My Free Farm, kwebbelende kippen!

rond die tijd lig ik al in dromenland :lol:

oh dat red ik ook niet hoor.

Mijn koeien doe ik meestal rond

8.00 - 14.00 - 20.00 en dan weer om 8.00 de volgende dag.

Alleen in het weekend kan ik er nog een 4de achteraan doen omdat mijn man laat naar bed gaat.

Hoevaak wil jij je koeien melken per dag??

zo doe ik dat ook

Als het lukt wil ik ze 4 keer melken op een dag…

6.30 - 12.30 - 18.30 en dan om half 1

Ik lig ook in mijn bed, vandaar! Maar op een dag dat ik niet werk ben ik ook niet om 6.30 uur op, maar dan doet mijn man de koetjes even.

Hoeveel koeien hebben jullie nu? Ik ben druk aan het sparen voor de 4de koe, maar dat schiet niet echt op.

op server 1 heb ik 4 koeien

op server 2 heb ik 2 koeien

Op beide servers heb ik 3 koeien

Vanaf welke level kun je honing maken?

haha laat maar ik zie het al moet nog even ggeduld hebben

zo wat een nare guest zeg. lijkt echt niet op te schieten… maar ja we gingen ook zo snel met die andere guests…

Ja indd bah !!

heb jullie tuintjes allemaal even gedaan… verder ben ik er weinig vandaag,… misschien even rond de middag…

fijne dag iedereen

@oessie wrote:

heb jullie tuintjes allemaal even gedaan… verder ben ik er weinig vandaag,… misschien even rond de middag…

fijne dag iedereen

bedankt meis :-*

ben vandaag vrij dus kan de boel in de gaten houden, ben zo even naar het zwembad want mijn zoon gaat afzwemmen :dance:

je zal wel denken hij’s bijna 12 maar wes is verstandelijk beperkt en leert heel langzaam dus zoiets als vandaag is dan ook echt zo’n overwinning.

ben benieuwt of ik het droog hou als ik hem straks trots met een diploma zie staan

oh super zeg ilse!!! :thumbup:

@ilsederooy wrote:

@oessie wrote:

fijne dag iedereen

bedankt meis :-*

ben vandaag vrij dus kan de boel in de gaten houden, ben zo even naar het zwembad want mijn zoon gaat afzwemmen :dance:

je zal wel denken hij’s bijna 12 maar wes is verstandelijk beperkt en leert heel langzaam dus zoiets als vandaag is dan ook echt zo’n overwinning.

ben benieuwt of ik het droog hou als ik hem straks trots met een diploma zie staan

Supergaaf toch Ilse.

Ik ga er maar vanuit dat ie het haalt dus gefeliciteerd :dance: :dance:

hoi hoi

sorry helemaal vergeten hier even komen te vertellen dat hij zijn A diploma heeft :dance: :dance: :dance:

ow wat ben ik toch trots op hem schiet er nog steeds van vol dat mijn manneke het toch behaald heeft.

Vroeger gaven ze aan dat het er waarschijnlijk niet in zat en hij heeft het toch maar mooi gehaald.

Wat was ie trots met zijn diploma heb een paar leuke kado’s voor hem klaar staan en dan zo lekker richting de camping.

tot zondags dames :-* :-* :-*

Ilse gefeliciteerd!! Terecht een trotse mama!!

oessie bedankt! Ik ben nu pas online…dus kon ook niet voor je kijken sorry

wat een rust hier…

iedereen druk mettuinieren?

ja dat denk ik… :mrgreen:

Ik was een weekje weg. :slight_smile: Wel de laptop mee, maar zeer minimaal gefreefarmd. :wink: Vanaf morgen ga ik weer volop aan de bak met bijvoeren enz.

ik vind het nog steeds een erg leuke verslaving… ik heb bijna een tweede boerderij… en vind het gilde ook superleuk… ook al is deze opdracht pittig… maar ook deze gaan we wel halen :thumbup: