Rustig aan, je heb nog maar een paar miljoen punten nodig voordat je de volgende pas kan starten :mrgreen:
(zegt ze die de quest spuuzat was en hem dus ook al voltooid heeft :shifty: )
ja inderdaad… kan hem wel op mijn gemakkie doen… maar toch… schiet niet op die krengen… heb er nog maar 17000 :roll:
joepie… heb het 2e veld van boerderij 3vrijgespeeld en er een wolspinnerij opgezet :dance:
oessie
Hoe kom je eigenlijk aan coins? Kun je die ergens mee verdienen?
(Weet wel dat je ze voor echt geld kunt kopen maar dat ben ik niet van plan)
je kunt ze op d emarkt kopen
@oessie wrote:
je kunt ze op d emarkt kopen
oke. Wat is een goede prijs voor coins? Wil ze natuurlijk niet veel te duur kopen als ik er een keer wat wil

Ooit waren ze niet zo duur, nu is 770 per stuk een goede prijs.
ik heb ook mijn 3de boerderij moet alleen nog ff door gewerkt worden want akker moet ook nog betaald worden en nog ,maar 500ad op zak
tot later maar weer
@ingemamavan2 wrote:
ik heb ook mijn 3de boerderij moet alleen nog ff door gewerkt worden want akker moet ook nog betaald worden en nog ,maar 500ad op zak
tot later maar weer
Ja, dat is dan zo irritant he? Ben je helemaal blij dat je eindelijk je tweede (of derde) boerderij hebt, ben je éven vergeten dat er ook nog veel geld neegelegd moet worden voor het vrijspelen van akkers (of wat je er ook op wilt gaan zetten)…
Ahhh, neeeeee! Ik ben 3 quests doorgerend en moet nu 75600 graan en 25000 mais…Maar wél bij quest 27 ineens!
fleur: kijk eens aan, dat schiet dan op :mrgreen:
ingemamavan2: gefeliciteerd met je 3e boerderij en welkom bij de grootgrondbezittersclub
Renate_Sch: de coins zullen altijd blijven stijgen in prijs en soms blijven ze iets stabieler, maar op dit moment ligt de prijs ergens rond de 780-800 ad, ga er maar vanuit dat dit steeds hoger gaat worden…
oessie: netjes van je 2e veld!! op naar nr3 :mrgreen:
Ik denk dat ik eens een extra reklame erbij ga nemen, gewoon, 2 klantjes extra per dag… met die lage marktprijzen brengen ze behoorlijk wat op, zeker nu de siervissen weer aan het zakken zijn in prijs…
Oh,oh,oh… ik heb een beta account op kapihospital, gaan we doktertje spelen :mrgreen:
Wat is een beta acount?
kapihospital :shifty: isdat leuk :mrgreen:
als ik kijk staat er met grote rode letters binnenkort op :think:
@oessie wrote:
als ik kijk staat er met grote rode letters binnenkort op :think:
Ilonka hoort bij de incrowd natuurlijk :roll: :lol: :lol: :-*

Oke nu m ijn grote nieuws, ik hoor er ook eindelijk bij!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Na maanden ploeteren heb ik vanavond mijn derde boerderie gehaald.
Ik heb er een wolspinnerij opgezet.
Ik had mijn vergist in de tijd, onverkorte tijd 50 uur.
Ik denk na voeren gaat de helft eraf, dus dan is het wel goed.
Nee domme muts wat ik ben bollen wol hoeven niet bijgevoerd te worden natuurlijk :doh: :oops: :lol:
Nu sparen voor mijn tweede akker, had al uitgerekent wat ik voor mijn coins kon krijgen, maar ik vind het zo zonde om ze te verkopen.
Bovendien ben ik er dan nog niet, dus gewoon lekker sparen.
Elka: een beta account is een test account. Het spel in nog niet helemaal bug-vrij maar kan wel gespeeld worden. Hierdoor kan je fouten die in het spel zitten opsporen en die kunnen veranderd worden.
oessie: ik twijfel nog een beetje of hij leuk is. Het is namelijk heeeeeeel wat anders dan mff, geen beessies maar mensjes, dus ff een omschakeling, maar tot nu toe vind ik het wel interessant! waneer hij officieel on-line komt is nog niet bekend.
@mamma van sharondenise wrote:
@oessie wrote:als ik kijk staat er met grote rode letters binnenkort op :think:
Ilonka hoort bij de incrowd natuurlijk :roll: :lol: :lol: :-*![]()
:mrgreen: juist, behalve dat het heeeeeeel veel vrije tijd kost, zitten er nog wel eens wat leuke voordeeltjes aan 8)
wendy, gefeliciteerd met je 3e boerderij :dance: :dance:
ik ga meteen ff een kijkje nemen :mrgreen: