Heeft iemand Art Academy???
@Dynasty wrote:
die van prof layton, is dat die nieuwe??? die 2 oude heb ik volgens mij wel zal voor je kijken…
Heeft iemand Mario en Luigi bowsers inside castle? die het doet
Ja is die nieuwe,dochterlief heeft de andere 2 al uitgespeeld…
Kan je helaas niet helpen aan Mario en Luigi
even een vraagje, hoe versturen jullie zulke grote bestanden?
send2deliver ? weet niet of dat hiermee ook werkt. wel met veel/grote foto’s
yousendit.com kan je tot x aantal mb verzenden zonder dat je hoeft te betalen wel even een acount aan maken maar dat is alles
Uhh Patty had je nou al sims 3 uitgeprobeerd
Oww oeii ik zou nog iemand een pb sturen :oops: :oops:
Ik leg de kleine even in bed en ga er gelijk aan beginnen :oops:
Sorry zwanger he :mrgreen: :oops:
Nachtvlinder ik heb sims 3 wel geprobeerd, maar bij mij deed hij het niet. Ik kan hem wel versturen, misschien dat hij het bij Jou wel doet.
Misschien heb ik de verkeerde software op dat kaartje staan. Heb r4 kaartje met moonshield of zo. Iemand misschien een nieuwe voor mij?
ik heb ook r4 met moonshield. Ik had al gekeken maar deze firmware is niet geupdate…
Helaas pindakaas en mocht ik verkeerd kijken en heeft iemand de firmware wel dan houd ik mij ook graag aanbevolen
Wie heeft er voor mij de nieuwe Professor Layton in het nederlands??
Ik heb 'm al 2x gedownload. Eentje is met een virus en de andere loopt steeds op het zelfde punt vast… :wall:
Waar kan ik professor layton krijgen?
Romulations heeft niet echt nieuwe spellen volgens mij.
@nachtvliinder wrote:
ik heb ook r4 met moonshield. Ik had al gekeken maar deze firmware is niet geupdate…
Helaas pindakaas en mocht ik verkeerd kijken en heeft iemand de firmware wel dan houd ik mij ook graag aanbevolen
Heb net nieuwste versie via site van sidder gehaald…en nu werken de games ook die eerder error code -4 gaven… :dance:
Mandala heb je de site voor mij?
Hoi Meiden,
Mijn ouste heeft voor zijn verjaardag ook een nds xl gekregen en nou zou ik ook wel zo’n kaartje willen kopen om er spelletjes opzette.
Wie kan mij aan deze site’s helpen?
En misschien ook aan een site om spelltjes te downloaden?
Alvast bedankt!
Groetjes Sam
heeft iemand voor mij ook de site waar je dsi spelletjes kan downloaden… had er 1 maar daar kan het ineens niet meer :evil:
via google zoeken op nds roms download kom je een heel eind…een aantal sites zijn uit de lucht ivm auteursrechten en zo…
Ook sites waar je eerder r4-kaartjes kon kopen doen het niet meer omdat nintendo daar via de rechter een verbod op heeft gekregen…
Heeft iemand “koken met Dora” voor me???
groetjes, Elka
heeft iemand een site/linkje waar ik dsi spelletjes kan downloaden?
@jen wrote:
heeft iemand een site/linkje waar ik dsi spelletjes kan downloaden?
Er zijn er meerdere/vele…beste resultaten krijg je door via google te zoeken op NDSi en roms en download…
Idd iemand koken met dora?
En anders is het verjaardagsfeest oid ook goed! :mrgreen:
@#puk# wrote:
Idd iemand koken met dora?
En anders is het verjaardagsfeest oid ook goed! :mrgreen:
Koken met Dora kwam ik laatst als een torrent tegen toen ik windows xp moest downloaden…weer een andere manier van downloaden maar zo vindt je wel af en toe hele leuke dingen!!