Op heel veel nieuwe spellen van Nintendo ds(i) zit tegenwoordig een "anti-piracy check " waardoor het dus onmogelijk wordt om gedownloade spellen te spellen.
Heel soms doet zo’n spel het even en vervolgens gaat je scherm op zwart (o.a bij Style Boutique) dit om je even lekker te maken en zo proberen ze je te stimuleren om het spel te kopen
De spellen zijn uiteindelijk wel weer bespeelbaar maar alleen als je er een patch(er) voor download.
deze zijn nog nog niet voor alle spellen te vinden!
maar als je googled met de naam van het spel dat je wilt hebben en je zet er patch(er) achter dan vindt je ze wel
mocht iemand de patch voor style boutique willen hebben… die heb ik inmiddels al
Oja en nog een waarschuwing (weet niet of ik het al eens had neergezet hoor :think: )
Nintendo bied op haar website een nieuwe update aan voor de DS(i), pas op met deze downloaden!
Hier in zit namelijk ook een update , die het onmogelijk maakt om een Flashkaart (b.v R4, DSTT etc) te laten draaien op je DS(i)!
en dit schijnt niet meer onkeerbaar te zijn.
OP deze manier probeert Nintendo het downloaden tegen te gaan
Gisteren hebben we de nieuwste Zelda gedownload (Spirit Tracks). Nu kun je het begin wel spelen maar ze zijn wel zo slim geweest om, zodra je in het treintje stapt niks meer kunt :evil: Er komt niks in beeld waarmee je de trein harder/zachter kunt laten rijden en de toeter ontbreekt ook. Slim bedacht dus.
Mijn vraag is dan ook, is er iemand die weet hoe je hem wel goed aan de praat krijgt? We hebben hem gedownload bij romulation…
Ik heb bijna de neiging om er 44,95 voor neer te gaan leggen. Ik ben een ongelooflijke Zeldafan :oops: Ik was zo blij dat ik hem eindelijk kon spelen…