Meiden ik heb een vraagje
Onze oudste is erg druk aan t sparen voor een ds(i)
Maar wat zijn nu de verschillen tussen ds en dsi
En welke raden jullie aan en waarom ?
tis voor een dame van bijna 7 jaar !
DSi heeft een camera (2 eigenlijk) en er staat speciale software op een beetje zoals photshop maar dan erg symplistisch… DS (zal dan wel de lite zijn) zit geen camera op en ook geen foto bewerkings software…
ik heb niks met die camera dus ik zou voor de normale ds gaan maar misschien is het voor een kindje wel leuk??
met de dsi kun je dan ook foto’s maken ?
oh sorry ben echt een leek hoor
en wat zijn een beetje normale prijzen voor zo’n aparaat
De DS lite kun je nu kopen voor zo’n 115 euro.
De nieuwere zag ik ergens staan voor 159. Ik vind het een groot prijsverschil. Onze oudste heeft sinds vorige week die van 115.
Ik heb er voor 50 euro een kaart bij gekocht en nu heeft hij 48 populaire spellen erop staan. WIj kunnen wel even vooruit…
Of die Ds xl geloof ik
is ook hellemaal geen optie
Ze is al geruime tijd aan t sparen en met d’r verjaardag krijgt ze van ons een financieele bijdrage zodat ze eindelijk d’r ds kan kopen
Maar zo’n kaart ook nog 50,- :shock:
gelukkig kan mijn schoonzusje spelletjes op zo’n r4 kaartje zetten
wat een prijzen he :o
yup dsi kan foto’s maken, van daar de soort van photoshop programma erop
volgens mij stond op de dsi ook al standaard het internetten er op (bij de (orginele iig) ds moet je dat er bij kopen dacht ik)
als je toch tussen de dsi en dsi xl zou twijfelen zou ik toch de dsixl nemen… groter scherm… etc…
wie kan mij helpen aan sims casteway? Hier doet hij het niet
Ik word morgen opgenomen in het ziekenhuis en wil graag wat leuke spelletjes op de DS zetten als tijdverdrijf. Ik hou van puzzels (heb beide professor Laytons al uitgespeeld) en platformspelletjes. Niet van spelletjes waarin je moet vechten, want dat kan ik niet :mrgreen: .
Wie helpt me aan een paar leuke spellen om de tijd in het ziekenhuis door te komen?
Alvast bedankt!!
Oh Judith
Morgen al…enorm veel Sterkte meid !!
:hug: :hug: :hug:
liefs Hann
@nachtvliinder wrote:
wie kan mij helpen aan sims casteway? Hier doet hij het niet
Daarvoor houd ik mij ook aanbevolen!
@Judith, lego - indiana jones
het betoverde doolhof
Ben ik weer!!!
Het lukt me inmiddels om de spellen op het kaartje te krijgen. Gisteren lukte het om 2 spellen ook te laten werken, maar nu niet meer. Achter de naam van het spel staat , en dus werkt het niet…
Het lukt ook niet om het spel uit te pakken. (want dat moet dus nog gebeuren denk ik). Kan het zijn dat dat WinZip programma (de gratis periode) verlopen is, en dat je het nu dus moet kopen??? Of slaat dat nergens op???
:shifty:
Hanneke, volgens mij is het spel nog in een map geplaatst. Als je op je kaartje kijkt dan staat daar een mapje en daarin staat dan ‘hetspel.nds’. Als je het spel uit het mapje haalt en direct op je kaartje zet dan zou het wel moeten werken.
Succes.
Groetjes Bianca
Thanks Bianca. Klopt inderdaad. Ik ben er uit nu :dance:
@hanneke wrote:
Thanks Bianca. Klopt inderdaad. Ik ben er uit nu :dance:
Graag gedaan . Super dat het nu werkt :thumbup:
ooooooh ik had dit topic nog niet ontdekt, maar heb meteen van allerlei tips gedownload… ik word hier blij van!!!
Voor meer NL spelletjes (pluk van de petteflat vind ik bijv top!) kun je me pb-en… heb nu uitgevonden hoe ik kan zoeken op NL… of kom ik nu met mosterd na de maaltijd…
hallo heb voor mijn verjaardag een ds xl gekregen maar nu wil ik spelletjes op de r4 zetten maar lukt me niet vele doen het ook niet hoe moet ik dat doen en heeft iemand een leuke makkelijke site voor me
hoi,
ik heb zelf de site romulation veel gebruik maar kom nu toch best veel spelletjes tegen die niet werken. Komt dit door de beveiliging en hoe lossen jullie dit op of is er nu iets met de software fout gegaan.
volgens mij zitten er op alle nieuwe en vooral populaire spellen zitten nieuwe beveiligingen… hoe die je eraf kan halen is met een soort patch (of iets dergelijks) maar hoe dat werkt ben ik nog niet echt achter
:wall: :wall: :wall: downloaden lukt me dus écht niet meer… zoek een spelletje, klik op downloaden, moet vervolgens op de ‘open cirkel’ drukken om de download te starten, klik een keer of 5 op het gevraagde cirkeltje (steeds weer een nieuwe) en taadaa… kom weer bij de homepage uit :wall: :wall: :wall:
Wat doe ik nou verkeerd? :shifty:
( ga volgende week op vakantie, en vond 't wel een goed idee m’n Nintendo stofvrij te maken en mee te nemen…)
Jiska,
als je op de open cirkel klikt komt er onder het plaatje met cirkels
een balkje met het woord download, daar moet je op klikken.
Gr Lydia