NDS topic

Thanks! Ik ben hem aan het downloaden (heb al 10 keer de engelse versie gedaan :wall: )

Gisteren heb ik Hello Kitty, Csi deadly intent the hidde gedownload. Hello Kitty springt bijna gelijk op zwart scherm en CSI na een lang te hebben gespeeld. Kan dit ook te maken hebben met die beveiliging of ligt het aan de nintendo. (kan ik me niet voorstellen overigens)

heeft iemand voor mij een link waarop je spellen kan downloaden?? ik had er een maar ben hem kwijt…

Thnx!

@Sophisa wrote:

Gisteren heb ik Hello Kitty, Csi deadly intent the hidde gedownload. Hello Kitty springt bijna gelijk op zwart scherm en CSI na een lang te hebben gespeeld. Kan dit ook te maken hebben met die beveiliging of ligt het aan de nintendo. (kan ik me niet voorstellen overigens)

Dat is idd de beveiliging helaas, dat kun je alleen omzeilen als je ook een patcher er voor hebt.

Even googlen met de naam van het spel + pacher er achter en dan heb je het waarschijnlijk zo gevonden :wink:

Tenzij je de nintendo hebt geupdate met de nieuwste software van Nintendo dan, ligt het idd aan de nintendo en kun je er helemaal niets aan doen.

IK heb Style Boutique nu een aantal keer gedownload, maar ik zie hem niet op mijn lijst staan in mijn ds :frowning: Is dat ook iets met de beveiliging?

En kan iemand me anders een tip geven over een leuk ontwerp/style spel?

style boutiqe zou wel in je lijst moeten staan :think: je kan het spel namelijk even spelen en na 3 klanten springt het beeld op zwart.

Maar voor dit spel heb ik wel een patcher voor je hoor :wink: en evt ook het spel misschien dat deze het wel doet??

Ik heb style boutiqe namelijk ook een aantalmaal moeten downloaden voor dat ik er een had die het deed.

Aha een NDS topic!!

Ik wil zo’n kaartje aan gaan schaffen waar ik die spellen dan op kan zetten.

Dan willen jullie me tegen die tijd vast wel helpen met een beetje uitleggen he?

:oops:

@dragon wrote:

@Sophisa wrote:

Dat is idd de beveiliging helaas, dat kun je alleen omzeilen als je ook een patcher er voor hebt.

Even googlen met de naam van het spel + pacher er achter en dan heb je het waarschijnlijk zo gevonden :wink:

Tenzij je de nintendo hebt geupdate met de nieuwste software van Nintendo dan, ligt het idd aan de nintendo en kun je er helemaal niets aan doen.

De patch voor hello kitty heb ik gevonden en het werkt. Mijn dochters zijn helemaal blij. Van CSI heb ik het niet kunnen vinden en van mario at the olympic wintergames ook niet. Dus als iemand nog een linkje heeft? :wink:

Mijn style boutique heeft nummer 4323 en is 262.144 Kb. :?

Dragon, Zal ik je anders mijn mail even pb-en? Dat je mij jouw versie stuurt?

mmmm ik heb exacte de zelfde :think: (als we ze van de zelfde site afhalen maar dat denk ik wel;-) )

P.b anders je email dan stuur ik heb even goed naar je door kijken of deze misschien wel lukt??

Wil je de patcher ook meteen hebben??

@Rooike wrote:

Aha een NDS topic!!

Dan willen jullie me tegen die tijd vast wel helpen met een beetje uitleggen he?

tuurlijk maar is lang niet zo moeilijk als het lijkt hoor :wink:

En mij luk thet nog steeds niet om doos van pandora normaal erop te krijgen en op te slaan. Blijft aangeven dat er een fout in zit en dat daardoor alle gegevens gewist worden… :think: :cry:

Ik zal eens kijken of ik die nog op de pc heb staan… Kan ik ze wel even naar je doorsturen Esther…

Moet ik alleen even kijken of die er nog op staat…

ow hij staat er bij mij nog op… Even kijken hoe ik hem bij jou kan krijgen??

@dragon wrote:

@Rooike wrote:
Aha een NDS topic!!

tuurlijk maar is lang niet zo moeilijk als het lijkt hoor :wink:

Zipjes heb ik al wel op de laptop staan alleen moet het kaartje nog gaan kopen.

Weet iemand hoe en waar ik die kan verkrijgen? :oops:

ik zal je even een bp sturen, want hier mogen geen linken geplaatst worden :wink:

Hallo meiden, ik breek even in!

Ik kreeg dit topic door van Mandala, en mijn vraag was: wat zijn goede en betrouwbare sites om nintendospellen te downloaden??? Na een aantal jaar van spellen kopen heb ik nu eindelijk besloten om het anders te gaan doen . Kan iemand mij een pb sturen hoe dat allemaal werkt?? Ik ben namelijk echt erg onwetend op dit gebied :oops: :oops:

beadnkt!!

@ Hanneke: Ik heb op mijn pc inmiddels een aardige verzameling spellen voor de Nintendo DS staan.

Als je wilt kan ik je zo nu en dan wel 's wat doorsturen hoor. Of als je op zoek bent naar een specifiek spel, laat maar weten. Wie weet heb ik hem wel.

Ik heb dezelfde vraag als Hanneke, dus pb’s zijn welkom!

Ik ben nu op zoek naar de nederlandse versie van cars. Ik heb nu een noorse op mijn kaartje staan :lol:

@yinyang73 wrote:

@ Hanneke: Ik heb op mijn pc inmiddels een aardige verzameling spellen voor de Nintendo DS staan.

Als je wilt kan ik je zo nu en dan wel 's wat doorsturen hoor. Of als je op zoek bent naar een specifiek spel, laat maar weten. Wie weet heb ik hem wel.

Dat is hartstikke lief!! :-*

Maar waar kun je ze veilig downloaden???