Hier staat een overzicht van alle akkers en boerderijen met hun kosten: http://gruensteidl.com/Farmpedia/index.php5?title=Bouwplaatsen
zo heb op server 2 40 coins verzameld, kan in principe premium nemen, maar denk dat ik nog even 10000AD verzamel zodat ik ook dat laatste veld kan gaan gebruiken.
op server 1 gaan we lekker met de guests zeg… die kaas is wat jammer, maar oke het zijn er niet zo heel veel
Lekker Oessie
Ik heb op server 2 al 16 coins gekregen door de enquetes in te vullen. Twijfel of ik premium ga nemen, heb op server 1 ook geen premium. Kan je het voor elkaar krijgen om iedere maand genoeg coins te verzamelen voor weer een volgende maand, dat kost toch een hoop geld? Heb jij de coins gekocht oessie??
Wat ga jij op die akker zetten, bijenkorf ofzo zou dat genoeg opleveren per maand?
Wil namelijk eventueel ook wel premium aanschaffen maar dan wil ik er wel voor zorgen dat ik iedere maand genoeg coins heb om het te verlengen zonder er echt geld in te stoppen.
om eerlijk te zijn vroeg ik me al af waarom jij nog geen premium hebt, juist nu zijn de coins nog relatief goedkoop op de markt, ik heb 2 weken coins gespaard, dus veel eieren en melk verkocht enz… en zo heb ik in twee weken tijd 210 coins verzameld, dat is een half jaar premium, echt ideaal, zou het niet mee rkunnen missen… ga zeker op server 2 ook premium nemen, de coins heb ik dus al verzameld, maar ik verzamel nog even wat geld om er een akker op te zetten… op server 1 heb ik daar een imker op, maar op server 2 doe ik eerst maar een akker, omdat de guest daar toch wel wat moeilijker zijn in het gilde vind ik
ik doe namelijk ook nooit bijvoeren op server 2 dat is mij teveel gedoe, helemaal nu ik dat op server 1 niet hoef…
Was eigenlijk nog niet echt bezig geweest met die coins, wilde eerst alles een beetje op gang hebben. Heb alles nu een beetje op orde dus ga nu sparen voor coins. Merk dat het steeds vervelender is om de dieren eten te geven.
Zo heb net al mijn eieren en melk op de markt gezet en ga nu echt coins kopen.
ja het is echt ideeal, wat je zou kunnen doen, heb ik gedaan… 40 coins verzamelen, premium daarvoor nemen, en dan lekker verder sparen en zorgen dat je er 210 krijgt, dan kunje gelijk een half jaar doen en krijg je 30 coins korting :thumbup:
Dat is wel een goed idee, bedankt dat ga ik doen.
De akker kost 10.000aD begrijp ik van jou, dan zorg ik dat geld heb en ook meteen genoeg om er wat op te zetten. Kan er helaas nog geen bijen opzetten want dat level heb ik nog niet want dat brengt volgens mij het meeste op. Dus misschien wel kippen of koeien. Heb al 3 akkers.
ik heb eerst een tijdje 4 akkers gehad, later heb ik een imker genomen, maar toen leverde de honing nog 900 AD op, nu nog maar een kleine 300 AD…
Ik kan straks al mijn premium nemen op server 2, heb nu 40 coins, 11300 aD dus nog even wachten en ik kan direct beginnen. Moet ik wel weten wat ik wil. Of een akker of koeien of toch kippen…
heb je nog geen koeien dan?
heb even bij je gekeken, ik zou denk ik misschien eerst een akker nemen, en later een mayo of imker geval
Oke dat is wel een goed idee. Heb nu al het geld bij elkaar kan alleen mijn akker nog niet onkruid vrij maken maar dat komt vanzelf wel, kan in elk geval mijn dieren sneller voeren zodat het op mijn werk niet meer zo opvalt dat ik iets anders aan het doen ben
nee en ik weet niet of je al een planthulp hebt, die krijg je bij level 17, nou die ik echt niet om te missen hoor
Ik ben bij beide servers al in level 17 dus dat zou ook erg handig zijn.
Ik neem morgenochtend op server 2 premium en zie wel of ik al mijn eieren verkocht heb op server 1 dan kan ik het daar ook meteen doen alleen heb ik daar dan nog geen geld voor een extra akker maar kan de voederhulp en de aanplanthulp heel goed gebruiken.
Heb trouwens op server 1 al mijn eieren en melk verkocht die ik al had verzameld voor mijn volgende quest, jammer dan ik ben toch nog lang niet aan mijn hoeveelheid spinazie van deze quest dus kan nu weer opnieuw sparen
ja dan is het ook een stuk leuker om de kippen bij te voeren, wat je toch het dubbel aantal eieren op een dag opleverd…
morgen moet ik trouwens werken en aangezien ik niet weet hoe of wat met vliegtuigen denk ik dat ik het nog wel eens druk kan gaan hebben op mijn werk… dus radijsjes verzamelen voor de gildeguest word morgen een beetje moeilijk voor me
Ik heb op maandag altijd wat meer mogelijkheden om online te komen, kan jouw tuintje meenemen je hebt toch aanplanthulp en waterhulp??
Het scheelt dat het 4 velden kost die plant je ook sneller.
je mag best kijken hoor voor me morgen…,misschien dat het ook wel rustig is maar dat denk ik niet , ik werk op een reisburo
Ik denk inderdaad niet dat het rustig is morgen…
Ik kijk wel even in je tuintje tussendoor.