NDS topic

@dragon wrote:

haha blij dat ik nu niet een keer achter loop :wink:

Als je in je spellen overzicht zit dan zie je op je onderste scherm rechts boven in een rondje staan deze is rood of groen…

Dit rondje moet op groen gezet worden en zo blijven staan.

(hoef je trouwens niet elke keer op nieuw te doen)

start nu je spel op en als je nu je 4 knoppen te gelijk in drukt (kan met je duim ;-)) dus de A,B,X,Y dan ga je weer terug naar je spellen overzicht :mrgreen:

hier voor moet je wel weer terug naar het hoofdmenu van het spel wat je momenteel speelt.

supertip! :thumbup: thanks scheelt een hoop gewacht hihi

@Dynasty wrote:

@Mandala wrote:
@Dynasty wrote:
@Rammetje wrote:
@Mandala wrote:
@Juf_Essie wrote:
O, zie net dat het bij mijn DSTT kaartje niet werkt…

Heb geen rood of groen rondje.

Iemand daar een tip voor?

Misschien a+b+c+d tegelijk met de L- en R-knop?

Bij DSTT werkt het inderdaad zo.

Hebben jullie serieus een c en d knop :expressionless: ? of bedoel je gewoon die x en y ?

Je hebt gelijk…a,b x en y samen met L en R indrukken moet het zijn… :oops:

hihi dacht al misschien dat jullie een dsi hadden ofzo en dat daar de x en y knop c en d waren geworden :mrgreen:

hihihi en ik heb gewoon automatisch de x en y gelezen, heb gewoon niet verder gekeken :oops: :lol:

Jaaaa, het werkt.

Moest het alleen even per spel instellen.

Heeft de ds dan geen power knopje? De dsi dus wel en als ik bij een spelletje kort op dat knopje druk, dan gaat ie naar het dsi menu terug.

Ik vind het trouwens heel erg raar dat er geen een spelletje een quit mogelijkheid heeft… :think:

@Cynthia wrote:

Heeft de ds dan geen power knopje? De dsi dus wel en als ik bij een spelletje kort op dat knopje druk, dan gaat ie naar het dsi menu terug.

Ik vind het trouwens heel erg raar dat er geen een spelletje een quit mogelijkheid heeft… :think:

jawel maar als je die ook maar kort indrukt gaat i dus gewoon uit :wink:

en volgens mij heeft geeneen spel een quit behalve op de pc, ik bedoel bij de playstation ed. hebben dat ook niet

Oh, dat weet ik dan niet, hihi… Ik heb alleen een dsi. En een wii, maar die is nog onderweg! :wink:

@Cynthia wrote:

Oh, dat weet ik dan niet, hihi… Ik heb alleen een dsi. En een wii, maar die is nog onderweg! :wink:

met een wii kan het weer wel :mrgreen: :mrgreen:

ben trouwens totaal niet jaloers hoor op je wii :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

wil d’r ook echt geen een hebben :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

Ik had geluk hier op het forum. Ik wist wel dat ik eerst hier moest zoeken, haha!

Ik ben ook altijd ‘jaloers’ geweest op anderen hoor, maar nu kon het ineens. :wink:

Heeft iemand de rom van Mario at the olympic wintergames? Heb het al een paar keer gedownload maar ze werken dan niet…

Het spelletje van mario at the olympic wintergames heb ik idd ook gevonden,

maar dan bestaat hij uit meerdere RAR bestanden.

Weet iemand hoe ik het dan op de ds krijg?

Gr Lydia

Die rars moet je eerst uitpakken, dat kan bv. met winrar. Het is een kwestie van de eerste aanklikken en uitpakken, dan volgt de rest vanzelf en maakt hij er netjes een .nds bestand van (of een mapje waar dat bestand in zit). Die kun je dan op je kaartje zetten.

de rar uitbestanden uitpakken

totdat je een NDS file krijgt en die sleep je op je NDS :thumbup:

Oh ik heb het denk ik niet goed uitgelegd.

Sommige spellen hebben bijv. 6 rars.

Moet ik dan alle 6 uitpakken en dan 6 nds bestanden van 1 spel op het kaartje zetten?

Alvast bedankt,

Lydia

nee alle 6 bestanden uitpakken

en dan komt er vanzelf 1 NDS file tevoorschijn :wink:

Gewoon allemaal tegelijk uitpakken :thumbup:

Oke ga ik dat proberen.

Bedankt.

Gr Lydia

Ja het is gelukt :thumbup:

Gr Lydia

Mooi zo veel plezier want hijsss LEUK!!! :shifty:

Ik heb nu al twee keer sims2 castaway van het net geplukt, maar steeds kan ik wel opslaan, maar als ik weer ga spelen load hij niet.

Iemand die dat ook heeft? :think:

Dan zal je waarschijnlijk een foute spel hebben.

Ik heb het ook wel eens gehad met een spel. Ik heb ze gewoon verwijderd.

Kon er niks mee…

Eens kijken of iemand ook sims 2 hier heeft en het bestandje nog heeft ??

Ja, maar ik heb al wel twee verschillende versies gehad… :frowning:

Zal ik er nog maar eentje gaan proberen dan… :think:

Of als iemand me hier blij kan maken met Sims2 castaway? :slight_smile: :pray: