Na miskraam niet weer ongesteld maar nu postivieve test

Hoi,



Wie herkent dit?



Ik heb 6 januari een miskraam gehad. Sindsdien niet meer ongesteld geweest. Deze week pijnlijke borsten en tepels. Kunnen 2 dingen of ongesteldheid of zwanger. Het laatste was voor mij niet aan de orde: ik moest eerst nog ongesteld worden voor ik weer een cyclus had.

Maar aangezien wij zaterdag gaan skiën en ik voor de zekerheid wilde weten of ik wel of niet een biertje kon drinken heb ik net een testje gedaan:



met een heel klein plasje, had ik binnen 30 sec een super dikke vette streep staan. HA belt zo terug.

Ik kan het niet geloven en ben helemaal van mij apropos.



Kan dit wel???

En hoelang zou ik dan zwanger zijn?



1000x dank!

de vraag is of de hormonen van je vorige zwangerschap al uit je lichaam zijn… :think:



ik duim met je mee!!!

Het zou idd zo kunnen zijn en ik hoop met je mee dat het een positieve test is,want een vette dikke streep zegt vaak genoeg.

Maar wat Fietje ook al tikte het kan natuurlijk ook dat er nog hormonen in je lijf zitten van de vorige zwangerschap die helaas moest eindigen in een mk.

Maar ondertussen duim ik ook verder mee dat je weer lekker zwanger mag zijn en dus niet mag drinken!!!

Na mijn MK waren de hcg hormonen echt na twee weken uit mijn lichaam. Ik duim voor je meid. Spannend hoor.

Ben zoooooooooo benieuwd wanneer de huisarts terug belt!

Ondertussen duim ik gewoon verder.

Ik ook! Ik zit maar te wachten en te wachten :roll:

Anders loop ik er zo even langs… dan maak ik mezelf gewoon belangrijk :wink:

Oh wat spannend! Ben erg benieuwd wat je huisarts zegt!



Ik durf het niet te zeggen…



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@mickey wrote:

Anders loop ik er zo even langs… dan maak ik mezelf gewoon belangrijk :wink:




Kan natuurlijk altijd! Whahahaha

Maar idd erg spannend zeg. En je laat meteen wel even weten toch???

Zal toch te gek zijn zeg!

spannend, ik lees mee en hoop voor joou zwanger, ik hoop



succes :-*

Ja, gewoon ff langs gaan!!! Ennuh…je bent toch ook heel belangrijk!!!

Spannend! Ik heb geen idee of dit nog hormonen van je vorige zwangerschap zijn of dat je weer zwanger bent.



Heeft ie nou nog niet gebeld?

@SeeSeeEm wrote:

Heeft ie nou nog niet gebeld?




Kijk ook al stees hier,maar helaas geen nieuws nog.

ik moet nu wachten tot vanavond,want ik ga Yara uit bed halen en dan gaan we even wat winkelen.



laterssssssssssssss

Ik denk dat ze bij de huisarts is!!

Ben net terug.



Ze had het verkeerde nummer… Maar ik krijg een termijn echo. Helaas pas over 2 weken want we gaan op vakantie zaterdag en morgen was er geen plek meer :evil:



Dus, blijft het afwachten en nog wat testjes ertegenaan gooien??? :think:

@mickey wrote:

Ben net terug.



Ze had het verkeerde nummer… Maar ik krijg een termijn echo. Helaas pas over 2 weken want we gaan op vakantie zaterdag en morgen was er geen plek meer :evil:



Dus, blijft het afwachten en nog wat testjes ertegenaan gooien??? :think:




pfffffffffffffffffffffffffffff nou lekker dan zeg NOT :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Dan zit je dus nog geruime tijd in spanning af te wachten als ik dat zo lees. En ze konden nu ook niks voor je betekenen??? Of bij een bureau elders in de buurt.

Ik zou het geloof ik zekers willen weten voor ik op vakantie kon,maar dat is wat ik denk hoor.

Maar ik blijf tot die tijd in ieder geval voor je duiimen hoor.

En nu ga ik pc afsluiten en Yara uit bed halen.

Nou doeiiiiiiiiiiiiiii

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: JEETJE, moet je 2 weken wachten voor je zekerheid hebt…



Sterkte! Mijn duimen draaien en evengoed een fijne vakantie!!

Mick, ik heb zojuist hetzelfde als Schoen geschreven bij ons topic…ik zou ook echt naar een echo bureau gaan. ( daar kun je vandaag of morgen wel terecht denk ik ) en dan kijken, ik zou niet zo in spanning kunnen blijven zitten, maar goed dat is ieder voor zich…succes :-*

jeetje, meiden… ik weet het nu allemaal ook niet meer…Eigenlijk kan ik ook niet meer wachten…



R. weet het nog niet eens.



Maar eens kijken naar zo een bureau hier in de buurt.

Ja, met een doorverwijzing van de huisarts, kun je volgens mij ook overal terecht!!

Echo bureau heeft geen plek meer op zo een korte termijn…



Oh jee… ik moet even gaan nadenken wat ik moet.



Denken jullie dat ik er van uit mag gaan dat ik zwanger ben gezien de positieve test?