Na hoe lang zwanger van het eerste kindje?

bij de eerste in september 2004 gestopt met de pil, en in april 2005 positief getest. dus 7 maand

en bij deze, 31 juli 2007 gestopt met de pil en in september 2007 positief getest

Oktober 2007 gestopt, november gelijk zwanger, december miskraam :frowning:

Nu weer met frisse moed verder kijken…

Bij Esmee was ik de 1e maand zwanger, dit keer de 2e maand.

Ik heb altijd een koperspiraaltje gehad.

In juli 2005 gestopt met de pil, in september 2005 een positieve test.

Succes!!!

Ik was binnen drie maanden na het stoppen met de pil zwanger en ik heb hem wel 12 jaar geslikt. Ik ben een keer o.g. geworden en daarna heeft het een keer overgeslagen. Vermoedelijk door stress. Daarna was ik dus al zwanger. Ik heb inmiddels een gezonde dochter van ruim een jaar en we proberen weer zwanger te worden. Spannend! Jij ook succes hoor.

Eerste keer in september gestopt met de pil en eind december een positieve test (3e ronde). Na de geboorte van Elliott niet meer aan de pil gegaan, eind januari besloten het op zijn beloop te laten, in mei voor het eerst weer ongesteld (gaf bv) en in juni weer zwanger.

De eerste keer na nuvaring meteen zwanger!!

Na fenne niets meer genomen en nu na ronde 4 helaas voorlopig nog niets…maar we blijven goed volhouden :thumbup:

na 2 rondes!

1 jaar bezig , werd niet ongestelt dec07 pco gecon , nu 1e rond meteen zwanger mijn test was vrijdag vaag posi maar je zag duidelijk lichtrose streep morgen echo ,(met clomid)

heb 1 mk gehad maart 07 was toen nog aan de pil , maar toch zwanger geraakt ,

hopelijk dat het goed mag gaan en jij ook snel zwanger bent!

p.s had pas 1 week naar myn nod (niet echt had wel 3 dagen innestelbloed verloren) posi getest met matcare!

veel succes , het kan snel zijn maar ook lang duren , ik wens je het beste

:hug:

1e ronde was het al raak, de 2e hebben we niet gepland.

29 november 2006 laatste pil, 03 februari 2007 positieve test!

Was al een tijdje gestopt met de pil omdat ik telkens aine kreeg van hormonale anticonceptie, en dacht dan komt mijn cyclus alvast op de rit.

Toen we gingen ‘proberen’ was ik de 2e ronde zwanger :inlove:

In de 1e ronde bleek mijn cyclus ff een keer 4 dagen korter en we dus “te laat” hadden geklust.

De eerste is door pil en condoom heen gekomen dus mag wel zeggen heel snel

25 cyclussen in drie jaar en toen eindelijk was ons mooie meissie op komst :inlove:

3 e ronde was het raak januari gestopt en in maart was ik zwanger van ons eerste wondertje!

De eerst was door de pil heen. De tweede was de eerste ronde raak.

Liefs Suzanne

Ik ben ik december 2006 met de pil gestopt, en 3 maanden later was ik al zwanger.

Nu zit ik weer in de 3e ronde, en we wachten af hoelang de 2e er over doet :wink:

maart gestopt met de pil en in november zwanger van onze eerste mooie meid :slight_smile:

Daarna bevalling augustus 2007, in januari en februari pil gebruikt en in oktober zwanger, helaas eindigde deze in een MA.

nu zitten we 10 weken na de miskraam, 1x ongesteld geweest en we wachten nu op de 2e x ( of eigenlijk wachten we liever niet op de ongesteldheid natuurlijk :pray: )

2 jaar de pil geslikt. In oktober gestopt en in juli zwanger. Dus 9 maanden er over gedaan.

Ik ben eind november gestopt met de pil, vervolgens keurig ongesteld. Daarna na 25 dagen in december ongesteld en vervolgens zwanger, De tweede ronde al dus! Hopelijk vergaat het iedereen zo snel, maar helaas is dat niet zo :frowning: . Alle meiden waarbij het langer duurt: moed houden hoor, ook jullie gaan een mooie zwangerschap tegemoet! :-*