My Free Farm, kwebbelende kippen!

wendy :dance: joepie!! en hahah inderdaad die wolspinnnerij hoef je niet bij te voeren :mrgreen: metzeggen dat die bolletjes wol niet echt snel verkopen… ik had ze gister op de markt gezet, maar daar staan z enog steeds :?

Nee, die bollen wol verkopen niet echt…

Ik heb ze allemaal opgespaard en heb nu idgv de bolletjes wol die nodig zijn voor quest 39 op contract staan en ben lekker op weg voor de aantallen van quest 42. Ik verkoop ze gewoon aan mijn klantjes…

Toen ik net die wolspinnerij had, stonden ze voor 125ad op de markt :eh: dus het is al omhoog gegaan… Ach, tenminste iets wat goed is voor de punten!

ben nog druk met aardappelguest… dus heb nog even… hier na pokke veel graan verzamelen…

ben nu weer even wat voorraaden aan het verzamelen, aangezien we voor de zoveelste keer de gildeguest niet kunnen doen

ben bijna klaar met spinazie verzamelen

graan gaat ook al aardig :mrgreen:

hoop echt dat ik eindelijk weer eens ga levelen

word er een beetje gek van

Zit in level 10 (in een week :mrgreen: :oops: )

Koop soms een keer een coin (of een paar) zodat ik die kan verzamelen voor een premiumaccount. Als iemand hier nog een leuke aanbieding heeft van coins … :think: :mrgreen: :wink: Kom maar op.

zo ik ben klaar met mijn spinazie quest

maar ja kan nu sowieso niet verder naar quest 23 daar ik dan asperges nodig heb

IK WIL ASPERGES!!! :evil: :mrgreen:

ben ondertussen ook graan aan het sparen … is ook een hele klus

maar ja ook maar even de voorraden aanvullen tussendoor

Oh, en dat duurt zo lang, die asperges! Ik ben nu m=bij de graan en maisquest. Ik heb bij de laatste quests zoveel gekocht dat ik nu weer eens gewoon ga sparen. Nou ja, gewoon? 75000 graan en 25000 mais heb je niet zo 1,2,3 bij elkaar. Maargoed, ik heb geen haast…

we zijn maar druk met onze tuinen… ik ga maar eens heel veel centjes sparen :zzz:

@crazymom wrote:

Oh,oh,oh… ik heb een beta account op kapihospital, gaan we doktertje spelen :mrgreen:

Voor diegene die niet kunnen wachten… ik probeer de duitse versie nu uit! Uiteindelijk ga ik straks natuurlijk wel de nederlandse doen.

Tot nu toe vind ik het best leuk!

@Elka wrote:

@crazymom wrote:
Oh,oh,oh… ik heb een beta account op kapihospital, gaan we doktertje spelen :mrgreen:

Voor diegene die niet kunnen wachten… ik probeer de duitse versie nu uit! Uiteindelijk ga ik straks natuurlijk wel de nederlandse doen.

Tot nu toe vind ik het best leuk!

Dan hoef je niet zo heel lang meer te wachten. Hij komt morgen nl uit :mrgreen:

Yes!!! Hoe laat? Ik zit klaar!

Ik ben sinds een week ook weer druk met mijn freefarm, ben alleen nog lang zo ver niet als jullie :mrgreen:

Dat ziekenhuis lijkt me wel leuk om te gaan proberen vandaag!

rond 11 uur hebben we een ziekenhuis er bij

Ik zag het, ben benieuwd :smiley:

oh dan ga ik nu nog even snel stofzuigen!

ze hebben vertraging duurt nog ff

Ik zit er al :think:

ja klopt maar zou eerst 10 open gaan maar is dus iets later geworden

ik ben er ook

Ik ben Dokter Bibber :mrgreen:

Vind het wel even wennen.

Ik ben gewoon ubbeltje, maar ga denk ik wel een freefarm en molehill wegdoen…