Na miskraam niet weer ongesteld maar nu postivieve test

Oh lieve Mickey!

Wat spannend!!!

Ik hoop dat je/jullie heerlijk van jullie vakantie kunnen genieten, en natuurlijk wens ik dat die mooie dikke streep gewoon blijft komen op alle testen! :-*

hier ook zo gegaan



Miskraam 12/09/06 niet meer ongesteld geworden daarna … nu ben ik bijna 24 weken swanger!



De docter snapt het ook niet goed maar alles gaat goed hier!!



Ik hoop ook voor je dat het zo is bij jou!!!

ja hoor, tuurlijk kan dat!!! ik had het ook…



Voor julian 1e mk… daarna 15 juli zwaaaar ongesteld geworden na positieve test… gelukkig die keer uitzichzelf weggegaan… ook echo gehad om het te controleren



de gyn zei wel, joh meis, je zit er wel heel dichtbij… ik wilde al stoppen met de clomid en het rust gunnen… maar ik dacht… ok… als hij het zo zegt… ga ik nog ff door…



en ja hoor… 13 augustus (vrijdag de 13e) 2004 een positieve test!!! heel raar.



ik had het wel gelijk door omdat ik een aantal cyclussen moest tempr. en aangezien ik nu voor de 3e keer zw was, herkende ik de temp. schommelingen als zwanger…



dussss, het kan wel degelijk hoor!!! zou zeker super zijn!!

ik denk wel dat je zwanger bent, na een mk neemt het hcg hormoon drastisch af en is met een week of 2 uit je lichaam verdwenen.

En Mickey, ben je al terug van het skieën en hoe is het gegaan?

is de test nog steeds positief?

spannend hoor!

Hai,



Ik ben terug in goede gezondheid met, ook in Oostenrijk, een hele positive zwangerschapstest :smiley:

Tevens heb ik last van misselijkheid en doen mijn borsten erg veel zeer.



Als ik ook terugdenk aan de weken ervoor, had ik achteraf ook wel ‘tekenen’ (een heel pak jus opdrinken :think: , emo-buien, heel veel snoepen- doe ik anders nooit, tenminste… ik kan me beheersen :mrgreen: )



I.i.g. eerst maar de echo afwachten want dat is nog steeds de grootse angst. Dat er of geen hartactie is of dat het er niet goed uitziet o.i.d.

Ja, zorgeloos kan ik mijn zwangerschap niet noemen. Blij durf ik ook nog niet te zijn. Wel vervelend want ik heb er wel een beter gevoel bij dan bij mijn vorige zwangerschap. Uitleggen kan ik het niet goed. Is echt een gevoel. Maar durf er niet aan toe te geven, bang voor een teleurstelling.



Ik hou jullie op de hoogte en al die positieve verhalen van anderen en jullie lieve woorden doen me goed!



:-*

Hai,



Ik ben terug in goede gezondheid met, ook in Oostenrijk, een hele positive zwangerschapstest :smiley:

Tevens heb ik last van misselijkheid en doen mijn borsten erg veel zeer.



Als ik ook terugdenk aan de weken ervoor, had ik achteraf ook wel ‘tekenen’ (een heel pak jus opdrinken :think: , emo-buien, heel veel snoepen- doe ik anders nooit, tenminste… ik kan me beheersen :mrgreen: )



I.i.g. eerst maar de echo afwachten want dat is nog steeds de grootse angst. Dat er of geen hartactie is of dat het er niet goed uitziet o.i.d.

Ja, zorgeloos kan ik mijn zwangerschap niet noemen. Blij durf ik ook nog niet te zijn. Wel vervelend want ik heb er wel een beter gevoel bij dan bij mijn vorige zwangerschap. Uitleggen kan ik het niet goed. Is echt een gevoel. Maar durf er niet aan toe te geven, bang voor een teleurstelling.



Ik hou jullie op de hoogte en al die positieve verhalen van anderen en jullie lieve woorden doen me goed!



:-*

Oei, de post is 2 keer eropgezet… zal wel met de drukte rond de recordpoging te maken hebben :think:

:dance: gefeliciteerd :dance:

ja het is idd druk met die recordpoging, ik kwam net het forum niet eens op en mijn scherm blijft steeds hangen.

niet echt fijn.



Mooi dat de test nog positief is joh! Gefeliciteerd!

En wanneer zou je nu terecht kunnen voor een echo?

Gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat je een hele mooie echo zult krijgen :thumbup: .

A.s. woensdag om half 2 :dance:

Duimen draaien!! :thumbup:

Gefeliciteerd!!!

Ja inderdaad, nog een paar dagen geduld en dan hoop ik dat je een mooie echo te zien krijgt!!

@mickey wrote:

A.s. woensdag om half 2 :dance:






:dance: :dance: :dance: leuk!! Toch nog best snel!

Kan me je dubbele gevoel wel goed voorstellen hoor… ondanks alle kwaaltjes wil je toch eerst een kloppend hartje zien voor je het wil en kan geloven…

Maar 't gaat vast goedkomen hoor!!! :-*

Ik duim heel hard voor je meid :-*

o lees t hier al mickey…spannend!!!

Oeeeeeeeee wat spannend, duim met jullie mee a.s. woensdag,

en alvast wel een voorzichtig gefeliciteerd want die mooie zwangerschapstesten heb je in elk geval al maar binnen! :hug: :-*

Mickey, gefeliciteerd!! Jahoeeeeeeeee!



Wanneer heb je precies je eerste echo?



Kus,Eveline.