NDS topic

volgens mij had ik ook geen cd’tje bij mijn kaartje… ik heb het volgens mij opgezocht op google en zo bij de site gekomen misschien eff zoeken op het type kaartje en dan firmware erachter???

klopt ze zei dat ze een gewone R4 heeft dit is meestal een R4DS maar die heeft ze niet, heb al het downloaden uitgelegd in mijn vorige post :wink:

@dragon wrote:

klopt ze zei dat ze een gewone R4 heeft dit is meestal een R4DS maar die heeft ze niet, heb al het downloaden uitgelegd in mijn vorige post :wink:

ow wahahha wat stom… helemaal overheen gelezen :oops:

op de nieuwere r4 kaarten staat de exacte downloadlink voor de software op het stickertje van de kaart

word inderdaad geen cd bijgeleverd

daar kan je vaak een exe downloaden die zet je op het kaartje

en dan installeren

of een rar

ook op het kaartje zetten

daar uitpakken

ik laat de installatie files altijd staan gaat er wat mis dan installeer ik opnieuw of pak ze opnieuw uit

spelletjes erop

klaar

Mijn kaartje bleef ook hangen bij loading…

ik heb hem terug gestuurd en daarna weer terug gekregen en toen deed hij het wel.

Ik had er software op laten zetten maar blijkbaar was daar toch iets verkeerd gegaan.

(wel balen he, je wilt meteen aan de slag)

Ik heb het bedrijf gemaild, maar ze zijn op vakantie tot 5 maart.

Weet je, ik weet er zelf zo weinig van af, dat maakt het ook lastig. Eigenlijk weet ik nauwelijks waar ik mee bezig ben.

Ik heb van alles gedownload en op die kaart gezet, maar moet je firmware ook nog uitpakken dan??? :think:

Ik zal het vandaag nog 1 keertje stap voor stap proberen.

Een volle kaart van MP is toch gewoon klaar voor gebruik??? Mijn zusje kocht ze, heleboel spellen er op, en ze kon ze gewoon direct gaan spelen, zij hoefde niets met de PC te doen :think:

als je firmware maar uit 1 bestand bestaat dan is het inderdaad uitpakken of installeren

want er horen meerdere mappen te staan

en een volle kaart hmmz dan kost ze die incluus de r4 kaart denk ik en dan installeren ze hem vaak voor ja

Het bedrijf waar ze vandaan komen is er 5 maart weer. Ik vraag of zij even meekijken, scheelt ons allemaal een hoop gedoe :wink: Bedankt meiden, voor jullie hulp :thumbup: :thumbup:

Ik heb een beginnersvraagje… Noud krijgt volgende week van ons een DS voor zijn verjaardag. We hebben er nu een besteld met een kaartje (die het niet doet :roll: maar daar wordt aan gewerkt). Nu vroeg ik me af wat een makkelijk spelletje voor een beginner is. Wordt bij Nederlandse spelletjes ook nederlands gesproken of moet je het alleen lezen (dat kan hij namelijk toch nog niet :lol: ). Noud is namelijk echt een kind dat eerst met iets makkelijks moet beginnen, anders legt hij hem weg en pakt hij hem niet meer. Ik kan alleen maar engelstalige spelletjes vinden en ik hem echt totaal geen idee wat nu een makkelijk beginnersspel is… Noud wordt volgende week 6.

Dave (4) speelt op de mijne :roll: pieter post en playmobiel piraat

pieter post is gedeeltelijk gesproken en gedeeltelijk lezen…

de piraat is leeswerk… maarja Dave doet gewoon wat en ziet wel wat er gebeurt :mrgreen:

Mijn meiden (2½jr en 4 jr) spelen:

Dora zeemeermin

Dora sneeuwprinses

Diego red de dinosaurussen

Hi Hamtaro

Robbie konijn (groep 3 - leren lezen en schrijven, maar spreekt vaak wel voor zich, erg motiverend!)

the backyardigans (engels maar spreekt voor zich)

Dora puppy

littlest pet shop jungle

(we hadden ook annie mg maar daar vonden ze echt helemaal niets aan, en plop kwam er ook niet door).

Verder spelen ze ook K3, disney prinsessen en Lillyfee, maar denk niet dat je daarmee aan hoeft te komen bij je zoon? :wink:

haha, nee dat is vast leuker voor zijn zusje!

Ik heb even rondgezocht, maar kan bijna nergens nederlandstalige spelletjes vinden om te downloaden. Zo lijkt mij de “red de aarde” serie echt iets voor Noud (hij is ook lid van het wnf en een fanatiek ranger enzo). Heeft iemand een idee waar ik die kan vinden?

mamaartje tis dat ik plat lig vanwege mn schouder en rug na een autoongeluk maar zal zodra ik me redelijk voel ff neuzen in mn collectie denk dat ik ze wel heb maar weet het niet zeker

mamaartje, je moet ook de EU versies hebben he, daar zit dan vaak de optie NL bij in :wink:

Weten jullie of de dsi kaartjes ook werken in de dsi XL?

Vraagje, ik heb een NDS, met een r4i gold kaartje.

Mijn vriendin heeft een NDSi met een r4i gold kaartje.

Nou heb ik gewoon mijn hele kaartje incl software etc gekopieerd en bij haar erop gezet, maar nu doen alle spelletjes het niet. Ze laden wel maar lopen vast. De software lijkt dus wel te werken, alleen de spelletjes niet.

Moet ik voor de NDSi andere spelletjes hebben? Of is het bekend dat veel het dan niet doet?

volgens mij moet je echt dsi spelletjes hebben voor de dsi

en ds spelletjes voor de ds…

helaas :mrgreen:

Ik heb een vraag namens de dochter van een collega…

Zij heeft een nieuw spel (Jonas), van de Jonas Brothers…

En nu komt zij in het begin bij een leven, waarbij je op een verhoging moet zien te komen om door te gaan…

kent iemand dit spel en hoe daar te komen???

Thanx!!!

Mijn dsi staat vol met ds spelletjes.

Ik denk dat je nu beter eerst haar kaart kunt formatteren, daarna de bijbehorende software erop installeren en dan de spelletjes kopieren. :slight_smile:

@Cynthia wrote:

Mijn dsi staat vol met ds spelletjes.

Ik denk dat je nu beter eerst haar kaart kunt formatteren, daarna de bijbehorende software erop installeren en dan de spelletjes kopieren. :slight_smile:

dat heb ik al gedaan :think: