Na de zomer voor de 1e keer IUI icm clomid 50

Ha Muisje,

Oh, het is zo herkenbaar. Ik ben ook een hele goede sponsor van zwangerschapstesten. Tegen beter weten in, doe ik op mijn NOD toch vaak even snel een testje, want ‘je weet maar nooit…’

Maar ja, je weet ook maar nooit! Het kan natuurlijk toch zo zijn… Lijkt me prettig om te weten dat het (in principe) wel kan, omdat je al een keer zwanger bent geweest. Al was het natuurlijk heel erg verdrietig dat het mis ging. Zit je er nog erg mee?

Ik duim voor je dat je een positieve uitslag krijgt maandag, maar ik duim nog veel harder dat je morgen een heel andere positieve uitslag krijgt! :pray:

Groetjes, Efje

dames hoop dat jullie ook snel een positieve test hebben maar waarom bestellen jullie ze niet via internet?? veel goedkoper en even goed :wink: wil je de link wel ff mailen??

Hoi Roosje, ik bestel ze ook via internet, is inderdaad veel goedkoper.

Mag ik je wat vragen? Ik las dat jij veel last hebt van bijwerkingen bij clomid. Heb je die de hele maand, of alleen in de dagen dat je het slikt? Wordt het erger na elke maand?

Ik hoop in ieder geval voor jou dat je deze maand zwanger raakt en blijft!

Muisje, hoe is het? Is de OD er al, of heb je misschien goed nieuws???

Ik ben benieuwd!

Fijn weekend allebei!

ik heb eigenlijks de meeste klachten de hele maand wel door maar vooral die tijd (dikke week) na dat ik het heb geslikt

erg vervelend heb jij het ook??

Hee meiden!

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Gisteravond nog getest, op dag 28, maar negatief. Vandaag is dag 29, en ik heb al wel een paar dagen menstruatiepijn. Eigenlijk al sinds dag 24. Het voelt alsof ik gewoon ongesteld ben, zeg maar. Het zal morgen wel komen, denk ik.

Ik ben ook een beetje bang voor de bijwerkingen van clomid hoor! Vooral die van de stemmingswisselingen. Ik wil alles graag zoveel mogelijk voor mijn omgeving stil houden. Ik krijg straks ook de pregnyl spuit. Hebben jullie die ook?

Groetjes, Muisje

Wat vervelend Roosje, ik hoop dat je het niet lang meer hoeft te gebruiken. Ik ga komende maand pas beginnen, dus ik ben heel benieuwd hoe het bij mij zal gaan.

Ow Muisje, wat spannend… Die ongi-pijn zou ook nog best kunnen betekenen dat je zwanger bent hoor. Ik heb dat al vaker gehoord. Morgen nog een testje? :pray:

Ik wil ook niet dat iedereen op mijn werk het weet, daarom ben ik ook zo benieuwd naar mijn reactie op clomid. Hopelijk merkt niemand het. Mijn leidinggevende weet het wel en is heel meelevend. Dat is erg prettig.

Groetjes!

oh ja, ik moet ook die pregnyl-spuit gaan gebruiken. De prikinstructie moet ik nog krijgen. brrr…

Ik vind dat prikken ook niet zo fijn! Mijn moeder doet het voor me!

Als ik morgen wakker wordt doe ik eerst nog even temperaturen. Als die dan nog steeds hoog is, doe ik misschien nog wel een test… Tja, ik weet het ook niet hoor. Het voelt alsof het ieder moment door kan gaan zetten.

muisje ik krijg ook pregnyl je voelt er weinig van hoor zolang je het maar voorzcihtig doet ik moet morgen voor het eerst mezelf prikken de andere keren deden ze het in het ziekenhuis maar nu moet ik zelf spannend

hallo

ik wou even zeggen dat ik niks geen last heb gehad van de clomid, dus dat kan ook hoor. En ik moest 2 tabletten van de 3 t/m de 7de dag

groeten Poohpooh

Hee meiden,

Nou, vanmorgen toch ongesteld geworden hoor, op dag 31 ipv dag 28…

Maar goed, maandag de uitslag in het ziekenhuis, en hopenlijk dan volgende maand beginnen met de hormoonkuur! Ik krijg ze ook op dag 3 tm 7 en de pregnyl spuit moet volgens mij de dag voor de inseminatie.

Nou, fijne zondag allemaal!

Groetjes, Muisje

Hey Muisje, wat jammer zeg. Het leek toch even de goede kant op te gaan… Nou meid, die IUI gaat je straks eindelijk brengen wat je al zo lang verlangt!

Hoi Poohpooh, fijn om te horen dat het ook mee kan vallen met clomid. Heb jij ook IUI gedaan? Is het gelukt?

Groetjes, Efje

hoi

Wij hebben idd IUI gedaan, 6 x niet gelukt.

Ik moet nog 15 kilo afvallen en dan komen we in aan merking voor IVF.

Maar ondertussen zijn we al bijna 10 jaar bezig, maar we houden nog steeds de moed er in.

groeten Poohpooh :slight_smile:

Hoi Muisje, hoe was het in het ziekenhuis? Hoe waren de bloeduitslagen?

Poohpooh, jammer dat je 6 mislukte iui’s hebt gehad. Jullie zijn al lang bezig zeg! Spannend dat je straks voor ivf gaat. Succes met afvallen.

Groetjes, Efje

Hoi hoi!

In het ziekenhuis was het allemaal goed! Mijn hormoonwaarden zijn goed! We beginnen nu met iui in de volgende cyclus, ivm de zomerstop van het ziekenhuis! Waarschijnlijk dus half aug mijn 1e inseminatie!

Ik vind het echt superspannend!

Hoe is het met jou, Efke? Wanneer begin jij nou ook al weer met clomid?

Jeetje poohpooh… jullie zijn al heel lang bezig zeg… ik vond drie jaar al zo lang, maar tien jaar is wel erg lang…! Hopenlijk komen er voor jullie ook snel positieve veranderingen! Krijg je hulp om die 15 kilo kwijt te raken?

Groetjes, Muisje

Yes!! :thumbup: Gelukkig Muisje!! Dat zal een hele opluchting zijn geweest.

Ja, spannend he, nu verder met iui… Ik vind het ook super spannend!

Eind deze week word ik ongesteld en dan moet ik voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis om te kijken of alles er goed uitziet voor de iui (geen cystes en zo). Dan van dag 3 t/m 7 clomid slikken (slik… :wink: ) en als het goed is, volgt dan rond 24 juli de inseminatie. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wat onwerkelijk.

Groetjes, Efje

Tis ook heel spannend allemaal! Ik vind het wel jammer dat ze bij ons een zomerstop inlassen, anders had ik ook deze maand al kunnen beginnen! Maar ja, ik had eigenlijk op september gerekend, dus augustus is ook prima! Nu gaan we eerst nog even lekker op vakantie!

Groetjes, Muisje

Ja, da’s jammer, maar eerst nog even lekker op vakantie is misschien juist wel goed. Wanneer ga je en waarheen?

Wij hebben net een huis gekocht, dus we weten nog niet of we wel weg gaan. Misschien in september of oktober nog een week of twee.

Fijne avond!

Wij gaan een dag of 10 naar Spanje!

We zouden eerst ook niet gaan, omdat we net de badkamer hebben verbouwd. Een paar weken terug besloten om toch maar even lekker een paar dagen er tussen uit te gaan. Even verstand op nul!

We gaan over twee weken weg!

Groetjes, Muisje

Hmmm, Espana, muy bien! 8)

En lekker al over 2 weken. Dan ben je mooi opgeladen voor je eerste iui!

Wij zien nog wel hoe het loopt. Met die iui’s in het vooruitzicht moeten we maar even zien of en wanneer het uitkomt om weg te gaan. September/oktober duurt nog wel even, tegen die tijd kan er veel gebeurd zijn! :wink: Hopelijk positief!