Na de zomer voor de 1e keer IUI icm clomid 50

Hoi meiden, de uitgangsecho van vanmorgen was niet goed. Er zit een cyste. Ze weten niet of het een spontane cyste is, of dat het mijn follikel is waar de iui voor was bedoeld. In het laatste geval is er dus geen eisprong geweest en was alles voor niks. Helaas kunnen ze daar niet meer achter komen.

Hoe nu verder? Ik word vanmiddag gebeld daarover, maar we mogen in ieder geval nu niet aan de volgende iui beginnen.

Ik zie het even somber in.

Muisje, we gaan dus niet samen de iui doen. Ik hoop dat het voor jou allemaal goed verloopt. Wel balen dat je zo heftig reageert op de clomid.

Je vroeg hoeveel eitjes ik had: Ik had maar 1 goede follikel. Die was 20 mm en verder nog een paar kleintjes van 12 mm, maar die doen dan niet mee. Maar ja, misschien is mijn follikel van 20 mm dus wel helemaal niet gesprongen en is dat nu die cyste… Ik ga een volgende keer (als die er nog komt) een echo vragen vlak voor de iui en een dag daarna. Dan weet je zeker of er een eisprong is geweest.

Liefs, Efje

hey Efje

Dat is geen leuk nieuws, ben benieuwd hoe het nu verder gaat

:hug:

Hey Muisje

wat verschillend kun je toch reageren op de clomid, ik had namelijk nergens geen last van, voelde me juist geweldig,

Maar de hoop niet opgeven hoor. Er hoeft maar 1 zaadje bij het eitje te komen en bingo. :dance:

hey roosje

voor jou ook spannende tijden, hoop dat de IUI niet nodig is. :pray:

Nou hier gaat het wat beter. Werk morgen voor het eerst weer een hele dag, werk in de zorg, het is erg druk op het moment, veel collega’s tegelijk met vakantie en elk jaar zeggen we dat gebeurt volgend jaar niet weer maar goed, de ergste drukte is voorbij. Ik moet nog 1 week en dan heb ik vakantie, gewoon lekker niks, hier een dag heen daar een dag heen. In oktober gaan we een weekend naar een waddeneiland dus dat is wel lekker

liefs :hug: Poohpooh

pooh pooh ik hoop ook dat het niet nodig zal zijn maar vind het wel fijn om hier wat mee te lezen toch wat voorbereiding nog een dikke week jee wat duren de dagen dan lang he als je in de wachtweken zit

Hallo!

Hoe is het met jullie?

Efje: heb je je uitgangsecho al gehad?

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, en er waren na clomid meerdere eiblaasjes, maar eentje was er doorgeggroeid.

Morgenavond ga ik de pregnyl spuit halen, en donderdag is dan de 1e iui!!!

Ik vind het keispannend hoor!!!

Liefs, Muisje

O jee, ik heb jullie laatste antwoorden niet gezien.

Die lees ik nu pas, na het plaatsen van mijn vorige berichtje…

Efje: wat een vervelend nieuws zeg… en zo onzeker ook!

Hopenlijk blijkt het mee te vallen, en kan je straks gewoon door met de behandeling. Balen hoor!! Op zulke tegenslagen zit je nu net even niet te wachten in deze toch al zo spannende periode…! Ik denk aan je!

Poohpooh: fijn hoor, dat je bijna vakantie hebt! Mij vakantie zit er weer op, en morgen gaan we weer aan de slag!

Liefs, Muisje

muisje spannend hoor de eerste ik duim voor je :thumbup:

Jee Muisje, dat is spannend inderdaad!

Hoe groot was je eiblaasje?

Succes hoor, ik ga heel hard duimen voor je!

Poohpooh, fijn dat het al ietsje beter gaat. Lekker, bijna vakantie! Rustig aan op je werk hoor, je bent pas net weer begonnen met hele dagen.

Bedankt voor jullie steun. Het is balen, vooral die onzekerheid over hoe het nu verder moet. Pfff, heeft iemand van jullie nog een beetje geduld te leen? :slight_smile:

Roosje, van jou krijg ik het zeker niet, haha. Jij hebt al je geduld zelf nodig. Sterkte met wachten, ik duim!

Groetjes, Efje

Hoi hoi,

Efje: het eitje is nu 17 mm, en morgen is ie 19 mm.

Tja, tis gewoon maar afwachten he…

Roosje: voor jou ook spannende tijden nu he?!

Liefs, Muisje

jazeker spannende tijden als het dit keer niet lukt dan moeten we kijken naar andere behandelingen iui dus

wel spannend hoor

Hoi meiden,

Zojuist is de pregnyl spuit gezet.

Donderdag om 12.00 uur is de iui… spannend dus!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs, Muisje

hey muisje

mijn duimen draaien hoor

succes

poohpooh

muisje ik denk morgen aan je! succes :thumbup:

Zet 'm op Muisje!

Niet te zenuwachtig zijn hoor, je zult zien de iui zelf heel erg meevalt. Mag je blijven liggen na de iui?

We horen het wel.

Liefs, Efje

Hee meiden!

Dankejwel allemaal!

Gek genoeg ben ik nog niet zenuwachtig. Misschien morgen…

Ik weet eigenlijk verder helemaal zo’n behandeling verloopt. Volgens mij duurt het niet zo lang toch? Een minuut of 10 ofzo? Ik weet ook niet of ik daarna kan of moet blijven liggen… heb ik helemaal niet naar gevraagd… stom he?!

Ik kom morgen even terug om te vertellen hoe het is gegaan!

Liefs, Muisje

Je kan gelijk daarna gewoon weer naar huis, geen probleem.

Iui zelf qua behandeling stelt ook weinig voor, voel je niks van. Die eendebektang is het vervelendst, maar die ken je waarschijnlijk al.

Hee meiden!

Nou, de 1e iui behandeling zit erop hoor! Het is me reuze meegevallen. Heb er eigenlijk helemaal niets van gevoeld! Ook de eendebek niet, maar daar heb ik zowieso nooit last van.

Helaas was de zaadkwaliteit niet al te best, maar gelukkig ook niet hopeloos. Wel krijg ik volgende maand een dubbele dosis clomid, in de hoop dat er wat meer eitjes om de hoek komen kijken.

Nou ja, en dan is het nu afwachten he…

Liefs, Muisje

spannend

en nu wachten

en wachten

en wachten

groetjes Poohpooh

ja, dat wachten is het ergst van alles… gek wordt je ervan…

spannend muisje

dus je hebt er weinig van gevoeld mocht je ook blijven liggen na de iui? ik hoor wel eens dat dat gebeurt vandaar

ik vind het nu ook spannend worden dinsdag is me nod :pray: hopelijk is het positief en anders heb ik 2 september een gesprek over iui zo spannend allemaal

Hoi Roosje,

Ik mocht inderdaad even blijven liggen na de iui, maar volgens de verpleegkundige is dat eigenlijk niet nodig.

Het is echt heel erg meegevallen hoor!

Ik zal voor je duimen de komende dagen! Heel erg spannend voor je!

Ik denk aan je hoor!

Liefs, Muisje