Hoi!
Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho. Alles zag er prima uit, dus morgen mag ik beginnen met de eerste clomid. Volgende week zaterdag heb ik dan de eerste follikelmeting en dan ergens in die week de iui als het goed is. Spannend allemaal.
Met jullie alles goed?
Groetjes, Efje
Hoi Efje!
Wow! Goed nieuws zeg! Het wordt dus een spannende week voor jou! Laat je me weten hoe het gaat? Ik ben wel heel erg benieuwd hoor!
Hier verders alles goed! Mijn menstruatie is weer voorbij, en we hebben nu nog 1 maand voordat we gaan beginnen! Mits mijn cyclus niet korter is dan 26 dagen, begin ik begin met augustus met clomid!
Nou, ik ben hier aan het poetsen, dus ik ga maar weer eens verder! Ik heb er al niet zoveel zin in, maar ja, het moet toch gebeuren he…!
Groetjes, Muisje
hoi efje
succes met alles
groeten Poohpooh
Bedankt Muisje en Poohpooh!!
De eerste 2 tabletten zijn alvast binnen. Ik neem ze 's avonds allebei tegelijk bij het avondeten. Hopelijk heb ik er dan het minste last van. Tot nu toe merk ik nog niks, maar dat zou ook wel heel snel zijn.
Ik hou jullie op de hoogte. Jullie mij ook?
Is je huisje weer schoon muisje? Ik heb er ook een hekel aan. Vandaag moet ik aan de slag in de tuin. Snoeien en onkruid wieden… ook niet echt mijn favoriete bezigheden…
Fijn weekend nog!
Hallo!
Efje: hoe is het nou? Merk je al iets van de clomid? Morgen mag je toch naar het ziekenhuis?
Poohpooh: hoe is het met jou?
Ik heb nog een heel druk weekend, en dan maandagochtend op vakantie. We vertrekken lekker vroeg! Ik heb er echt zin in.
Ik heb vandaag mijn eisprong gehad.
Groetjes, Muisje
Hoi Muisje,
Ik ben inderdaad vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, thanks for asking! Het gaat ineens heeel snel, want er staat 1 ei op springen. Helaas maar eentje, maar wel van goede grootte. Vanavond moet ik terug voor de Pregnyl-injectie (het gaat zo snel dat ik nog geen prikinstructie heb gehad) en dan is maandagochtend de iui al!! :shifty:
Ik ben er een beetje beduusd van… Ik had rekening gehouden met woensdag of donderdag. Maar ja, zo ben ik er snel vanaf zullen we maar zeggen!
Ik heb helemaal geen last van de clomid gehad. Vandaag in de auto was ik wel wat emo, maar dat was ik zonder clomid ook wel geweest denk ik. Soms hoor je dat je de ergste bijwerkingen pas de week erna merkt, dus ik juich nog maar niet te vroeg.
Succes met inpakken en zo, een goede reis en natuurlijk een geweldige vakantie!!! Wie weet kom je wel met heel goed nieuws terug!
Niet dat ik erin geloof dat je van vakantie zwanger wordt zoals sommigen denken, maar je weet het tenslotte maar nooit…
Groetjes, Efje
hoi Muisje
ja met mij gaat het niet zo goed. Zit er een beetje door heen, komen we ook wel weer door, maar goed tis druk op werk, en dan heb ik pas achter in augustus vakantie duurt nog een hele tijd. Ga op het moment halve dagen werken en dat is wel prettig. Bijna 10 jaar bezig dat vergt zijn tol op een gegeven moment en dat is nu, maar we houden moed. Het afvallen wil op het moment ook niet zo, dus het is zo’n cirkeltje waar je in zit, maar komen we ook wel weer uit hoor
Jij lekker op vakantie geniet er van. 8) 8)
Hoi Efje
Jee gaat wel snel allemaal, maar ach kun je zo kun je, je er ook niet lang zenuwachtig voor maken.
Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je na de IUI maar goed gaat broeden en dat het meteen raak is. ( bij mij viel alles mee)
mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien voor jullie
liefs Poohpooh
Hoi meiden!
Efje: Dat gaat inderdaad snel zeg! Jeetje… maar wat poohpooh al zegt: weinig tijd om zenuwachtig te worden zo! En het lijkt mij ook wel zo fijn dat het ziekenhuis de prik zet!
Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe! Hopenlijk is er binnenkort goed nieuws!
Poohpooh: logisch dat je er even doorheen zit… en het gaat inderdaad in een cirkeltje. Als je niet goed in je vel zit, dan lukt het lijnen ook niet. Ik ga juist alleen maar meer eten als ik verdrietig ben. Ik ben dan ook behoorlijk wat kilo’s aangekomen het afgelopen jaar…
Misschien is het een idee om de hulp in te roepen van een dieetiste? Zij kunnen jou goed begeleiden, en door de moeilijke momenten heenslepen.
Nou meis, hopenlijk voel je je snel weer wat beter, en voor je het weet is het eind augustus, en kan je lekker even uitrusten!
Nou meiden, ik ga op vakantie, dus jullie horen mij over een week of twee weer! Tot dan!
Liefs, Muisje
Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit Poohpooh. Lijkt me een goed plan om even halve dagen te werken. Misschien heb je dan wat tijd om wat meer tot jezelf te komen. Het is zoals Muisje zegt vaak een neerwaartse spiraal. Niet lekker in je vel en daardoor eet je wat meer, daardoor gaat het afvallen niet goed en voel je je daar alleen maar nog rotter over. Probeer die spiraal om te draaien, stapje voor stapje. Vakantie in augustus lijkt nog lang te duren, maar het schiet al op hoor. Sterkte in ieder geval!
Muisje is lekker al op vakantie! Hopelijk heb je beter weer dan wij hier.
Geniet er van!
Vanmorgen was mijn eerste iui. Ik vond het best meevallen eigenlijk. Het inbrengen van het slangetje was wat vervelend omdat het niet meteen lukte, maar over het algemeen vond ik het heel goed te doen. En nu maar wachten…
Groetjes, Efje
hoi efje
mijn duimen draaien, nu die wacht twee weken door komen, leuke dingen doen, afleiding en dan hopelijk het goede nieuws
poohpooh
Bedankt voor het duimendraaien poohpooh!! :-*
Mijn vriendin heeft me een doos met 14 kadootjes gegeven, voor elke wachtdag 1. Lief he?
Voel jij je al iets beter? Rustig aan he.
Groetjes, Efje
hoi Efje
lieve vriendin van je, zo kom je de dagen wel door
Ja heb iets rust gevonden, maar nog niet helemaal maar goed, het mooie weer komt er aan en daar ben ik ook wel gevoelig voor
succes
poohpooh
Hoi meiden!
Ik ben weer terug in het land! We hebben een heerlijke vakantie gehad!
In Spanje heb ik een ooievaar gezien, en ik heb hem snel een briefje toegestopt met mijn adres erop… hopenlijk kan ie het vinden…
Hoe is het nu met jou poohpooh? Voel je je alweer wat beter?
Voor je het weet heb jij ook lekker vakantie hoor!
Efje: die iui is meegevallen heb ik gelezen… nu maar afwachten he… spannend hoor. Hoe voel je je nu verder?
Als ik vandaag niet toevallig ongesteld ga worden, dan heb ik komende maand ook mijn 1e behandeling…
Liefs, Muisje
Hee meiden!
Hoe is het met jullie?
Hier alles goed!
Ik ben de 1e ongesteld geworden, wat dus betekend dat ik morgen met clomid kan gaan beginnen… ik ben benieuwd!!
Liefs, Muisje
spannend eefje ik heb ondertussen meegelezen ik heb 2 september een gesprek over onze volgende behandeling waarchijnlijk ook iui alleen krijg ik niet de puregon vergoed nemen jullie clomid of wat anders??
Ha meiden, ik zag nu pas jullie berichtjes :oops: Ik dacht dat ik een mailtje zou krijgen als er nieuw bericht was, maar ik heb kennelijk iets niet goed gedaan.
Muisje, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Hihi, wat een goeie, van die ooievaar
Spannend dat je bent begonnen aan de iui. Hoe bevalt de clomid?
Roosje, leuk dat je nog meelas. Voor jou ook spannende tijden lees ik. Wat is puregon? Is dat in plaats van clomid? Balen dat je het niet vergoed krijgt.
Poohpooh, hoe is het met jou? Al iets beter in je vel?
Nou, helaas helaas ben ik vandaag ongesteld geworden…
Ik had stiekem goede hoop omdat ik het eigenlijk zondag of maandag verwachtte en maar niet werd. Best wel even slikken, maar goed, morgen om 10.00 uur heb ik een uitgangsecho voor iui nummer 2.
Muisje dan lopen we ongeveer gelijk op!
Liefs van mij
efje jammer dat je ongesteld bent geworden :hug:
puregon brengt ook een eisprong(ik heb pco) maar heeft een betere werking als clomid ik moet het gesprek 2 september maar afwachten en hopelijk raak ik deze maand zwanger :dance:
Bedankt Roosje!
Moet je puregon slikken of spuiten? Maar inderdaad: Hopelijk heb je het helemaal niet nodig!!
puregon moet je spuiten :?
Hee meiden!
Efje: balen zeg, dat je ongesteld bent geworden…!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor deze maand ook veel hoop heb hoor… komt toch door die iui… dan verwacht je toch dat je kansen opeens een stuk hoger liggen…!! Maar zoals je zelf al zegt: op naar de volgende ronde!
Roosje: lijkt me ook niet fijn om te prikken hoor! Ze zeggen dat je eraan went… Ik laat die pregnyl spuit ook mooi door mijn moeder zetten!
Poohpooh: hoe is het nu met jou? Je hebt nu bijna vakantie he?! Heb je nog leuke vakantieplannen? Of ga je heerlijk relaxen en lekker niets doen?
Hier gaat het de afgelopen dagen niet zo lekker. Ik zit nu op dag 6 van mijn cyclus, en reageer redelijk heftig op de clomid. Duidelijke stemmingswisselingen, maagzuur, hoofdpijn en opvliegers… ik voel me net een 50 plusser in de overgang… Verder ook behoorlijk emotioneel, dus ik ben blij dat ik nog vakantie heb deze week… Morgen mag ik het laatste pilletje alweer pakken. Maandag heb ik een echo in het ziekenhuis.
Efje: hoeveel eitjes waren er bij jou?
Liefs, Muisje