Via Nitroroms
Geen idee of het een goede site is hoor, maar hier kon ik me mee redden.
Sommige spelletjes doen het dus wel.
Waar haal jij ze vandan dan?
Edit beheer: sitenaam aangepast, graag opletten bij het plaatsen van websites/links.
Ik heb ze ook vaak van frozen roms gehaald maar ook wel eens gegoogeld voor de torrent.
Ik ga even kijken of ik dora puppy werkend krijg
ik ga je even pb-en
@Cynthia wrote:
Pluk van de Petteflet is heel leuk!
Waar kan ik deze vinden, heb al in diverse winkels gekeken, gameshop, Bart S. etc etc…
Zijn er ook spelletjes die nederlands GESPROKEN wordt?
Jeroen is ruim 4, maar toch nog even te jong dat hij kan lezen.
Groetjes,
Moon
Je kunt 'm bij bol bestellen.
Edit beheer: wederom opletten met sitenamen…Iets met commerciele linkjes.
@Cynthia wrote:
Je kunt 'm bij bol bestellen.
Aha…daar had ik dus nog niet gekeken!
Thanks.
Liefs,
Moon
even een up :thumbup: , dan is ie makkelijker te vinden
Mag ik van jullie ook even een PB waar ik die kaartje kan kopen welke in de Nintendo gaat? Ik bedoel dan zo een grote kaart waar zo een klein kaartje in kan waar ik op uiterst legale wijze spelltjes op kan zetten
ik ben heel erg lui…
Mijn oudste heeft de DSI… met die camera erin…
Nu is mij verteld dat er alleen “ECHTE” kaartjes in kunnen ??
anders cracht de DSI ???
Klopt dit ??
Ik heb ook een DSI en daar heb ik zo’n ander kaartje in.
En hij is tot nu toe nog niet gecrashed
Ik verwacht ook niet dat dat zal gaan gebeuren.
De kaartjes zijn trouwens bijna niet meer te krijgen he?
De site waar ik hem kocht heeft ze ook niet meer.
Da’s wel jammer…
@pientje wrote:
Mag ik van jullie ook even een PB waar ik die kaartje kan kopen welke in de Nintendo gaat? Ik bedoel dan zo een grote kaart waar zo een klein kaartje in kan waar ik op uiterst legale wijze spelltjes op kan zetten
je hebt een pb…
ik heb zelfs de nds xl en heb er een R4 kaartje erin en ik moet zeggen dat werkt perfect. maar ik heb ook nog een standaar ndsi liggen en daar zit ook kaartje in ik heb alleen gehad dat ik een keertje de software moet updaten.
ik was nieuw schierig als er ook met via de ds online spellen spelen???
Heeft iemand mss toevallig tinkerbell en de verloren schat en Tinkerbell en de grote reddingsoperatie en Littlest petshop: beach Friends op zijn pc staan? :oops: :oops:. Ik zoek ze voor de dochter van een collega, maar de ene kan ik niet vinden en de andere doet t niet :S
Alvast Bedankt
ik heb de vereloren schat voor je en eentje met disney fairies en ik weet niet of die het is of je die zoekt.
Little petshop heb ik niet… Ik weet overegins net hoe ik het moet versturen?
Ik heb nog eer leuke kinderspelletjes oor liefhebbers!!
o.a Dora, Diego K3 etc…
EN wie kan mij helpen aan sims3 die werkt?
oh mag ik van jouw de link naar die spelletjes, onze meid krijgt een dsi en wil graag wat extra spelletjes.
Heeft iemand voor mij Art Academy die werkt??
Nachtvlinder, ik heb misschien Sims3, maar die moet ik nog testen :mrgreen:
jen ik zal je zo terug pb-en.
OW en patty heeull graag!! IK WIL UM IK WIL UM IK WIL um :shifty:
:evil: 3 keer over professor layton en de verloren schat erop gezet en 3 keer loopt hij vast na het verhaaltje :evil: Heeft er iemand nog een link voor me voor een versie die wel doorloopt?
Ennuh voor de Sims 3 hou ik me ook van harte aanbevolen :oops:
die van prof layton, is dat die nieuwe??? die 2 oude heb ik volgens mij wel zal voor je kijken…
Heeft iemand Mario en Luigi bowsers inside castle? die het doet
ik heb van prof layton alleen Professor Layton and Pandoras Box en Professor Layton and the Curious Village dus kan je denk ik niet helpen sorry