NDS topic

@Juf_Essie wrote:

Mario en Sonic at the Olympic games doet het hier ook niet.

Wie kan mij helpen?

Mario en Luigi heb ik wel volgens mij. (partners in time, bedoel je die?)

Zal straks even voor je zoeken op de externe schijf.

Je hebt PB (met dank aan Dynasty natuurlijk!)

mandala… mag ik ook pb??? :pray: :mrgreen: :-*

@colle wrote:

mandala… mag ik ook pb??? :pray: :mrgreen: :-*

Je hebt PB!!!

Ik bedoelde de nieuwe van Mario&Luigi:Bowser’s Inside Story.

Heb een link van Juf Essie gehad via Dynasty. Bedankt!!

@Romi82 wrote:

Ik bedoelde de nieuwe van Mario&Luigi:Bowser’s Inside Story.

Heb een link van Juf Essie gehad via Dynasty. Bedankt!!

Hé, zie nu pas dit topic! Ik heb het spel van Mario en Luigi en de olympische winterspelen op de pc staan maar volgens mij zijn jullie al voorzien?

Heeft iemand voor mij een link o.d. voor De Bowser inside story?

:pray: Jullie zouden Milou daar enorm blij mee maken!

Op mijn R4DS werkt Mario en Luigi niet. Heb gezocht naar andere versies, maar helaas…

Dus als iemand een goed gekraakte versie heeft…

En wil iemand mij ook via PB helpen aan een werkende link van" Bowser’s inside story" en “Mario en Luigi olympic wintergames?”

We krijgen ze tot nu toe helaas niet aan de praat…Mega Mindy trouwens ook niet.

Hey meiden,

Op heel veel nieuwe spellen van Nintendo ds(i) zit tegenwoordig een "anti-piracy check " waardoor het dus onmogelijk wordt om gedownloade spellen te spellen.

Heel soms doet zo’n spel het even en vervolgens gaat je scherm op zwart (o.a bij Style Boutique) dit om je even lekker te maken en zo proberen ze je te stimuleren om het spel te kopen :wink:

De spellen zijn uiteindelijk wel weer bespeelbaar maar alleen als je er een patch(er) voor download.

deze zijn nog nog niet voor alle spellen te vinden!

maar als je googled met de naam van het spel dat je wilt hebben en je zet er patch(er) achter dan vindt je ze wel :wink:

mocht iemand de patch voor style boutique willen hebben… die heb ik inmiddels al :wink:

Oja en nog een waarschuwing (weet niet of ik het al eens had neergezet hoor :think: )

Nintendo bied op haar website een nieuwe update aan voor de DS(i), pas op met deze downloaden!

Hier in zit namelijk ook een update , die het onmogelijk maakt om een Flashkaart (b.v R4, DSTT etc) te laten draaien op je DS(i)!

en dit schijnt niet meer onkeerbaar te zijn.

OP deze manier probeert Nintendo het downloaden tegen te gaan

@Dragon, thx voor de tip over die update.

Ik was voor Mario & Luigi al ‘fixed’ versies aan t downloaden, maar zijn nog niet voor r4ds helaas.

dragon, dat is pas een goede tip…in je spoiler… thanx

hmm wie o wie kan me helpen.

Ik heb een r4 kaartje voor mijn zoon besteld… met 4gb geheugen erbij…

nu heb ik spellen erop gezet via een usb sticke… maar de ds zegt alleen maar loading (zwart scherm witte letters)… en er gebeurt dus niks

Wie weet raad??

Mijn zoon is nu enorm boos en teleurgesteld dat zijn mama het niet kan maken…

Edit: opgelost, had niet de goede software gedownload

Ik heb ook een vraag.

Gisteren hebben we de nieuwste Zelda gedownload (Spirit Tracks). Nu kun je het begin wel spelen maar ze zijn wel zo slim geweest om, zodra je in het treintje stapt niks meer kunt :evil: Er komt niks in beeld waarmee je de trein harder/zachter kunt laten rijden en de toeter ontbreekt ook. Slim bedacht dus.

Mijn vraag is dan ook, is er iemand die weet hoe je hem wel goed aan de praat krijgt? We hebben hem gedownload bij romulation…

Ik heb bijna de neiging om er 44,95 voor neer te gaan leggen. Ik ben een ongelooflijke Zeldafan :oops: Ik was zo blij dat ik hem eindelijk kon spelen…

Wat voor kaartje heb je? Dan kijk ik even voor je… :slight_smile:

@Cynthia wrote:

Wat voor kaartje heb je? Dan kijk ik even voor je… :slight_smile:

R4 DS

Ik pb je zo even een link, oke? :wink:

leuk he die nieuwste beveiligingen op de spellen :? :evil:

oke mogen er eigenlijk niets van zeggen want het blijft illegaal maar het bespaard zo veel geldc :wink:

@Cynthia wrote:

Ik pb je zo even een link, oke? :wink:

Het is gelukt! Super bedankt!!!

Heeft iemand a christmas carol?

Ik heb hem gedownload maar ik kan het spel niet spelen .

Gr Lydia

Wie heeft er toevallig het spel:

Mystery Tales Time Travel

voor mij als download?

Kannum niet vinden…

En hij lijkt me wel leuk.

Hoi hoi waar kan ik die nieuwe zelda vinden?

We hebben hier ook mario en sonic olympische winterspelen erop staan die het niet doet.

:-*