Na hoe lang zwanger van het eerste kindje?

4 jaar na stoppen met de pil via IUI

14 aug 2007 gestopt met de pil.

15 nov positief gestest. ronde 3 dus.

maar 1e ronde mag je eigenlijk niet mee tellen want heb toen op de verkeerde dagen geklust.

dus de 2e ronde eigenlijk.

mijn cyclus was wat langer 31 dagen en had 1e ronde maar tot dag 14 geklust terwijl ik pas dag 18 me eisprong had.

succes!!!

Bij de 1e: aug 04 gestopt met de pil en sept '05 was ik zwanger. Ronde 17, had een korte cyclus.

In oktober '06 zijn we weer voor een 2e gegaan (niet meer aan de pil geweest) en jan’08 (ronde 18) weer zwanger.

ff helemaal offtopic, maar Becca je banner is geweldig :inlove: :inlove:

Hier in december 2004 gestopt met de pil en in maart 2005 zwanger, niet gericht geklust destijds.

In augustus 2003 met de pil gestopt en pas in juli 2007 zwanger, dus er vier jaar over gedaan en uiteindelijk mbv ICSI gelukt.

Wij hebben er 7 maanden over gedaan. Redelijk geklust, maar niet atijd. (moest wel leuk blijven natuurlijk :wink: )

Na 9 maanden met hulp van de gyn. Was pas 4 keer ongesteld geworden. Vantevoren pil geslikt.

In mei 3 jaar bezig

bij mij spetember 2004 gestopt…oktober 2004 positief getest…

mijn dochter is geboren juni 2005… mei 2007 gestopt… juli 2007 miskraam met 6 weken… Dus beide in 1 keer…

Na de miskraam eigenlijk er niet meer mee beizg geweest. en nu sinds december… Zit nu is ronde 3!!!

Eerste keer zwanger binnen 6 maanden.

Nu al weer 14 maanden bezig :?

Na anderhalf jaar…

Januari gestopt met de pil.

In Juli positief getest en paar dagen daarna miskraam.

In Januari jaar daarop positief getest en oudste dochter uit gekomen.

Groetjes Marleen.

Na bijna een jaar, 11 cyclussen verder.

In december met de pil gestopt, en in april zwanger!

Hopelijk gaat het met jou ook ze snel!

27 maart groen licht, 20 juni positief getest, 3 februari bevallen en 27 maart weer op na controle :mrgreen:

Juli 2005 gestopt met de pil.

Na 28 ronden in januari 2008 positief getest. :dance: :dance: :dance:

September 2004 gestopt met de pil.

Mei 2005 voor het echie gegaan. November 2005 zwanger, maar vanwege medische complicaties gecurreteerd.

April 2006 weer groen licht. In juli 2006 positieve test, helaas miskraam.

In april 2007 weer een positieve test en in december 2007 is ons wondertje geboren.

Al met al een best wel lange periode, maar achteraf bekeken viel het allemaal wel mee.

Maarre zoals je hier al ziet is mijn situatie eerder uitzondering dan regel. Succes!!

:mrgreen:!

Hier 1 juni 2006 gestopt, 5 augustus 2006 laatste ongi, 7 september 2006 positief getest, 7 mei 2007 is onze vent geboren. 2 maanden dus :mrgreen:

Ik hoop voor je dat het snel raak is :pray:

Augustus 2005 gestopt met de pil

Februari 2006 zwanger maar helaas een miskraam.

Juli 2006 weer zwanger en Maart 2007 is mijn mooie meissie geboren.

Dus 11 maanden ongeveer…