankt voor het antwoord 8)

iemand nog een goede site voor mij waarom ik op titel en evt taal kan zoeken :pray:

en natuurlijk downloaden

Soleil je hebt PB

Ilsederooy jij ook

dames weten jullie ook een site waar veel nederlandse games op staan ?

ben me rot aan het zoeken tis echt zo lastig

hallo dames,

Ik heb een vraagje ik downloade spellen van een site :wink: Maar ik kan nu helemaal niks meer. Wie o wie kan m ij even helpen?

Mijn dank is groot :pray: :thumbup:

Heeft iemand een link voor mij voor goede sites met evt nederlandse spellen

ben helemaal verslaafd aan Jewel guest…

heb er weer een uitgespeeld… egypt

:cry: :cry: :cry: mijn DS is gevallen van de eettafel…

nu is het aan en uitknopje stuk…

mijn vriend heeft hem mee naar zijn werk… om te kijken of hij hem kan maken :pray: :pray: :pray:

anders… :cry:

@colle wrote:

:cry: :cry: :cry: mijn DS is gevallen van de eettafel…

nu is het aan en uitknopje stuk…

mijn vriend heeft hem mee naar zijn werk… om te kijken of hij hem kan maken :pray: :pray: :pray:

anders… :cry:

werlke heb je, de normale of de DS Lite of DSi? de normale is volgens mij echt nog het stevigst de rest is gemaakt voor zo licht en compact mogelijk en kunnen moeilijk tegen een stootje…

laat die van mij heel vaak vallen (nog een kluns soms :P)

hoop dat je vriend hem wel kan maken voor je :hug: :hug: :hug:

DS lite…

ik was jade aan het verschonen op de tafel ( doe ik wel vaker) en mijn Ds lag daar omdat hij aan de lader lag… op een boekje… ze trekt aan het boekje en hopa daar vloog mijn ds zo heel hard op de grond…

verder niets aan te zien… alleen het knopje is stuk… heb zelfs nog 's avonds erop gespeeld… en vanmorgen kreeg ik hem niet meer aan…

echt balen…

hij belde net… dat ik alleen een aan/uitknopje moest bestellen bij

dan kon hij hem wel weer maken… gelijk gedaan maar :mrgreen:

Edit beheer link verwijderd

oww ik heb weer 2 leuke spellen.

dream day wedding.

en hidden objects.

Ik ga vanaaf naar parijs met de bus…Dus ik heb hem opgeladen!!! woeeiiii…

Balen dat hij gevallen is. Ds lite heb ik nog niet in handen gehad, maad de gewone ds is een degelijke ‘‘zware’’ handcomputer.

Maar gelukkig is er niet blijvende schade…Kan je binnenkort weer DSuuhh

Veel plezier in Parijs (en tijdens de reis met gamen)

Hidden Objects lijkt me erg leuk, ga ook even op zoek :slight_smile:

wie o wie heeft een goeie downloadsite voor mij?

En weet iemand of er ook een nederlands spel is met cryptogrammen?

@sensje wrote:

wie o wie heeft een goeie downloadsite voor mij?

En weet iemand of er ook een nederlands spel is met cryptogrammen?

Je hebt PB :mrgreen:

Ik zag op de downloadsite dat er weer een nieuwe Professor Layton is.

Weet niet hoe die is, want ben hem nog aan het downloaden :mrgreen:

Hoop dattie net zo leuk is als de vorige.

Balen dat die van jou stuk is Colle!

Ik heb er een beschermer omheen.

Werkt prima, want ik laat hem ook nogal eens vallen :?