Na miskraam niet weer ongesteld maar nu postivieve test

Hey fijn dat je terug bent en je je op zich oké voelt, onzekerheid hoort erbij, Ik vindt het positef iig dat je nog zwangerschapshormonen hebt…dat klinkt goed.



De echo zal uitwijzen hoe of jullie kindje het doet spannend hoor.



Succes :thumbup: :pray:

Hey mickey,



Ik ken je verder niet maar las je topicje en kon het niet laten om te vertellen dat ik precies hetzelfde meemaakte ik ben na mijn mk op 28 dec niet meet ongesteld geweest. Ik heb de dag van de mk genomen als eerste dag laatste mentruatie en dat blijk zo goed als te kloppen. Ook had ik mijn eisprong gespot dus wist dat dat ik er niet ver naast zat. Ook ik kreeg snel een echo en daar zagen we een spruitje van een halve cm met een knipperlichtje, na twee weken mocht ik weer dat was afgelopen week en toen zagen we een duidelijk hartje en was het garnaaltje een cm gegroeid alles dus goed. Ik ben heel benieuwd wat jij woensdag zult zien.



Ik vind het een heel speciaal gevoel dat ik al zo snel weer zwanger was en ik had een sterk voorgevoel dat het goed was voordat ik testte. Nu merk ik dat ik veel last heb van onzekerheden doordat ik een mk heb gehad. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat en wie weet kom ik je tegen bij de oktobermama’s daar schrijf ik ook.



Groetjes jane

Beste Mickey,



Suc6 woensdag!



Ik merk trouwens wel heel veel verhalen van mensen die direct na hun mk zwanger geworden zijn… Heel typisch eigenlijk… Ken zelf ook iemand, die dacht dat na haar curretage iets mis gegaan was van binnen omdat ze maar niet ongesteld werd, niets was minder waar, een heel mooi jongetje Vicco ( nu al 3) als resultaat!



Dus suc6 woensdag en ik ga duimen voor je!



groetjes,



Louise

Ben nu 1 dag voor de echo… en ben gek van onzekerheid aan het worden. Lichamelijke klachten (buikpijn, etc wat ik dan weer verwar met… oh jee een miskraam?)



Ik durf niet eens te hopen op een postieve echo. Dat is toch erg? Bang voor weer een teleurtstelling. Weer zoveel verdriet, etc etc.



Ik moet nu echt aan het werk (ben nu op mijn werk en bij hoge uitzondering KOK ik even).



Hou jullie op de hoogte

Spannend Mick !!! Ik duim mee :pray: :pray:

Morgen is het zover, ik las net je verhaaltje.

Denk wel dat het raak is hoor, morgen zie je een schitterend kindje en weet je hoe ver je zwanger bent…ga je even volgen

Hai!



Ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad. Ik was zwanger en opeens een vette bloeding met stolsels e.d. Toch maar een echo laten maken en bleek dat er nog een vruchtzakje zat. Ik was dus zwanger van een tweeling, zonder dat ik het wist) En was er dus een bij weggegaan. Was zo blij dat ik nog gewoon zwanger was! Misschien is dit bij jou ook zo?



:pray:

Mickey succes en wat een succes verhalen hier ik was dus ook niet de enige. Ik hoop dat je een mooi garnaaltje ziet



liefs jane

Hoe is de echo gegaan?

Yahooo!!!



Zwanger… 6 weken en 2 dagen.



Het duurde even voor er wat gevonden werd, en toen zei ze: ‘een nog hele jonge zwangerschap van 6 weken en 2 dagen en kijk daar klopt het hartje.’

Ik lag daar met tranen in mijn ogen en zag idd. een hartje kloppen.



Ik ben zo gelukkig en zo blij. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik heb net als anderen evenveel (of weinig) kans op een miskraam. Er hoeft ook geen nieuwe echo meer te komen. Ik moet wel naar de VK en die houdt de boel in de gaten.

Vind ik wel eng hoor, helemaal geen echo meer :?



Meiden, onwijs bedankt voor het meeleven, meedenken en het aanhoren van mijn onzekerheden!



Liefs

Wauw wauw wauw :-*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance:

Gaaf zeg ! Gefeliciteerd hoor !

Pfiew, wat een spanning he, maar een kleine frummel in je buik :dance:

heeel erg gefeliciteerd mickey!!!

Blij dat je zo snel weer zwanger bent :-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid! Heerlijk gevoel is dat he om een kloppend hartje te zien. Probeer ervan te genieten. Misschien kun je via de vk nog een termijnecho regelen omdat je niet zeker weet wanneer je bent uitgerekend. Dat kun je namelijk pas echt goed bepalen als 10 tot 12 weken zwanger bent.

Hoera Mick, heerlijk voor je!!! Ik duim dat het goed blijft gaan, probeer er maar lekker van te genieten.



groetjes Shams

gefeliciteerd!

Gefeliciteerd :dance: !!

Yeah!!



Lieve Mick, wat geweldig!



Echt supergoed nieuws. Wat fijn voor jullie.



ik blijf :thumbup: draaien en :pray: dat alles goed blijft gaan.

:-*

Liefs,

Essie

:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd meis!!

(zie je nou wel :wink: )

Enne, wat sopje al zei: misschien toch nog een termijnecho lospeuteren bij de VK? Want 6wkn is wel errug vroeg om de precieze zwangerschapsduur te bepalen hoor :?



en heb je, nu je een kloppend hartje hebt gezien, stiekem niet ietsje minder kans op een miskraam dan anderen? veel miskramen zijn toch al voordat het hartje zichtbaar begint te kloppen?