Na 12 weken nog een miskraam...

Oh wat fijn, ik las eerst ‘geen hartslag’ en moest nog naar beneden scrollen. Ik kreeg al kippevel en toen las ik het van de echo… Superfijn…

Hey lieverd,

Ppff wat goed nieuws ik ben zoooo blij voor je dat je wondertje het gewoon nog doet helemaal super.

Gefeliciteerd meid :-*

Pffffffff wat een opluchting voor jullie zeg!!

Ik schrok eerst ook omdat je zei dat ze geen hartje konden vinden.

gelukkig stond verder naar beneden het goede nieuws!

Gefeliciteerd!!

Wat fijnnnnn!!! Ik ben heel blij voor je!!! Wetend dat het een momentopname is…wel heel super dat je zoveel leven zag!! Een druk meneertje of mevrouwtje. :lol:

Yahoo!!!

Dat willen we horen Mirretje!!!

Ik schrok eerst wel even bij het eerste stukje dat ik las, maar gelukkig werd het beter toen ik verder las.

Lekkere drukke uk dus?!!

Meid, geniet er maar van. :mrgreen:

:-*

Heerlijk Mirretje! Wat een opluchting!

Nu proberen te genieten van het kleine wurmpie!

Owwwwwwwww mirretje!!! Wat heerlijk om te horen dat het allemaal goed was!!! Hopelijk kan je nu lekker gaan genieten :-*

Joepieeeeeeeeeeeeee :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-*

Dank jullie wel lieve allemaal!!! :-* :hug:

En Bianca… Mijn duimen gaan nu overuren maken voor jou!!!

Dat je emotionele buien maar gewoon van de hormonstertjes komen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:hug:

Dat is goed nieuws! :dance:

oh, wat een opluchting Mirretje! Gelukkig ziet het er nu goed voor je uit, hopelijk blijft dat zo…maar dan aan zo’n spartelend kindje te zien…hij/zij doet zijn best in elk geval !!

Mallerd, is goed hoor.

Nog een kleine week… ik wil zo graag. Ik wil je topicniet inpikken. Maar fiojn dat je mee duimt, en ik zag dat je dat toch al wel inmijn topicje ook deed, helemaal superduper.

:-*

Bianca, voor jou ga ik ook heel hard duimen!!

Pik mijn topic maar mooi in meid. :lol:

Ik heb em toch niet meer nodig op het moment :mrgreen:

Misschien is dit wel een soort bijzondere wondertopic ofzo… :think: je weet maar nooit :mrgreen: :angel:

Ja hoor duimen blijf ik doen… :kaars: fikken doe ik ook. :mrgreen:

Vertel mijn grote kleine man daarboven ook dat ie ff flink moet waken over alles en iedereen en dat ie best wel even een goed woordje voor je kan doen :mrgreen:

En Lucas :vlinder: kan goed luisteren naar mij hoor :smiley:

Kijk maar naar mijn banners :inlove:

:mrgreen:

En toch nieuwe dosis :hug: :hug: :hug: ihhihi