My Free Farm, kwebbelende kippen!

oke dank je…

Nog een half uurtje dan zijn mijn koeien klaar en kan ik naar bed.

Yes op server 1 heb ik ook 40 coins nu nog iets geld sparen voor de akker.

Ben blij dat ik heb gekozen voor premium te gaan sparen, toevallig had ik het er zaterdag over met mijn man dat ik het wel wilde gaan doen maar ik twijfelde nog teveel.

die coins worden alleen maar steeds duurder, dus nu is het nog leuk sparen voor premium, ik heb geen omkijken tot eind september meer :thumbup: :mrgreen:

Zo heb nu op beide servers premium, nu flink sparen om het te behouden.

Heb direct een extra akker kunnen nemen, niet helemaal leeg kunnen maken, maar er kan toch weer wat extra’s geplant worden.

En wat een verademing is die planthulp, moest hem wel even zoeken, hihi.

En nu weer snel aan het werk, dit spel is zo verslavend dat ik geen zin heb om te werken.

Hoi hoi, zie nu dit topic. Hier nog een MFF verslaafde, ik speel op beide servers.

Op server 2 heb ik me net aangemeld bij HKK, mijn speelnaam is Ayvida :smiley:

oke dan accepteer ik je even jenni… welkom!

jeetje wat ligt de prijs van de eieren laag :shock:

zie je wel dat jullie nog babbelen hier… dacht al hoor maar niks… maarja dat klopt dus niet, gewoon geen melding gehad!

ja we zijn er nog steeds inge :mrgreen:

Ik hou jullie niet bij hoor met de questen 3 questen in 1 dag. Heb ik ze vol staan met uieen is die al klaar. Ik wil best doneren maar moet er natuurlijk wel tijd voor hebben

Daar heb ik ook last van hoor Karin, maar we doen gewoon ons best dat snappen ze best.

vanaf welk level kan je je dingetjes weer tegelijk water geven ?

Zoo vervelend dit haha… heel het veld 1 voor 1 water geven…

Of ben ik verwend :oops:

Server 2 trouwens

dan moet je premium hebben wen

Maar ik heb het wel gehad namelijk

ja klopt na een aantal levels verdwijnt die

@Wen! wrote:

Maar ik heb het wel gehad namelijk

Dat is om je lekker te maken :wink:

gemeen is het he hahah

zo ik heb op server 2 ook premium in laten gaan… en de waterhulp en de planthulp heb ik daar ook ideaal

oh inge had al voor de nacht erin gedaan… wist niet zeker of je nog zou komen :oops:

thanx Oess!!!

geeft niks hoor, was ook bezig met de kleine man!

Hai, ik heb schaapjes op server 2 :smiley:

Is er iemand die rond half 1 's nachts nog wakker is en eens in mijn tuintje wil kijken?

Het gaat met name om de koeien die gemelkt kunnen worden en weer aangezet kunnen worden. Ik loop iedere keer net een keer melk mis en ik kan ze erg goed gebruiken.