Spannend Mirretje ik nu ook weer voor je
morgen ben ik de hele dag aan het werk dus ik ben er pas 's avonds weer maar ik denk aan je hoor!
x 100000
Hier draaien de duimen ook!
Tjeetje meis dat is even schrikken !!! Ik hoop dat morgen alles goed is⦠maar aan de andere kant⦠Je gevoel laat je niet in de steek⦠Alleen hoop ik dit keer wel !!! :-*
Mirretje, heel veel succes morgen met de echo.
Hier wordt ook voor je geduimd dat alles goed is!!
Ik zal morgen aan je denken meid!
Oh meid, wat een onzekerheid zegā¦
Succes morgen! :thumbup:
Hey lieverd, aangezien ik morgen de hele dag moet werken en pas 's avonds thuis ben wil ik je heel veel sterkte toewensen ik hoop zo dat ik morgenavond goed nieuws van je lees .
Ik duim flink door hoor en denk aan je om 10 voor 10 morgenvroeg
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:hug: :hug: :hug: :hug: voor vandaag meis
En ik zal zeker aan je denken en zĆĀ©lfs even proberen hoe dan ook bij te lezen ergens overdag.
Succes en sterkte en liever nog
een heel mooi plaatje, een nmooie echo van je fantastische kindje op komst !!
Veel succes vandaag meid. :-*
Hopelijk is je eigen gevoel helemaal fout en zie je een ontzettend mooi plaatje van een ontzettend mooi beebjeā¦!
Liefs,
Noortje
Meid,
Heel veel succes zometeen!!! Ik duim hier voor je!!! :thumbup: :thumbup:
Kus Marije :-*
Bedankt voor de duimen allemaal :hug:
Eerst hebben ze geprobeerd het hartje te vinden met de doptoneā¦
Geen hartslag
Wel g*****dmme :evil: :evil: :evil:
Dus op naar de echokamerā¦
Daar heeft meneer of mevrouw even laten zien dat ie het niet eens was met de gang van zaken en was woest aan het draaien 8)
Kortom, niets aan de hand.
En waar het ābloedenā vandaan kwam⦠niemand die dat weet.
En de volgende keer dat ik me er niet prettig bij voel, moet ik meteen bellen niet wachtenā¦
En nu beloof ik plechtig nooit meer te klagen of te piepen :oops:
Enne⦠helaas geen foto⦠dit was een arts assistent en die gaf eerlijk toe dat ze alleen het hoognodige kon opsporen, het kloppend hartje dus 8)
Lieve lieve meiden, onwijs bedankt voor de steun en de duimen!
Jullie zijn allemaal schatten :-
En hopelijk kan ik er nu met een gerust hart van genieten
pfieuw mirretje dat is goed nieuws :inlove:
nu lekker bij komen van de zorgen meis :hug:
:dance: :dance: :dance: Gelukkig meid!!
Nu genieten he!!!
kus Marije.
:dance: :dance: :dance:
Goed zoā¦
Liefs,
Noortje
gelukkig⦠:dance:
@Mirretje2 wrote:
Maar ik hoef dus niet zo nodig een echo :oops:
Het geeft alleen op dat moment een geruststelling (als er niets aan de hand is op dat moment)
Las dat je inmiddels een goede echo hebt gehad! :thumbup:
Ik ben dus wel zoān mutsie dat ik nu grĆĀ”ĆĀ”g wil zien wat er binnen in mān buik zit. Ik ben me ervan bewust dat dat een momentopname is⦠maar toch wil ik graag weten of " 'ie " het nu ādoetā⦠:roll:
Pff, al die onzekerheden ook. Ik wilde een topic openen over bloedverlies en wie dat tijdens de zs heeft gehad en bij wie het toch allemaal goed is gegaan. Maar dat doe ik niet omdat dat toch heel onzinnig is⦠al die zwangerschappen zijn verschillend en wat zegt dat over mij? Pff, ik ben mezelf echt een beetje gek aan het maken hoor⦠:roll:
Hoe dan ook: probeer inderdaad toch lekker te genieten nu!
oh meis wat fijn om te lezen !!! Gelukkig maar⦠Nu lekker genieten⦠En als j ehe tniet vertrouwd⦠gelijk weer aan de bel trekken !
Zit ik hier te janken :oops: nu ja hopelijk ook n hormoontjes
maar euhm meissie wat goed, ow ik ben zo opgelucht. Ik was zo bang dit topic te openen, ook om dat detitel niet aangepastwas. Hartje ging tekeer ihhi
:dance: :dance: Maar dit is supernieuws , gefeliciteerd Op naar de volgende overwinning met veelmoed geloof en succes!! :thumbup: :dance: :dance: