Noud vraagt of je op het kaartje van de DS ook muziek kunt zetten? Weet iemand van jullie dit?
@lydia27 wrote:
Jiska,
als je op de open cirkel klikt komt er onder het plaatje met cirkels
een balkje met het woord download, daar moet je op klikken.
Gr Lydia
:oops: nog bedankt voor je reactie, sorry, was vergeten te antwoorden…
Maar er verschijnt dus geen balkje met ‘download’; ik krijg keer op keer een nieuw plaatje met cirkels… een keer of 5, en dan verschijnt het beginscherm weer :wall:
mamaartje: je kunt er muziek opzetten, maar ligt een beetje aan welk kaartje jullie hebben.
Ik heb vluchtig het topic doorgelezen maar kon zo snel ff niet vinden wat ik zoek
ik ben een echte leek.
Voglende week krijgt brigitte een nintendo ds lite
zit een r4 huppeldepup bij
waar haal ik nou eigenlijk die spelletjes van internet af.
Ik had dacht ik wat gevonden maar daar kom ik geen steek mee verder…
:think:
Wie wil het me uitleggen?
Ik heb mijn ds ook weer eens afgestoft :lol:
Ik had altijd een leuke link, maar ik snap daar niets meer van. Als je dan klikt op een link met spellen dan opent de pagina niet meer.
wie oh wie heeft er een andere link voor me?
Rom-freaks
Edit beheer: naam is voldoende hoor
Die van Hanneke had ik vanmiddag ook ontdekt maar dan kun je voor free of premium download kiezen, nou dat laatste is betalen en dat eerste kun je soms pas na 10 minuten voor kiezen…
deze site had ik inmiddels ook gevonden.
Idd dan moet je 10 min, ach, dan wachten we 10 min :mrgreen:
Had 2 spellen, de ene doet het wel op de ds, de ander wil niet eens openen. zucht. ik ben al niet zo handig :wall:
maar ok…nu heb ik wat spelletjes, die via zip of met zip ofzo naar de pc zijn gedownload… en dan …? Hoe krijg ik ze dan werkend op de ds?
Moet ik iets speciaals uit het mapje van betreffende spel erop zetten ofzo?
@Ingrid28 wrote:
maar ok…nu heb ik wat spelletjes, die via zip of met zip ofzo naar de pc zijn gedownload… en dan …? Hoe krijg ik ze dan werkend op de ds?
Moet ik iets speciaals uit het mapje van betreffende spel erop zetten ofzo?
je moet met je muis op het bestand gaan staan en dan rechts klikken en dan krijg je een menu’tje en daar moet dan bij staan unzip/uitpakken/extract en dan pakt ie het boeltje uit en dan moet je een bestand zien met .nds als extensie dat bestand moet je op je kaartje zetten en klaar (snap je het… ik kan anders wel screen shots maken??)
jaaaaaaaaa het lukt!!!
joepie nu kan ik het zelf ook!
hihi
Brigitte krijgt vrijdag de nintendo ds lite op haar verjaardag, maar ja mama moet wel weten hoe ie werkt he? :mrgreen:
Tja en dan de volgende vraag, wat zijn leuke spelletjes voor een 5 jarig meisje.
Behalve dora barbie make up etc etc
Pluk van de Petteflet is heel leuk!
hmmm twee spelletjes die ik er op gezet heb doen het. maar twee grotere doen het niet…
wat kan ik fout doen??
Dat heb ik dus ook ingrid. Bij mij deed jamie oliver het wel maar de doos van pandora dus niet. Staat dan achter.
@Nijmanb wrote:
, volgens mij is het spel nog in een map geplaatst. Als je op je kaartje kijkt dan staat daar een mapje en daarin staat dan ‘hetspel.nds’. Als je het spel uit het mapje haalt en direct op je kaartje zet dan zou het wel moeten werken.
Succes.
Groetjes Bianca
Mutsie, zie boven
Dank je wel!! Ik ga eens even prutsen :mrgreen:
1 spel is zo gelukt, ik weet alleen niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb :lol: de rest pruts ik even verder :lol:
Ik heb dora puppy gedownload. En dan heb ik wel 5 bestanden die ik uit kan pakken, maar ik hou maar één bestand met het .nds formaat.
Ik denk dat hier het probleem zit, hoe kan ik het dan voor elkaar krijgen om het er wel op te krijgen?
Ingrid, waar heb je die vandaan? Anders wil ik wel even voor je kijken of ik het wel voor elkaar krijg?
Groetjes Bianca