Na hoe lang zwanger van het eerste kindje?

feb 2007 gestopt met pil aug na 10 x clomid in aug een miskraam nu weer in afwachting :pray: :inlove:

september 2006 gestopt met de pil en in april 2008 positief getest. Heeft dus wel even geduurd hier… Maar het is het wachten waard geweest…

Op 17 oktober 2006 mijn spiraal laten verwijderen en op 18 december 2006 een :thumbup: test. 2 maandjes dus maar hier!

Op 24 januari 2005 gestopt en op 2 december 2008 positief getest. (cyclus 46)

Wij hebben er dus wat langer over gedaan dan gemiddeld… Ik hoop voor je dat jullie al veel eerder een positieve test mogen hebben.

En het lange wachten is wel beloond met een tweeling lees ik! Gefeliciteerd :-*

Dank je!

met de eerste was ik december 2005 gestopt en in mei 2006 positief

deze zwangerschap september 2008 gestopt en november 2008 positief!

Ik heb nooit de pil geslikt. Op 6 december voor het eerst het condoom weggelaten en die dag ook zwanger geraakt.

Bij ons heeft het bij Luuk ongeveer 8 maand geduurd, ik moest echt af kicken van de pil. De tweede keer was het al in een maand gebeurd, is helaas een miskraam geworden. Maar toen was ik sinds ik stopte voor Luuk niet meer aan de pil.

Maar ja, je weet het niet want mijn schoonzusje is gestopt toen en gelijk zwanger geraakt…dus…iedereen is anders. :slight_smile:

in mei 2006 gestopt en in april 2007 na 1x clomid zwanger en datzelfde jaar ook nog bevallen (heb een ongeduldig meisje :wink: )

juni 2006 gestopt met de pil en zwanger op 27 december 2007…