Na miskraam niet weer ongesteld maar nu postivieve test

Ja, ik zou het ook willen weten voordat ik op vakantie ging.



Mijn vriendin heeft in april vorig jaar een mk gehad. Toen ze in juni ging voor een echo om te kijken of na de curretage alles schoon was, bleek er een nieuw vruchtje te zijn!! Het kan dus wel!!

vriendin van mij had precies hetzelfde ook hoor, die snapte maar niet waarom ze niet ongesteld werd na curretage, dacht dat er van binnen iets vreselijk fout zat. tot ze naar de huisarts ging en een bevestiging kreeg dat ze zwanger was… Ondertussen dus niet ongesteld geweest…

@mickey wrote:

Kunnen 2 dingen of ongesteldheid of zwanger. Het laatste was voor mij niet aan de orde: ik moest eerst nog ongesteld worden voor ik weer een cyclus had.





:think: even mee bemoeien hoor :wink:
Je hebt toch éérst je eisprong en dáárna pas je menstruatie... dus de redenatie 'eerst ongesteld dan cyclus' gaat niet op...
Geloof dus dat je er wel vanuit kunt gaan dat een positieve test echt een positieve test is :mrgreen: helemaal als het een dikke vette streep is!


(ik ben zelf in jan. '05 zwanger geraakt, pas half maart getest, op dat moment was het vruchtje al overleden, en dat was echt een ministreepje hoor... dus geloof nooooit dat jouw vette streep nog een restje hormoon is van de vorige keer :wink: )

Wel balen dat je nog zo lang moet wachten tot je zekerheid hebt... hoop dat je toch een leuke vakantie gaat hebben :dance:

@mickey wrote:

Denken jullie dat ik er van uit mag gaan dat ik zwanger ben gezien de positieve test?




Mijn gevoel zegt ja. Ik zou om de drie dagen een test ertegenaan gooien, als de test even vet blijft of vetter wordt, dan ben je echt wel zwanger hoor.

Inderdaad…volgende week weer testen…als hij dan weer net zo vet is :thumbup:

Meiden, Enzo is wakker en wilt aandacht dus ga nu ff van de computer af…



I.i.g. ontzettened bedankt voor het meeleven en denken. Doet me goed :-*

Bel de gyn en leg de hele situatie uit… miskraam, pos. test, enz…

Zeg dat je op vakantie gaat en dat je niet het risico wilt lopen op weer een miskraam door een rare val of zoiets… … :naughty:



Een echo duurt maar 2 minuten, ik zou ze bijna aansprakelijk stellen als er iets zou gebeuren op vakantie…



Ga op je strepen staan. Je betaalt genoeg premie… Je hebt ook nog rechten in dit leven hoor!





Zo… Noor heeft weer gesproken, maar ze sturen mij niet zomaar weg! :snooty:

Mijn gevoel zegt dat je gewoon zwanger bent! Mijn vriendin is ook niet ongesteld geworden na haar miskraam. Ze was meteen zwanger en heeft ruim 2 jaar geleden een prachtige dochter gekregen.

Spannend meis, ik duim voor je! :-*

sluit me aan bij Noortje…



Even eigen ervaring !

Ik heb wellicht een heel vroeg mk gekregen in jan 05. Ik had alle symptomen maar werd toch ongesteld. Dit ging gepaard met enorme pijn, klonters,… helemaal anders dan anders.

Dokter zei dat het wellicht een heel vroeg mk was, maar kon niet meer gecheckt worden natuurlijk.

De volgende maand - totaal geen symptomen trouwens - werd ik niet ongesteld. Ik ging hoe langer hoe meer overtijd.

Guess what ??? :lol:

Michaël was het resultaat. :dance:



Dus naar mijn bescheiden mening, mag ik je heus feliciteren en als ik jou was zou ik geen biertjes meer aanraken !

Ik sluit mezelf geheel aan bij Noortje! Mij zouden ze ook niet wegsturen, maar op mijn strepen gaan staan. Desnoods zou ik elk echo bureau in de omtrek afbellen met de vraag of ze nog een gaatje vrij hebben.

Mickey, ik denk wel dat je er vanuit mag gaan dat je zwanger bent. 6 januari je miskraam, zou betekenen dat je 22 februari, anderhalve maand verder, nóg steeds zwangerschapshormoon in je lichaam hebt?? Nee hoor, daar geloof ik niets van. :snooty:



Ik had bij mijn 2 miskramen na precies 28 dagen steeds weer een cyclus. Nu weet ik wel dat dat niet voor iedereen geldt, maar ik geloof gewoon niet dat je 6 weken later nog steeds zoveel HCG in je urine hebt dat een test er positief van uitslaat. (En vet ook nog.)



Dusss… geen biertje of glühwein voor jou meid! :wink: Wel enorm balen dat je zolang moet wachten op je echo… :?

Ik heb alles afgebeld maar krijg nergens een afspraak gemaakt, ook al leg ik de situate uit. :? Het zal wel te maken hebben met de stad waar ik in woon (A*dam), erg druk met andere zwangeren.


even mee bemoeien hoor
Je hebt toch éérst je eisprong en dáárna pas je menstruatie... dus de redenatie 'eerst ongesteld dan cyclus' gaat niet op...


Je hebt helemaal gelijk! Maar gevoelsmatig moest ik eerst ongesteld worden voor we weer konden beginnen aan een tweede. Vandaar. En dat dit kon gebeuren durfde ik al helemaal niet aan te denken.

Als ik al jullie reacties zo lees, dan wordt het steeds logischer dat ik idd. echt wel eens zwanger zou kunnen zijn. Het 'eerst zien dan geloven' gaat voor nu dan maar niet op. Ik zal moeten vertouwen op de test en gevoel...
Ik ga denk ik wel nog een test doen als ik op vakantie ben (neem ik gewoon mee)

mijn vriendin was ook zwanger, die had zo een erge bloeding, wat duidelijk een mk was omdat in zkh te zien was wat ze verloren had,

ze heeft geen curetage gehad en geen na echo in een vreemd buitenlandsziekenhuis,



eenmaal thuis werd ze niet ongesteld, het bloeden was al wel over, maar de klachten van zwangerschap bleven aan ,



bij haar bleek dat ze zwanger was geweest van een 2 ling waarvan 1 is afgestoten, het andere vruchtje is goed gegaan , en anouk is nu inmiddels 3 jaar,



ms slaat nergens op jou dit, maar ik bedoel de wonderen zijn de wereld niet uit,



ik hoop ontzettend dat je zwanger bent, en dat alles goed gaat :-*

Mickey…



Ik duim zo voor je dat je weer zwanger bent… :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Het is je zo gegund!!



Ik hoop dat ze je niet zo achterlijk lang in spanning laten…

Meid we denken aan je…

ik heb het zelf ook gehad. 2 weken na mijn miskraam was ik weer zwanger ook niet ongesteld geweest tussendoor.

dus het is heel goed mogelijk…

ik was bij die miskraam in 1x zwanger en na de miskraam ook weer direct dus waarschijnlijk zeer vruchtbaar :think: .

Hoi,



Het is echt niet gelukt een echo. R. was hardtsikke blij toen ik het vertelde, wel heel verbaasd. We laten het nu zo, met de gedachte dat we er van uit gaan dat ik zwanger ben. Maar heel voorzichtig, want ik durf het aan de andere kant ook niet te geloven. Als we dan de echo hebben zou het vruchtje i.i.g. groot genoeg moeten zijn om een hartje te kunnen zien kloppen tegen die tijd. En, als we nu de echo hadden gehad, wellicht nog niet en dan zit je in nog grotere onzekerheid.

Nou goed, voor alles is wat te zeggen :roll: Ik heb geen keus dan zo mijn gedachten erop te zetten.



Meiden, bedankt voor het meeleven en meedenken… ik spreek jullie na de vakantie met een update.



Yo-de-la-hi-tiiiiiiii uit Oostenrijk,



:-*

geniet lekker van je vakantie!

en ga er toch maar heel voorzichtig vanuit dat je zwanger bent. het zeker geloven en genieten doe je pas na de 3mnd en zeker na je miskraam van kort geleden, is mijn ervaring tenminste.



:-*

Mickey, ik duim mee, zou geweldig zijn zo snel !! :pray: :pray:

Ik duim heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Positief denken!!!

Jeetje mickey, wat balen dat je geen echo meer hebt kunnen krijgen.

Toch veel plezier op vakantie en ik hoop ook heel erg dat je zwanger bent.