lieve Mirretje, Ik wil je een hele dikke :hug: :hug: :hug: geven en :thumbup: voor je dat alles goed komt
Dank jullie wel lieve meiden :hug:
Het gaat hier echt wel goed hoor…
Ben nog steeds rustig :o :oops:
Ga wel sowieso maandag bellen om de afspraak te vervroegen.
13 April is me toch net iets te lang…
Hopelijk ben ik gauw aan de beurt.
Enne Bianca… :naughty:
Wil jij heel gauw je hoop ff verdelen :naughty:
Ik heb er genoeg voor 100 dus jij kan dat ook hoor.
Dat van jezelf nooit en te nimmer wegcijferen, jouw situatie is niet minder erg dan die van mij.
Dusse… je bent een schat, maar er is genoeg hoop voor ons allebei :hug: :-* :-* :-*
:twisted: jij afwijzen zeg ihhi
Oke ik duim voor beiden maar zeg nu zelf ik heb ook voldoende duim en hoop gekregen Duzzzz…
Samen gaan we er voor lieverd :-* :-*
owwww zi eik net je doetje van een jongen op je avatar :inlove:
LIeffffffffffffffff
Hè, wat een spanning… Ik hoop zo dat het goed gaat ! Je hoort zo vaak dat zwangeren een beetje bloed verliezen, maar dat dat erbij hoort en dat het gewoon goed gaat! Ik vind alleen je gevoel erg frappant… Ik vertrouw altijd heel erg op mijn eigen gevoel, vandaar… Maar ik hoop dat je fout zit, meis
!
Ik heb geen ervaring met late mk’s, mijn beide mk’s waren “missed abortions”… oftewel bij prille zwangerschappen…
Ik duim heel erg voor je dat het goed gaat!
Veel sterkte :-*!
@Bianca
Ik wijs het zeker niet af meid!!! :-
Maar je moet wel genoeg voor jezelf over houden he :hug:
Maar euh… inderdaad, we doen het gewoon samen!!!
Het moet dan wel goed komen :hug: :-
Lief onderschrift :-* :oops: :hug:
@Trying
Ja dat gevoel is heel heftig.
Een vriendin vroeg me laatst wat mijn gevoel bij/met dit kindje was…
Dat is dus niets, al de hele zwangerschap niet :? :oops:
Mijn voorgevoelens komen helaas voor 99% uit… maar hopelijk zit ik bij die ene procent…
Lieverd , het mama-gevoel klopt eig heel vaak idd. Bij mij destijds ook. Laten we hopen dat idd dit gevoel niet juist is.
Wb ondertekst :thumbup: :-*
Hey lieverd,
Tja je hoort vaak dat je gevoel gelijk heeft echt het moedergevoel he. Maar ik hoop zo dat je toch bij die ene % zit dat het wel goed gaat.
Ik blijf aan het voor je
:-*
Owwwwwww lieve mirretje,
Ik duim ook heel hard voor je
:-*
Tjonge Mirretje, hier schrik ik van! Ik hoop echt zo voor je dat je gevoel het mis heeft deze keer! Sterkte in elk geval :hug:
Mirretje, veel sterkte.
Ik zou de gyn of VK nu vast bellen. Ik zou niet gaan afwachten denk ik maar gewoon even bellen of ze iets voor je kunnen doen. Echo bijvoorbeeld.
Ik ben nu vast een vreemd mens :shifty:
Maar ik hoef dus niet zo nodig een echo :oops:
Het geeft alleen op dat moment een geruststelling (als er niets aan de hand is op dat moment)
Maar dat is alleen voor dat moment.
Bij een bloeding is er altijd een kans van 50/50.
Het kan de dag erna als nog fout gaan.
En ik zie het echt niet meer zitten (want bij Thomas zat ik er ook elke week :oops: ) om zoveel echo’s te krijgen…
Ik hou helemaal niet van echo’s :oops:
Hmmm ik ben echt een gek mens :shifty:
Maar al die duimen doen me goed :-*
Ze helpen me er weer ff door :hug:
:-* sterk hoor en dapper.
Maar wel om je zelf blijven denken. En als jij wél een echo wil gewoon bellen jebent geen zeur enniet vervelend. Echt niet
deze stalker gaat even eten.
Meis je bent een toppertje :-*
En bij deze nog even
:hug: :hug: :hug: voor vandaag, morgen nieuwe :mrgreen:
Tjonge lieverd wat ben je sterk maar wel realistisch ook al zie je een prachtige echo het kan na die tijd altijd mis gaan maar knap van je hoor dat je zoiets hebt van ik hoef geen echo heb echt bewondering voor je.
En we blijven je steunen zolang het nodig is hoor dus net als Bianca geef ik jou ook een dikke :hug: en :-*
Kanjer
:oops: Jullie zijn lief :oops:
:-* :-* :-*
maar jij bent ook lief :-*
ook knufje voor je prachtige ventje Thomas
JIj bent ook liefffffffff
Nieuwe dosis knuff’s voor vandaag.
Ik ben er pas laat weer , maar zal zeker hopen voor je :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Knuf voor Thomas is over gebracht :-*
Ik kan om 10 uur bellen :shifty:
Nu wordt ik pas helemaal zenuwachtig :oops:
Morgen om 10 voor 10 mag ik voor een echo tussendoor…
Mir, wat goed dat je gebeld hebt. En ik hoop met heel mijn hart dat brusje het gewoon super doet.