Wie heeft er bedacht dat ze voor een quest 15000 spinazie gaan vragen? Dat gaat me wel een paar weken kosten denkik :wall: Maar goed: het zotgt er iig voor dat we een doel hebben :lol:
Hoe ver zijn jullie met de quests?
ik ben met die daarna bezig… asperges , duurt ook een eeuwigheid… als ik deze klaar heb krijg ik een 2e boerderij…
Ik ben ook bet die quest bezig. Op de duitse moet ik nu 25000 mais en 75000 graan hebben :shock: Het stomme is dat zowel graan als mais op de markt duurder zijn dan in de winkel. Volgens mij is dat op dit spel ook zo, dus wel even opletten voor je iets koopt!
ja graan is sowieso altijd goedkoper in de winkel dus daar haal ik het ook altijd vandaan…
Ik heb tot nu toe helemaal niets gekocht voor de quests. Heb al te weinig ‘geld’ om updates van alles te doen, dus dan ga ik voor mijn quests (waar je nooit meer geld als beloning krijgt) natuurlijk niet spullen kopen. Maar snap wel dat de ‘rijkere’ onder jullie dat wel doen hoor
haha de rijkere onder ons… mmm nou meeste spaar ik wel maar graan pff nee dan mag ik wel de hele dag achter de pc zitten (en dat doe ik natuurlijk nooit :liar: )
nou ik zit hier nu op de 64 coins… en wil en graag 210 hebben voor 21 mei… dus moet nog wel ff doorsparen!!!..
Dat moet lukken Juudje. Gewoon veel verkopen en alles investeren in coins, dan lukt het binnen een paar weken wel :thumbup:
Ik heb er op server 2 nu 167 en ik moet er 210 hebben voor 30 april, haha! En als het niet lukt, moet ik nog maar een paar dagen verder ploeteren zonder premium.
Ik ben er wel trots op, want op server 2 heb ik nooit coins met echt geld betaald, op server 1 wel.
hoi hoi
heb het geluk ook regelmatig mijn premium te kunnen verlengen zonder geld.
ben zojuist op server 2 wolspinner geworden en mag nu korenbloemen gaan verbouwen.
Vindt het trouwens wel jammer dat de gezamelijke quest niet altijd aansluit op je level, kan nu regelmatig niks doneren omdat ik het niet kan verbouwen/kopen
Nou dat weer een gezellig avondje, nietwaar :roll:
Heleen :hug: maar waarom zo abrupt meis, je had toch ook even kunnen wachten, had je meer bijval gehad, iedereen is weg nu.
Jammer hoor want je hoort er ook bij
Kom nou maar snel terug, zo heel slecht was het ook allemaal niet bedoeld volgens mij, zo kwam het niet op mijn over in ieder geval :think: .
Nog meer weg, ik heb dus de hlft niet meegekregen van dit alles, lekker handig ook dat de berichten worden verwijderd, bah
Ik heb net level 22 behaald :dance:
Kan ik mijn kippenhokken weer uitbreiden, maar man man man, wat een geld weer… Ben nu eerst weer aan het sparen om de 5e bouwplaats vrij te kopen. 184.500aD :evil:
@Szus wrote:
Wie heeft er bedacht dat ze voor een quest 15000 spinazie gaan vragen? Dat gaat me wel een paar weken kosten denkik :wall: Maar goed: het zotgt er iig voor dat we een doel hebben :lol:
Hoe ver zijn jullie met de quests?
Ik ben nu bezig met quest 26: 672x Melk en 210x Honing. De melk heb ik al, de honing gaat nog een aantal dagen duren. Maar met 4 bijenkorven heb ik die binnen een week en dan kan ik ook nog verkopen
Wat is er nu gisterenavond allemaal gebeurd? Ik heb het begin van de discussie mee gekregen, maar ik was doodop gisteren dus ik lag er vroeg in.
Wie kan er uitleg geven?
ja wat is er in vredesnaam gebeurd… ik hield altijd mooi tuintje bij van sterrenmamma, wat is er gebeurd dat het zo gelopen is…ik baal er enorm van zeg… :roll:
zal je zeggen dat ik echt enorm woest ben :evil:
dit is echt voorbedachte rade geweest dat kan niet anders
@oessie wrote:
zal je zeggen dat ik echt enorm woest ben :evil:
dit is echt voorbedachte rade geweest dat kan niet anders
Wat is er met voorbedacht rade gedaan? Ben gisteren om half 11 uit de gilde gestapt (eerst nog wel netjes m’n deel gedoneerd) vanwege de ruzie. Is er daarna nog meer gebeurd behalve nog 7 mensen die weg zijn gegaan?
oke mijn reactie was misschien lekker negatief… ben beetje afgekoeld inmiddels… vind het gewoon super jammer… snap het ook niet helemaal , want was er 2 dagen niet…
maar kimmy jij bent er dus ook uit? zit jij in het gilde van helene?
vind het nog heet meest jammer voor sterrenmamma, slachter en marlon.
Nee, ik zie ook net dat zij een eigen gilde hebben nu.
Ik ben weggegaan nadat die discussie is ontstaan en ik vond dat er mensen best wel aangevallen werden. En vond dat echt niet leuk en gezellig meer. Speel My Free Farm voor mijn plezier en niet omdat er gedoneerd moet worden in een hele snelle tijd omdat er anders mensen over vallen.
Ik voelde me de laatste quest gewoon bijna gedwongen om maar snel alles te kopen en dat werd gister dus door een aantal bevestigd. En daar had ik geen zin.
En zag vanochtend dat er dus nog meer mensen uit waren. Nee, ik ben dus niet in samenzwering met anderen weg gegaan.
Vind het ook erg jammer hoe het is gegaan maar het is een spel en dat moet leuk zijn.