@mamma van sharondenise wrote:
Hoi hoi waar kan ik die nieuwe zelda vinden?
We hebben hier ook mario en sonic olympische winterspelen erop staan die het niet doet.
:-*
Cynthia even PB-en, die heeft me super geholpen!!! :mrgreen:
We hebben hier ook mario en sonic olympische winterspelen erop staan die het niet doet.
Ik heb de doos van panora op mn kaartje gezet maar ik kan het spel niet opslaan :think: iemand enig idee? En nee het spel in 1 keer uitspelen is geen optie
Ow das vreemd Esther…
Ik zou het zo 1.2.3. niet weten…
Moet je niet even in zijn koffer kijken ( ergens links beneden… En dan volgens mij zijn boek en dan staat er save??)
Is het niet zo iets??? Ik weet het niet meer …
Heeft iemand zelda??? Ik wil hem ook
En misschien een dom vraagje maar heeft iemand ook uno???
Ik kan hem nergens meer vandaan halen…
Dankk!!!
@Esther83 wrote:
Ik heb de doos van panora op mn kaartje gezet maar ik kan het spel niet opslaan :think: iemand enig idee? En nee het spel in 1 keer uitspelen is geen optie
Hihi dat snap ik en doe ik ook maar ik krijg als ik echt wil afsluiten (en dus heb opgeslagen) steeds de melding dat er een fout is opgetreden en dat alle gegevens gewist worden…
@dragon wrote:
leuk he die nieuwste beveiligingen op de spellen :? :evil:
oke mogen er eigenlijk niets van zeggen want het blijft illegaal maar het bespaard zo veel geldc
@Esther83 wrote:
Hihi dat snap ik en doe ik ook maar ik krijg als ik echt wil afsluiten (en dus heb opgeslagen) steeds de melding dat er een fout is opgetreden en dat alle gegevens gewist worden…
Weet jij de site misschien nog waar jij het spel vandaan heb?
Ik heb hem via de site van frozen roms, de nederlandse variant en hier doet ie het prima!
Kan iemand mij een site pb0-en met waar jullie spelletjes downloaden?
Ik wil de nieuwe van Layton (hoe heet die voluit :think: ) en een spel van Zelda?
Dank
volgens mij ook van frozen roms of anders van romulation :think:
Je hebt PB :thumbup:
Ik heb ook een doos van pandora vraagje,
Ik heb hem dus vorige week al uitgepeeld, maar je moet toch weer terug kunnen om alle niet gemaakte puzzels op te lossen?
Als ik nu mijn spel opstart dan moet ik weer de laatste chapter in het kasteel helemaal gaan spelen.
Ik snap het niet, ik moest nog een stuk of 10 puzzels en mijn theedoos had ik ook nog niet helemaal vol.
En ben je naar oma riddlers huisje geweest? Ik zit nu in het spookdorp, maar kom niet echt verder…
@~Judith~ wrote:
En ben je naar oma riddlers huisje geweest? Ik zit nu in het spookdorp, maar kom niet echt verder…
Mag ik van iemand een pb waar ik de doos van pandora, nederlandse versie vandaan kan plukken?
@~Judith~ wrote:En ben je naar oma riddlers huisje geweest? Ik zit nu in het spookdorp, maar kom niet echt verder…
Ja, ik begin gewoon iedere keer weer in het kasteel waar je het einde hebt en dan krijg je de aftiteling die een kwartier duurt.
frozen roms is toch een betaalde site>?
@#puk# wrote:
Mag ik van iemand een pb waar ik de doos van pandora, nederlandse versie vandaan kan plukken?