My Free Farm, kwebbelende kippen!


Na lang wachten is hij er dan eindelijk, de Nederlandse versie van MY Free Farm.



Het kakelt, het loeit, het mekkert, het zoemt – niettemin kent u, als geboren stadskind, het landleven jammer genoeg slechts van verhalen?



Dat kan veranderen, omdat met MyFreeFarm wij ook u tot landbouwer gaan maken!

Frisse plattelandsgeuren, Biogroente, gelukkige Koeien en wollige Schapen… Dit allemaal en nog veel meer beleef je in MyFreeFarm.



Vakantie op de Boerderij, de droom van raaskallende kinderen en stadsmensen.

Wij vervullen deze droom zonder een lange reis, koffers pakken of reisvoorbereidingen.





Duik in de wereld van MyFreeFarm en laat je verrassen door Varkentje Gordon Die je helpt jouw Boerderij tot een groot succes te maken.



Zin gekregen in frisse lucht en een eigen boerderij?



Dan zoek je een hooivork, zet een hoedje van stro op, en ga je los op MYFreeFarm










Handige lijstjes





De planten:







Dierlijke producten:





Gebouwen en Uitbreidingen:





Meld! :mrgreen:



(Lijstje ziet er héél netjes uit! :thumbup: )

Meld !!



Super gedaan zeg :inlove: :inlove:



Maar zou jij die lijstjes die in een spoiler stonden ook weer hier willen zetten. Vind die wel handig, kijk daar regelmatig in. :think: :oops:

meld in het nieuwe topic



hoi meiden,

even een kort berichtje…

punctie is pijnloos verlopen echt geen probleem…oogst was 14 eicellen

alleen er was geen zaad geen 1 levende :cry: :cry:

dus ze hebben er 10 ingevroren…

´s middags moesten we heel lang wachten en kreeg enorm veel buikpijn, veel vocht en bloed in buikholte…om een lang verhaal kort te maken moest in het zkh blijven liggen…nu heb ik volledige bedrust gekregen en is voor ons voorlopig de mmm even voorbij!! we moeten nu voor tese maar wanneer we weten het niet…

hou jullie op de hoogte

meld!



en sophie: een hele dikke knuffel voor jullie!! hoe gaat het nu met je? :hug: :hug: :hug:

meld super gedaan hoor







Sophie, :hug: weet ff niks te zeggen sterkte meis :hug:

Sophie het zit jullie ook echt niet mee he :hug: :hug: :hug: :hug:

sterkte sophie…



en crazymom… mooi lijstje… maar ik sta er niet op :cry:

sophie :hug:

Meld in nieuwe deeltje!!!



Ilonka geweldig gedaan meid, heel gaaf!!!



Sophietje, meis toch.

Ik heb gisteren gegoogeld, want ik wist echt niet wat er nou met je aan de hand was. Ik weet nu dus wel ongeveer wat je hebt.

Sterkte meis, doe rustig aan. Heb je nu nog buikpijn?

Ik houdt zo nu en dan ook je tuintje bij, ik ben niet zo trouw als oessie maar ik doe mijn best voor je!!! :-* :hug:



Weet iemand wat er met Elka/touwtie aan de hand is?

Ze heeft nu al sinds eergister niets meer zelf aan haar tuintje gedaan.

Ze heeft niet gezegt dat ze wegging en haar pb die ik heb gestuurd heeft ze nog niet geopend.

Ze is best trouw in het bijhouden van haar spel, dus ik maak me een beetje zorgen :shifty: , of i-net ligt eruit dat zou ook kunnen natuurlijk.



Oessie heb zo goed mogelijk je tuin bijgehouden vanmiddag, ik heb nu allemaal langgroeiers erin staan, die zijn dan morgenochtend klaar.



:-*

@oessie wrote:

sophie :hug:




Ah je bent weer terug zie ik.



:-*

hoi ja ben er weer… thanx voor het bij houden… ook fijn dat je er al langgroeiers in hebt gedaan, ben namelijk bekaf dus ga naar bed toe…



meiden op server 2 heb ik de laatste 900 tomaten geleverd, en een nieuwe guest gestart, we hebben er maar 36 uur voor…

Ola Meiden!!



Sophie :hug: vindt het zo oneerlijk voor jullie!!! Maar blijf retehard duimen dat voor jullie de zon ook eens heerlijk gaat schijnen!!

Ook ik spiek af en toe in je tuintje en doe wat ik kan, rust uit kanjer!



Oessie heb af en toe wat eitjes kunnen doen, was net ook uit eten dus kon niet meer



Nu nog ff farmen en naar bed

meiden bedankt allemaal voor mijn tuintjes!!

kan nog niet lang online zijn dus als jullie willen blijven kijken graag…

doen we hoor sophie…



zag dat je op de duitse nogeven een tuin er bij had gekocht? haha



heb trouwens je spinazie guest ook afgerond… :thumbup: wel goed toch?



ben druk aan het wortelen op server 2 voor de guest…



zit op mijn werk maar het is zo rustig… en heb alles al schoon zitten maken hier… nu maar wcahten op de klanten…

Hoi



Ik heb geen aardappels en geen geld voor Mayo :oops: kan dus helaas niet meedoen met de quest

Daar ben ik ook weer even. De laatste week bijna geen tijd gehad om in te loggen. 2 zieke kindertjes gehad en geprobeerd te werken :? Ik denk dat ik beter maar even uit de gilde kan stappen (of wellicht ben ik het al). Ik kan namelijk de komende tijd ook wat minder online vanwege drukte op het werk.



Sorry dat het zo stil rondom mij is geweest.

ja oes je had mooi voor mij gespaard dus kon ik mooi nog een akker kopen en op die andere 2 velden komen de bonbonfabriek en de bolletjes wol fabriek of spinnerij hahaha



karin geeft niet voor een keer zie wat je kan doen

mayo kost rond de 50 ad :-*



carter probeer wat je kan doneren meis je kan er ook tijdelijk uit en dan later terug komen zie maar wat je doet

cartere en karin, dat maakt toch niet uit… we hebben ook noggenoeg tijd hoor… dat de guest dan soms eerder klaar is tja dat is nietjullie probleem…

blijf er maar mooi in, want bij guest 61 krijgen we ook die punten bij ons eigen score op :thumbup:

@mamma van sharondenise wrote:



Weet iemand wat er met Elka/touwtie aan de hand is?

Ze heeft nu al sinds eergister niets meer zelf aan haar tuintje gedaan.

Ze heeft niet gezegt dat ze wegging en haar pb die ik heb gestuurd heeft ze nog niet geopend.

Ze is best trouw in het bijhouden van haar spel, dus ik maak me een beetje zorgen :shifty: , of i-net ligt eruit dat zou ook kunnen natuurlijk.








Ik was even een weekendje weg met mijn gezinnetje. We zitten hier ook midden in een zware tijd en we wilden er even tussenuit.
Mijn man is een workaholic en sleept zijn laptop overal mee naar toe. Ik had verwacht dat ik tussendoor wel vene kon tuinieren, maar we hadden het zo naar ons zin. De laptop is zowaar dit weekend in de tas gebleven :thumbup:

Wel leuk en lief om te lezen dat ik gemist wordt. :-*